Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Elektrisk installasjonsarbeid

Askøy Kommune trenger bygging av to nye vaktrom på Kleppestø sykehjem, inkludert tømrer-, ventilasjon-, elektriker-, sprinkel-, lås og beslag-, maler- og gulvarbeider, samt noe opsjonsarbeid. Prosjektet skal gjennomføres som en generalentreprise etter NS 8405, med en maksimal totalverdi på 700 000 kroner og en varighet på 20 dager. Vaktrommene skal brukes til konfidensielle samtaler og plasseres i 2. etasje på Post B og C, hvor stuearealene reduseres for å gi plass til de nye rommene. Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, samt erfaring fra sammenlignbare oppdrag med ombygging av lokaler i drift. Dokumentasjon på kvalitetsstyring og miljøstyring, som ISO 9001:2015 og ISO 14001:2015 sertifikater, kan benyttes som dokumentasjon.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Det skal bygges to nye vaktrom på Kleppestø sykehjem med tilhørende tømrer-, ventilasjon-, elektriker-, sprinkel-, lås og beslag-, maler-, gulv- arbeider samt noe opsjonsarbeider. Vaktrommene skal brukes til å betjene konfidensielle samtaler, dette være seg i form av tlf. samtaler og dialog mellom de ansatte.1 stk. vaktrom på Post B og 1 stk. vaktrom på Post C. Postene befinner seg i 2. etg. I hver av postene minskes stue arealene til fordel for nye vaktrom. Prosjektet er ikke å anse som søknadspliktig. Oppdraget skal gjennomføres som en Generalentreprise etter NS 8405. Befaring:Dato: Onsdag 27.11.24Tid: 10.00Sted: Kleppestø Sykehjem, hoved inngang,Kleppevegen 19, 5300 KleppestøVi gjør oppmerksom på at det IKKE er parkeringsplasser ved sykehjemmet ved befaring.Hovedtrekkene i prosedyrenDet er gjennomført Risikovurdering (vedlagt) med tanke på bygging av nye vaktrom og tiltak for best mulig ivaretaking av pasienter og personalet i denne prosessen. Særdeles viktig at punktene i Risikovurderingen ivaretas i gjennomføringen av oppdraget. Prosjektet må planlegges godt slik at tiden for bygging blir minimal. Nøkkelord for prosjektet er kommunikasjon. Før oppstart skal det foreligge en fremdriftsplan som også belyser tidspunkt for støyende arbeider. Ved endring i fremdriftsplanen plan skal følgende informeres: Prosjektleder (PL) Askøy kommune og avdelingsledere på post B og C. Viser til ytterligere beskrivelse i vedlagte dokumenter og bilag.

    Kontakt navn
    Innkjøpsavdelingen
    Kontakt telefon
    +47 56158120
    Adresse
    Klampavikvegen 1, 5300 KLEPPESTØ

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet.

    Leverandøren skal ha system for kvalitetsstyring.

    Leverandøren skal ha rutiner for miljøstyring.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Med sammenlignbare oppdrag menes arbeid av tilsvarende karakter og vanskelighetsgrad, levert og utført arbeid med ombygging av lokaler i drift.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner