Anbudsoversikt for 2018-KID-029 Rammeavtale for konsulenttjenester – virksomhetsstyring og prosjektstøtte
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Byggeteknisk konsulentvirksomhet
Oslo kommune v/ Kultur- og idrettsbygg Oslo KF (KID), heretter kalt oppdragsgiver, inviterer til åpen tilbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av parallelle rammeavtaler for konsulenttjenester – virksomhetsstyring og prosjektstøtte. KID har en grunnbemanning med faste ansatte, men vil til enhver tid ha behov for å tilpasse bemanningen med konsulentbistand i forhold til arbeidsmengde. Rammeavtalene skal dekke behov for bistand til virksomhetsstyring og prosjektstøtte. Konsulentenes oppgaver og mandat vil bli regulert i tildelingsskjema tilhørende rammeavtalen. KID sine prosjekter er underlagt Oslo kommunes prinsipper for investeringsprosesser og den metodikken som følger av det. KID estimerer at det totale oppdragsomfang på denne rammeavtalen kan komme til å beløpe seg til ca. 30 mill. kroner inklusiv opsjoner. Dette er kun et estimat som ikke binder oppdragsgiver da omfanget vil være avhengig av årlige budsjetter og politiske prioriteringer.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- 2018-KID-029 Rammeavtale for konsulenttjenester – virksomhetsstyring og prosjektstøtte
- Tilleggskategorier (CPV)
- 71000000 Arkitekt-, konstruksjons-, ingeniør- og inspeksjonstjenester
- 71240000 Arkitekt-, ingeniør- og planleggingstjenester
- 71315200 Konsulentvirksomhet i forbindelse med bygging
- 71600000 Teknisk testing, analyse- og rådgivingstjenester
- 71620000 Analysetjenester
- 71621000 Teknisk analyse- og rådgivingstjenester
- 79400000 Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester
- 79410000 Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning
- Estimert verdi
- 30 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Skatteattest: Oppdragsgiver vil kreve at valgte leverandør leverer skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud. Ved bygge- og anleggskontrakter skal leverandøren tilsvarende kreve skatteattest fra alle underleverandører ved inngåelse av kontrakter i tilknytning til oppdraget, som overstiger en verdi på 500 000 kroner ekskl. mva Firmaattest: Krav: • Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget. Oppdragsgiver vil under dette punktet vurdere omsetning, årsresultat samt nøkkeltall i balansen Dokumentasjonskrav: Virksomhetens siste årsregnskap eller utdrag fra disse dersom publisering av årsregnskap er påkrevd i staten hvor leverandøren er etablert og Kredittvurderinger, ikke eldre enn 6 mnd. (Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å hente inn egne kredittvurdering)
Krav: Leverandøren skal ha god erfaring med lignende oppdrag. Dokumentasjonskrav: Liste over og kort beskrivelse av de viktigste relevante utførte tjenester de siste tre år. Herunder opplysninger om verdi, tidspunkt samt navn på mottaker. Oppdragets art skal klart fremgå av beskrivelsen. Krav: Det kreves god gjennomføringsevne Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av den totale bemanning innenfor fagområde som er beskrevet i kravspesifikasjonen. Leverandøren skal redegjøre for eventuelt hvilke(n) underleverandør(er) tjenesteyteren har til hensikt å benytte i gjennomføringen av oppdraget.