Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Programvare - Bygg og anlegg

Statsbygg har inngått en avtale med Experis AS for levering av IT-brukerstøtte, kjent som SPOC (Single Point of Contact), som vil fungere som mottakssenter for IT-relaterte henvendelser i Oslo. Avtalen har en total verdi på 3 110 050 kroner. Det var krav om å tilby tre navngitte ressurser, inkludert en operativ nøkkelperson med daglig ansvar, samt to operative ressurser som utfører tjenesten. Fire leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Experis AS
Andre tilbydere
  • Eccera It Solutions AS
  • Onitio Norge AS
  • Sagene Data AS
Kontraktsverdi
3 110 050 kr

Om anbudet

    Statsbygg ber om tilbud på følgende tjeneste: IT-brukerstøtteHovedtrekkene i prosedyrenStatsbygg har et behov for IT-brukerstøtte (heretter kalt SPOC - Single Point of Contact), som utgjør mottakssenter for IT-relaterte henvendelser. SPOC utfører IT-brukerstøtte, feilsøking og håndterer noen av våre standardiserte IT-løsninger. Beskrivelser av tjenesten innhold fremgår av vedlegg 1 SSA-O Bilag 1 Kundens beskrivelse av oppdraget.

    Kontakt navn
    Hennica Westheimer
    Kontakt telefon
    22954000
    Adresse
    Biskop Gunnerus' gate 6, 0155 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Fyll ut og send inn Vedlegg 5 SSA-O Bilag 5, punkt B hvor følgende punkter skal prises: Totalramme for oppdraget – fast årlig pris Timepriser for avtalte tilleggsarbeider Timepris for reisetid

    Beskrivelse

    Det skal tilbys 3 navngitte ressurser: 1 operativ nøkkelperson som utfører tjenesten, med daglig ansvar for utførelse av tjenesten 2 operative ressurser som utfører tjenesten Fyll ut og send inn vedlegg 10 Case. I dette vedlegget skal hver av de tilbudte ressurs skrive en kort presentasjon av seg selv, og svare på en case. Etter tilbudsfristens utløp innkalles de 3 navngitte ressursene til intervju hvor de oppgitte opplysningene i vedlegg 10 Case vil være tema.

    Beskrivelse

    Leverandør skal fylle ut Vedlegg 2 SSA-O Bilag 2. Bilag 2 består av 3 punkter. Samtlige punkter skal besvares. Fyll ut tabellene i punkt 1 og 2, og beskriv oppgaveforståelsen i punkt 3. Oppgaveforståelsen i punkt 3 bør omtale: Tilbudt løsnings egnethet i henhold til krav i bilag 1 Fleksibilitet til å tilpasse seg Kundens krav og behov Kvalitet på prosesser og rutiner til å løse oppdraget Listen er ikke uttømmende. Leverandøren kan omtale andre relevante forhold i oppgaveforståelsen.

    Beskrivelse

    Dette er en anskaffelse av IKT-tjenester. Ifølge kap. 7.2 i Veileder til regler om klima- og miljøhensyn i offentlige anskaffelser er konsulent- og analysetjenester anskaffelser som etter sin art har et uvesentlig klimaavtrykk og miljøbelastning. Det samme står i veilederens kap. 7.3 om rådgivere i bygg, anlegg og eiendom. Statsbyggs vurdering er derfor at vi for denne anskaffelsen av IKT-tjenester vil benytte unntaksbestemmelsen i FOA § 7-9 (5), da anskaffelsen etter sin art har et klimaavtrykk og en miljøbelastning som er uvesentlig. Statsbygg er derfor unntatt forpliktelsene om å vekte miljø eller å prioritere miljø blant de tre høyest prioriterte tildelingskriteriene.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner