Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79410000 Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning

Viser 1-25 av 968 resultater

  1. Ålesund Kommune

    Anskaffelse - Innkjøpsbistand, 2025

    Ålesund Kommune trenger innkjøpsbistand gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Avtalen innebærer planlegging, gjennomføring og kvalitetssikring av anskaffelser i samarbeid med kommunen, og det skal inngås parallellavtaler med 3-5 leverandører. Tildelingskriteriene er pris (50%), dedikerte ressurser (30%), og oppdragsforståelse/løsningsbeskrivelse (20%). Leverandører må tilby mellom 3 og 15 dedikerte ressurser, og dokumentere kompetanse og erfaring gjennom et ressursskjema. Anskaffelsen har ingen klima- og miljøhensyn, da det vurderes som uvesentlig for denne typen tjenester.

    Konkurranse8. juli 2025
    28. aug. 2025(45 dager)
    30 000 000 kr
  2. Politiets Fellestjenester

    Konsulenttjenester til styring og utvikling av politiet

    Politiets fellestjenester (PFT) trenger konsulenttjenester til styring og utvikling av politiet gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 160 millioner kroner. Rammeavtalen dekker tre delområder: strategi, økonomi- og virksomhetsstyring; analyse, utredning og kvalitetssikring; samt organisasjons- og virksomhetsutvikling. Leverandøren må ha tilstrekkelig relevant kompetanse under hele rammeavtalens levetid og dokumentere metoder for å beholde ressurser og sikre lav turn-over, samt opprettholde kompetansen "in-house". Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene er nærmere beskrevet i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse4. juli 2025
    27. aug. 2025(44 dager)
    160 000 000 kr
  3. Aktieselskapet Vinmonopolet

    25-022 Bistand outsourcing regnskap

    Aktieselskapet Vinmonopolet trenger bistand til outsourcing av regnskapsavdelingen, med en avtale over 2 år. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter planlegging av outsourcingsprosessen, forberedelse og gjennomføring av anbudsprosess, utvelgelse av leverandør, samt implementeringsfasen. Det kreves kompetanse og erfaring innen økonomi/regnskap og anskaffelser. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse2. juli 2025
    18. aug. 2025(35 dager)
  4. Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet

    Rammeavtale for bistand til gjennomføring av offentlige anskaffelser

    Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet har inngått en rammeavtale med Vaar Consulting AS for levering av bistand til gjennomføring av offentlige anskaffelser, med en varighet på 2+1+1 år og en estimert total verdi på 3 millioner kroner. Avtalen omfatter rådgivningstjenester for Bufdir og unntaksvis Bufetats regioner, med fokus på å sikre gjennomføring av anskaffelser når oppdragsgiver mangler kapasitet. Oppdragstaker skal også kunne bistå med opplæring av ansatte i praktisk gjennomføring av anskaffelser. Det var krav om kompetanse og erfaring fra tidligere oppdrag, samt effektivitet i oppgaveutførelsen. Ni leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat1. juli 20253 000 000 kr
  5. Sykehusinnkjøp Hf

    Rådgiver validering - Sykehusapotekene i Midt-Norge HF

    Sykehusinnkjøp HF trenger rådgivningstjenester innen GMP-validering av endoseproduksjon for Sykehusapotekene i Midt-Norge HF, med en avtaleperiode fra uke 39/40 2025 til Q2 2026 for Sinteco og til Q1 2026 for Baxter. Tjenestene skal leveres i Trøndelag og Møre og Romsdal, og konkurransen består av to deler hvor leverandøren kan tilby maksimalt 2 konsulenter per del. Det er opsjoner på henholdsvis 1000 timer for Sinteco og 600 timer for Baxter, som kan utløses ved behov for flere timer eller forlengelse av perioden. Kvalifikasjonskrav inkluderer registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat.

    Konkurranse30. juni 2025
    29. aug. 2025(46 dager)
  6. Sykehusinnkjøp Hf

    Kommunikasjons- og innholdstjenester ifm. eBehandling til Sykehuset i Vestfold HF

    Sykehusinnkjøp HF trenger kommunikasjons- og innholdstjenester i forbindelse med eBehandling til Sykehuset i Vestfold HF, og ønsker å inngå en rammeavtale over 2 år med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. eBehandling er en kunnskapsbasert behandling via digital plattform rettet mot pasienter og pårørende i spesialisthelsetjenesten. Tjenestene som skal leveres inkluderer forretningstjenester innen lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens etableringsland. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse30. juni 2025
    18. aug. 2025(35 dager)
    8 000 000 kr
  7. Norsk Helsenett Sf

    Avtale om Innhenting av ny kunnskap om hvordan tjenester i justis-, helse-, barnevern- og oppvekstsektoren arbeider med barn og unge - HDIR

    Norsk Helsenett SF har inngått en avtale med Proba AS for innhenting av ny kunnskap om hvordan tjenester i justis-, helse-, barnevern- og oppvekstsektoren arbeider med barn og unge. Avtalen har en estimert verdi på 2 millioner kroner og omfatter bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning. Det var krav om høy kvalitet, som utgjorde 70% av vurderingskriteriene, mens pris utgjorde 30%. Seks leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat30. juni 2025
  8. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Forretningsutvikling og innovasjon

    Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for forretningsutvikling og innovasjon, med en maksimal totalverdi på 35 millioner kroner. Ordningen omfatter tjenester som bistand til å identifisere, vurdere og utvikle nye forretningsmuligheter eller forbedre eksisterende forretningsmuligheter, og er lokalisert i Nordland. Kvalifikasjonskravene er beskrevet i vedlagte kvalifikasjonsgrunnlag.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    35 000 000 kr
  9. Sykehusinnkjøp Hf

    (NY) Konsulenttjenester innkjøp, logistikk og økonomi til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger konsulenttjenester innen innkjøp, logistikk og økonomi til helseforetakene i Norge, som en del av en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 255 millioner kroner. Tjenestene skal leveres som bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning, og det er ingen spesifikke geografiske begrensninger for leveransen. Kvalifikasjonskrav inkluderer at leverandøren må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten hvor leverandøren er etablert, i henhold til direktiv 2014/24/EU.

    Konkurranse23. juni 2025
    27. aug. 2025(44 dager)
    255 000 000 kr
  10. Forsvarsmateriell

    Kunngjøring av kontraktinngåelse - Parallell rammeavtale på konsulenttjenester innen økonomi- og virksomhetsstyring

    Forsvarsmateriell har inngått en parallell rammeavtale med Pricewaterhousecoopers AS, Deloitte AS, Kpmg AS, Ernst & Young AS og Bdo AS for levering av konsulenttjenester innen økonomi- og virksomhetsstyring. Avtalen har en varighet på 2 år og en maksimal totalverdi på 255 millioner kroner. Tjenestene omfatter blant annet revisjon, internrevisjon, virksomhetsstyring, regnskap, analyse, utvikling og implementering, logistikk, prosessutvikling, effektivitet og produktivitet i offentlig forvaltning, samt varsling og gransking. Konkurransen ble gjennomført som en begrenset anbudskonkurranse, og det ble mottatt fem tilbud. Leverandørene ble evaluert basert på pris og forventet kvalitet ut fra den samlede kompetansen til tilbudte konsulenter.

    Resultat23. juni 2025255 000 000 kr
  11. Kolumbus AS

    Dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen innkjøp og logistikk - K25-16

    Kolumbus AS har etablert en dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen innkjøp og logistikk, som omfatter bistand, oppdrag, rådgivning, prosjektledelse og konsulentinnleie. Leverandører vil først bli kvalifisert, og deretter invitert til å inngi tilbud i individuelle konkurranser når behov oppstår. Anskaffelsen gjennomføres som en begrenset anbudskonkurranse i henhold til FOA del I og III, og gir alle interesserte leverandører mulighet til å delta. Kvalifikasjonskravene inkluderer ordnede skatte- og avgiftsforhold, dokumentert med skatteattest.

    Dynamisk innkjøpsordning19. juni 2025
    1. aug. 2035(100+ dager)
  12. Kolumbus AS

    Dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen prosjektledelse - K25-15

    Kolumbus AS har etablert en dynamisk innkjøpsordning for konsulenttjenester innen prosjektledelse, som dekker bistand, oppdrag, rådgivning, prosjektledelse og konsulentinnleie. Leverandører vil først bli kvalifisert, og deretter invitert til å inngi tilbud i den enkelte konkurranse når behov oppstår. Anskaffelsen gjennomføres som en begrenset anbudskonkurranse i henhold til FOA del I og III, og gir alle interesserte leverandører mulighet til å delta. Kvalifikasjonskravene inkluderer ordnede skatte- og avgiftsforhold, dokumentert med skatteattest.

    Dynamisk innkjøpsordning19. juni 2025
    1. aug. 2035(100+ dager)
  13. Samediggi / Sametinget

    Bistand til kompetansestrategi og læringskatalog med læringsinnhold

    Sametinget trenger bistand til å utarbeide en kompetansestrategi og læringskatalog med læringsinnhold, som en tjenestekontrakt med en maksimal totalverdi på 2,24 millioner kroner over 8 måneder. Anskaffelsen omfatter bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning, og leverandøren må dokumentere inntil 3 relevante oppdrag fra de siste 3 årene. Tildelingskriteriene er pris (30%) og kvalitet, som inkluderer oppdragsforståelse, kompetanse og erfaring (70%).

    Konkurranse17. juni 2025
    1. aug. 2025(18 dager)
    2 240 000 kr
  14. Sykehusinnkjøp Hf

    Konsulenttjenester logistikk for Sjukehusapoteka Vest HF

    Sykehusinnkjøp HF trenger konsulenttjenester for forbedring av arbeidsflyt og effektivitet i forvaltningen av nasjonalt legemiddelberedskap, med en estimert totalverdi på 1,3 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Vestland, og anskaffelsen faller under bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens etableringsstat. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse16. juni 2025
    27. juni 2025(Utgått)
    1 300 000 kr
  15. Skien Kommune - Grenlandskommunenes Innkjøpsenhet (gki)

    Avtale for Selvkosttjenester

    Skien Kommune - Grenlandskommunenes Innkjøpsenhet (GKI) har inngått en avtale med Visma Enterprise AS for levering av konsulenttjenester innen selvkost, inkludert kalkylemodell og system for budsjettering og avregning av selvkost. Avtalen har en varighet på 7 år og en total verdi på 8 millioner kroner. Det var krav om høy kvalitet, som utgjorde 60% av tildelingskriteriene, mens pris utgjorde 40%. Kun én leverandør deltok i konkurransen.

    Resultat11. juni 2025
  16. Stortinget

    Rammeavtale for kjøp av anskaffelsesfaglig bistand

    Stortinget trenger anskaffelsesfaglig bistand for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter operativ bistand til gjennomføring av anskaffelser, samt rådgivning innen innkjøpsrelaterte strategiplaner, innkjøpsanalyser, kategoristyring og andre oppdrag som forbedrer og effektiviserer anskaffelsesfunksjonen. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til firmaattest.

    Konkurranse10. juni 2025
    5. aug. 2025(22 dager)
    5 000 000 kr
  17. Stortinget

    Rammeavtale for kjøp av anskaffelsesfaglig bistand

    Stortinget v/Seksjon for anskaffelser og administrative systemer har avlyst konkurransen for en rammeavtale om kjøp av anskaffelsesfaglig bistand, som skulle sikre høy kvalitet i gjennomføringen av anskaffelser i samsvar med lov og forskrift om offentlige anskaffelser. Avtalen var ment å dekke behov for operativ bistand ved midlertidig fravær og underbemanning, samt annen relevant rådgivning som innkjøpsstrategier og kategoristyring. Det var krav om dokumentasjon av kompetanse gjennom CV-er og referanseoppdrag, med vekt på erfaring innen offentlige anskaffelser og spesifikke kategorier som IKT, bygg- og anlegg, og konsulenttjenester. Avlysningen skyldes tekniske eller prosessfeil, ikke klager fra leverandører.

    Resultat10. juni 2025
  18. Statsforvalterens Fellestjenester

    Rammeavtale for annonseringstjenester

    Statsforvalterens Fellestjenester trenger konsulentbistand for annonseringstjenester i en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Tjenestene skal bidra til å øke synligheten av stillingsannonser ved bruk av sosiale medier og redaksjonelle medier, i tillegg til publisering på jobbnorge.no, Finn.no og nav.no, for å tiltrekke kandidater med riktig kompetanse og erfaring. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse10. juni 2025
    18. aug. 2025(35 dager)
    8 000 000 kr
  19. Nordland Fylkeskommune

    Rådgivning for vurdering av brukerbetaling på fylkeskommunale parkeringsplasser

    Nordland fylkeskommune trenger rådgivningstjenester for å vurdere innføring av brukerbetaling på fylkeskommunale parkeringsplasser, med en maksimal totalverdi på 300 000 kroner. Rådgiveren skal utarbeide et beslutningsgrunnlag for hvilke områder som egner seg for brukerbetaling, samt foreslå hensiktsmessige betalingsmodeller og tekniske løsninger. Oppdraget vil bli utført i Nordland, og kontrakten vil følge statens standardavtale SSA-O. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover skatteattest.

    Konkurranse6. juni 2025
    23. juni 2025(Utgått)
    300 000 kr
  20. Høgskolen I Østfold

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester

    Høgskolen i Østfold trenger reklame- og mediebyråtjenester for en rammeavtale over 3 år. Avtalen skal bistå høgskolen både operativt og rådgivende for å styrke studentrekruttering, employer-branding og høgskolens omdømme, inkludert utarbeidelse av konsept og forslag til markedsaktiviteter og relevante plattformer for synlighet mot forskjellige målgrupper. Tildelingskriteriene er kreativitet, kvalitet og kompetanse (50%), fleksibilitet, service og responstid (20%), og pris (30%).

    Konkurranse4. juni 2025
    4. juli 2025(Utgått)
  21. Høgskolen I Østfold

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester

    Høgskolen i Østfold har avlyst konkurransen om å inngå en rammeavtale for kjøp av reklame- og mediebyråtjenester, som skulle bistå med å styrke studentrekruttering, employer-branding og høgskolens omdømme. Avlysningen skyldes tekniske eller prosessfeil, og ikke klage fra en tilbyder eller leverandør. Avtalen skulle inkludere utarbeidelse av konsept samt forslag til markedsaktiviteter og relevante plattformer for synlighet mot forskjellige målgrupper. Konkurransen ble vurdert etter kriterier som pris, kreativitet, kvalitet og kompetanse, samt fleksibilitet, service og responstid.

    Resultat3. juni 2025