Anbudsoversikt for 2025 Rammeavtale for verktøy og verktøymateriell til Trondheim kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Diverse konstruksjonsmateriell

Trondheim Kommune trenger en rammeavtale for levering av verktøy og verktøymateriell til kommunens enheter i Trøndelag over 2 år, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Anskaffelsen har som mål å etablere en kostnadseffektiv og kvalitetsmessig god avtale for kjøp av disse varene. Tildelingskriteriene er pris (40 %), kvalitet (30 %), og miljø (30 %). Leverandører må kunne dokumentere tilfredsstillende system for miljøledelse gjennom egenerklæring, samt kunne fremlegge attester for kvalitetskontroll av varene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
2025 Rammeavtale for verktøy og verktøymateriell til Trondheim kommune
Lokasjon
Estimert verdi
20 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1
Pris
Vektes 40 %
Tildelingskriterium 2
Kvalitet
Vektes 30 %
Tildelingskriterium 3
Miljø
Vektes 30 %
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Minstekrav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å utføre kontrakten. Leverandøren skal ha en rating på minimum klasse A (AN for nyetablerte foretak), etter Bisnode AAA-ratingsystem, eller tilsvarende. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 6 måneder, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. En rating skal være utført av en kredittvurderingsinstitusjon, og i henhold til gjeldende lover og regelverk. Dersom leverandøren har saklig grunn til å ikke fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle stilling ved å fremlegge, for eksempel, erklæring fra finansinstitusjon om selvskyldnerkausjon.
Kvalifikasjonskrav 2
Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder
Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene? Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 4
Miljøledelsestiltak
Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandør skal ha etablert tilfredsstillende system for miljøledelse. Dokumentasjonskrav: Utfylling av Konkurransegrunnlagets Vedlegg 09 Egenerklæring miljø.
Kvalifikasjonskrav 5
Andel av kontrakt til underleverandør
Leverandør vurderer å sette bort følgende del (i prosent) av kontrakten til underleverandører. Legg merke til at hvis leverandøren har besluttet å sette bort en del av kontrakten til underleverandører og støtter seg på underleverandørenes kapasitet til å utføre denne del, utfylles et særskilt ESPD for slike underleverandører, se del II, avsnitt C, ovenfor. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 6
Ved anskaffelse av varer: Attester utstedt av offisielle organer for kvalitetskontroll
Kan leverandør levere etterspurte attester utstedt av offisielle organer for kvalitetskontroll, og som kan bekrefte at varene, som er klart identifisert ved henvisning til tekniske spesifikasjoner eller standarder, som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, er i overensstemmelse med disse? Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner