Skatteetaten
20200063 Dynamisk innkjøpsordning rekruttering IT-fagstillinger
Skatteetaten trenger bistand til rekruttering for å levere IT-faglige stillinger.
Avlyst
Konkurransen er avlyst.
Rekruttering og bemanning
Skatteetaten har avlyst konkurransen om en dynamisk innkjøpsordning for rekruttering av IT-fagstillinger.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProDynamisk innkjøpsordning rekruttering IT-fagstillingerHovedtrekkene i prosedyrenDynamisk innkjøpsordning
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Tildelingskriteriene ble oppgitt i den enkelte konkurranse
Beskrivelse
Tildelingskriteriene ble oppgitt i den enkelte konkurranse
Skatteetaten trenger bistand til rekruttering for å levere IT-faglige stillinger.
Skatteetaten trenger bistand til rekruttering av ledere for å levere rekrutteringstjenester.
Nasjonal kommunikasjonsmyndighet har etablert en dynamisk innkjøpsordning for bistand til IT- og tjenesteutvikling med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner over 3 år. Ordningen omfatter rådgivning, bistand og prosjektledelse innen flere kategorier, inkludert prosjektledelse, teknisk arkitekturarbeid, tjeneste- og brukergrensesnittdesign, utvikling og integrasjoner, dataanalyse, sikkerhetstjenester, lokal IT-drift, drift av skyplattform og drift av IT-infrastruktur i Azure. Dette gir leverandører mulighet til å tilby tjenester basert på løpende behov og kapasitet. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Sola Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for IT-konsulenter og IT-tjenester i Rogaland. Dette er en ordning for leverandører som ønsker å kvalifisere seg for fremtidige anskaffelser innen IT-tjenester. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon på erfaring, kvalitetssystem og miljøledelsessystem, hvor relevante sertifiseringer kan benyttes som dokumentasjon. Leverandører må oppfylle de angitte kvalifikasjonskravene for å bli vurdert.
Skatteetaten trenger en plattform for internasjonal faginformasjon, med en maksimal totalverdi på 8,8 millioner kroner. Anskaffelsen skal sikre behovsdekning av en portal for internasjonal faginformasjon. IBFD har kontrakten i dag. Tildelingskriteriene er pris (30%), kvalitet (30%), risiko (10%) og klima- og miljøhensyn (30%).