Anbudsoversikt for 20240071 Rammeavtale for Trafikkmåling og feilsøking - Delområde 1 - Netscout

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Skatteetaten har inngått en rammeavtale med Mnemonic AS for levering av trafikkmåling og feilsøkingstjenester, inkludert programvarevedlikehold og konsulentytelser, med en varighet på 2 år og en total kontraktsverdi på 10 millioner kroner eks. mva. Avtalen dekker delområde 1 - Netscout, og ble gjennomført som en konkurranse med forhandlinger etter at den åpne anbudskonkurransen ikke mottok akseptable tilbud. Det var kun ett tilbud mottatt i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Resultat

Vinner
Mnemonic AS
Antall mottatte tilbud
1
Kontraktsverdi
10 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
20240071 Rammeavtale for Trafikkmåling og feilsøking - Delområde 1 - Netscout
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Jonas Isaksen Dilba
Kontakt telefon
+47 80080000
Adresse
Fredrik Selmers vei 4, 0663 OSLO
Estimert verdi
10 000 000,00 kr
Varighet
2 år
Beskrivelse
Formålet med anskaffelsen er å sikre oppdragsgiver rett til kjøp av nærmere
spesifiserte varer, programvarevedlikehold og konsulentytelser på økonomisk
gunstige betingelser.
Nærmere informasjon om oppdragsgivers vilkår, krav og forutsetninger for
anskaffelsen følger av konkurransegrunnlagets vedlegg.
Anskaffelsens estimerte samlede økonomiske omfang, inkludert opsjoner, anslås å ligge i størrelsesorden 5 til 10 millioner kroner eks. mva. for delområde 1.
Estimatene er uforpliktende for oppdragsgiver
Hovedtrekk i prosedyren
Konkurransen gjennomføres som konkurranse med forhandlinger, og den er
underlagt bestemmelsene i lov av 17. juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser og forskrift om offentlige anskaffelser av 12. august 2016 nr. 974 (heretter FOA) del I og III, samt reguleringen i dette konkurransegrunnlaget med vedlegg.
Anskaffelsen gjennomføres som en konkurranse med forhandling uten forutgående kunngjøring, jf. FOA § 13-3 bokstav a. Denne konkurranseformen er valgt som følge av at oppdragsgiver bare mottak uakseptable tilbud i den åpne anbudskonkurransen med tilbudsfrist 15. januar 2025 kl. 12:00. Alle leverandørene som ga tilbud i den forutgående anbudskonkurransen har blitt invitert til forhandlinger.
Tildelingskriterium 1
Pris
Leverandørens tilbudte priser og påslagsverdier i Bilag 4 vedlegg 1 vil evalueres gjennom at evalueringssum i hver av disse fanene summeres: • Ark 2 – Case #1 • Ark 3 – Case #2 • Ark 4 – Konsulentytelser Økonomisk verdi av ev. forbehold til Rammeavtalen med bilag som ikke er vesentlige, vil bli lagt til tilbudets evalueringssum. Se nærmere beskrivelse under. Tilbudenes samlede evalueringssum evalueres på en skala fra 0 til 10 poeng, hvorav tilbudet med lavest totale evalueringssum gis 10 poeng, mens de øvrige tilbudenes poenguttelling fastsettes ved lineær metode. Det enkelte tilbuds oppnådde antall poeng multipliseres med tildelingskriteriets vekt.
Tildelingskriterium 2
Kvalitet
1. Grad av oppfyllelse av kravspesifikasjon Tilbudene vurderes på en skala fra 0 til 10 totalpoeng. Antall poeng multipliseres med tildelingskriteriets vekt.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av resultat

    20. mai 2025

Se aktive konkurranser som ligner