Cobrief Logo

Avlyst

Konkurransen er avlyst.

Brief

Rekruttering og bemanning

Skatteetaten har avlyst anskaffelsen av et nytt rekrutteringsverktøy.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Begrunnelse for avlysning
Annet
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt

Om anbudet

    Skatteetaten ønsker å anskaffe et nytt rekrutteringsverktøy som kan bidra til at Skatteetaten kan jobbe dynamisk med å videreutvikle måten vi rekrutterer på, og som er bærekraftig og fleksibelt nok til at vi kan justere vår rekrutteringsprosess i takt med endringer på fagområdet uten at verktøyet hindrer oss. Skatteetaten ser på kandidatene som den viktigste brukergruppen i en rekrutteringsprosess, og verktøyet må derfor være intuitivt og la kandidaten utføre sine oppgaver på en enkel, intuitiv og effektiv måte. Se Bilag 1 for informasjon om krav og forutsetninger for anskaffelsen.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsen er underlagt bestemmelsene i hhv. lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016, forskrift om offentlige anskaffelser av 12. august 2016 (FOA) del III samt dette konkurransegrunnlaget, og den gjennomføres ved konkurranse med forhandling etter forutgående kunngjøring i medhold av FOA § 13-2 bokstav c. Under denne anskaffelsesprosedyren kan alle søke om å få delta i konkurransen ved å sende inn deltagelsesanmodning. Leverandørene som godtgjør oppfyllelse av kvalifikasjonskravene, vil bli invitert til å delta i konkurransen. Oppdragsgiver har besluttet å begrense antallet kvalifiserte interessenter som skal inviteres til å delta i konkurransen, jf. FOA § 16-12. Interessenter som dokumenterer oppfyllelse av kvalifikasjonskravene, vil bli underlagt en utvelgelsesvurdering som er beskrevet nærmere under pkt. 2.5. Kvalifiserte interessenter som utvelges i henhold til hva som fremgår av pkt. 2.5, vil bli invitert til å delta i konkurransen. Slik invitasjon vil bli utsendt på samme tidspunkt som resultatet av utvelgelsesvurderingen meddeles interessentene. Foretak som mottar invitasjon til å delta i konkurransen, omtales heretter som leverandør. Etter at frist for innlevering av første tilbud har passert, påbegynner forhandlingsfasen. Forhandlinger vil bli gjennomført i møter i oppdragsgivers lokaler og/eller i videomøter, eller skriftlig. Det vil i løpet av anskaffelsesprosessen bli gjennomført én eller flere forhandlingsrunder, hvorav hver runde avsluttes med oppfordring om innlevering av et revidert tilbud. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å, i etterkant av frist for innlevering av tilbud etter hver forhandlingsrunde, redusere antall tilbud som det skal forhandles om videre. Samtlige deltakende leverandører vil ved avslutning av den enkelte forhandlingsrunde bli varslet dersom oppdragsgiver vil gjennomføre slik reduksjon. Konkurransens tildelingskriterier vil ligge til grunn for reduksjonsvurderingen. Når oppdragsgiver har besluttet at pågående forhandlingsrunde skal være den siste, vil gjenværende leverandører bli opplyst om at det påfølgende reviderte tilbudet som kan innleveres også vil være det siste den enkelte leverandør får anledning til å inngi i konkurransen.

    Kontakt navn
    Liesl Hagelberg
    Kontakt telefon
    +47 80080000
    Adresse
    Fredrik Selmers vei 4, 0663 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha relevant erfaring med leveranser av rekrutteringsverktøy. Med relevant erfaring menes at leverandøren samlet har erfaring med: * implementering og konfigurering av rekrutteringsverktøy for større virksomheter * opplæring og forvaltning av rekrutteringsverktøy * leveranser til virksomheter som har behov for skreddersøm av rekrutteringsprosesser

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    se kunngjøring

    Beskrivelse

    se kunngjøring

    Beskrivelse

    se kunngjøring

    Beskrivelse

    se kunngjøring

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
20250044 Rekrutteringsverktøy

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner