Avlyst

Konkurransen er avlyst.

Brief

Programvare - Data og analyse

Skatteetaten har avlyst konkurransen om å inngå en tjenesteavtale for levering av en webløsning og en API-løsning for søk etter bruktbilpriser, som skulle benyttes av saksbehandlere i Skatteetaten og Politiet. Anskaffelsen ble gjennomført som en begrenset anbudskonkurranse, men ble avlyst da alle tilbud ble trukket tilbake eller funnet inadmissible. Det var kun ett tilbud mottatt i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Begrunnelse for avlysning
Alle tilbud, forespørsler å delta eller prosjekter ble trukket tilbake eller funnet inadmissible
Antall mottatte tilbud
1
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt

Om anbudet

    Skatteetaten ønsker å inngå en løpende tjenesteavtale for leveranser av to selvstendige løsninger (samlet («Løsningene»)): • en webløsning hvor brukerne kan søke etter bruktbilpriser • en API-løsning («Løsningene») som skal levere bruktbilpriser til et fagsystem som utvikles av Skatteetaten. Webløsningen skal kunne benyttes av saksbehandlere i Skatteetaten og av skattepliktige. API-løsningen skal bidra med å levere bruktbilpriser til et fagsystem som skal benyttes av saksbehandlere i Skatteetaten og Politiet v/ alminnelig namsmann.»Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsen gjennomføres som en begrenset anbudskonkurranse, jf. FOA § 13-1 (1). Denne konkurransen innledes med en kvalifiseringsfase. Alle interessenter kan søke om å få delta i konkurransen ved å sende inn deltagelsesanmodning. Kun de interessentene som oppfyller kvalifikasjonskravene og blir invitert til deltakelse i konkurransen vil få anledning til å levere tilbud. Skatteetaten har besluttet å begrense antall interessenter som vil bli invitert til å levere tilbud. Interessenter som oppfyller Skatteetatens kvalifikasjonskrav, jf. pkt. 1.3.3, 1.3.4 og 1.3.5, vil i den forbindelse bli underlagt en utvelgelsesvurdering i henhold til utvelgelseskriteriene som er angitt under pkt. 1.4. De kvalifiserte interessentene vil rangeres etter utvelgelseskriteriene, og minimum tre maksimum fem, av disse vil bli invitert til å delta i konkurransen. Det vil i løpet av anskaffelsesprosessen bli gjennomført én eller flere forhandlingsrunder. Hver enkelt forhandlingsrunde kan bestå av ett eller flere møter, hvorav hver runde avsluttes med innlevering av et revidert tilbud. Hele eller deler av forhandlingen kan også bli gjennomført skriftlig. Skatteetaten forbeholder seg retten til å, i etterkant av hver forhandlingsrunde, redusere antall tilbud som det skal forhandles om videre. Samtlige Leverandører vil ved avslutning av den enkelte forhandlingsrunde bli varslet dersom Skatteetaten vil gjennomføre slik reduksjon. Dersom dette besluttes, vil konkurransens tildelingskriterier sammen med det reviderte tilbudet som innleveres av den enkelte Leverandør ligge til grunn for reduksjonsvurderingen. Når Skatteetaten har besluttet at pågående forhandlingsrunde skal være den siste, vil gjenværende Leverandører bli opplyst om at det påfølgende reviderte tilbudet som skal innleveres også vil være det siste den enkelte Leverandør får anledning til å inngi i konkurransen. Det er adgang til å forhandle om alle sider ved tilbudet

    Kontakt navn
    Liesl Hagelberg
    Kontakt telefon
    +47 80080000
    Adresse
    Fredrik Selmers vei 4, 0663 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Pris 50 %

    Beskrivelse

    Kvalitet 50 %

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner