Anbudsoversikt for 23/33014 - Rammeavtale for alarm, kontroll og vektertjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Vakttjenester

Larvik Kommune trenger tjenester innen alarm, kontroll og vekter for å sikre kommunale bygg og områder i Vestfold og Telemark over 4 år til en verdi av 3 millioner NOK. Anbudet inkluderer oppgaver som overvåking og utrykning ved alarmer, kontroll av tobakkutsalgssteder, samt stedlige og akutte vektertjenester. To viktige formelle krav er at tilbydere må ha et anerkjent miljøsertifikat eller forplikte seg til å skaffe dette innen 3 måneder etter kontraktsignering, samt kunne dokumentere relevant erfaring fra de siste 3 årene og ha godkjenning for å drive vaktvirksomhet.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
23/33014 - Rammeavtale for alarm, kontroll og vektertjenester
Estimert verdi
3 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Det kreves at tilbyderen har god soliditet slik at en har økonomisk evne til å gjennomføre avtalen. Følgende vil være gjenstand for vurdering: Tilbyderens soliditet, likviditet og finansielle evne til å gjennomføre kontrakten og å bære et eventuelt tap på den aktuelle og andre kontrakter. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente ytterligere informasjon som anses nødvendig for å vurdere tilbyders økonomiske og finansielle stilling. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente ytterligere informasjon som anses nødvendig for å vurdere tilbyders økonomiske og finansielle stilling.
Kvalifikasjonskrav 2
Kreditvurdering
Siste revisorgodkjente årsregnskap som viser tilfredsstillende økonomi DOKUMENTASJONSKRAV: Siste godkjente årsregnskap eller annen regnskapsinfo som kan bekrefte oppfyllelsen av kravet. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Har gode kvalitetssikringssysterm
Om kvalifikasjonskravet: Tilbyder skal ha attest på 3. parts sertifisering som EMAS, ISO 14001, Miljøfyrtårn eller tilsvarende sertifiseringsordning. Oppdragsgiver krever at det er tilbyder som er sertifisert. Hvis tilbydere ikke er sertifisert, skal det fremlegges egenerklæring der det fremgår at tilbyder forplikter seg til å være ferdig sertifisert senest 3 måneder etter kontraktsignering. Det må da samtidig legges frem dokumentasjon på at det er inngått avtale med akkreditert sertifiseringsorgan. DOKUMENTASJONSBEVIS: EMAS-, ISO 14001- eller Miljøfyrtårn-sertifikat utstedt av uavhengig organ eller egenerklæring samt dokumentasjon på inngått avtale med akkreditert sertifiseringsorgan. Oppdragsgiver vil godta andre tilsvarende attester utstedt av organer i andre EØS stater. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 4
Skatteattest
Norske tilbydere skal fremlegge skatteattest for merverdiavgift fra skattefogden og skatteattest for skatt utstedt av kemner/kommunekasserer (skjema RF-1316) der tilbyder har sitt hovedkontor. Skatteattestene skal foreligge innen tilbudsfristens utløp. Skatteattestene skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Tilbyder skal ikke ha vesentlige restanser. Eventuelle restanser må grunngis særskilt. For utenlandske tilbydere gjelder: Bevis for å ha oppfylt sine forpliktelser vedrørende innbetaling av trygdeavgifter, skatter og avgifter i samsvar med lovbestemmelser i den stat hvor leverandøren er etablert, eller i Norge. Det anses tilstrekkelig med attest utstedt av vedkommende myndighet i leverandørens hjemstat. Når leverandørens hjemstat ikke utsteder slike dokumenter eller attester, kan de erstattes av en erklæring avgitt av en retts- eller forvaltningsmyndighet, en notarius publicus eller en annen kompetent myndighet i hjemlandet. DOKUMENTASJONSKRAV: Skatteattest
Kvalifikasjonskrav 5
Erfaring
Tilbyder skal vedlegge en liste over de viktigste relevante leveransene de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt og mottaker (navn telefon og e-post). Oppgitte leveranser vil kunne bli kontaktet ved behov. Som relevante leveranser tenker oppdragsgiver på prosjekter av tilsvarende størrelse og kompleksitet. Det vil vurderes erfaring fra spesielt renseanlegg, men også pumpestasjoner og overføringsledninger Dersom en underleverandørs erfaring skal legges til grunn for tilbyders kvalifikasjon, må aktuelle underleverandører legge ved tilsvarende dokumentasjon og bekreftelse på at tilbyder har råderett over disse ressursene. DOKUMENTASJONSKRAV: Kort beskrivelse av leveranse samt at vedlagte skjema for erfaring benyttes. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 6
Godkjenning for vaktvirksomhet
Godkjenning for vaktvirksomhet Leverandør må ha tillatelse til å utøve vaktvirksomhet etter lov om vaktvirksomhet av 5 januar 2001, nr og forskrift om vaktvirksomhet av 28 mars 2011. nr 337. ....... DOKUMENTASJONSKRAV: Dokumentasjon på tillatelse til utøvelse av vaktvirksomhet, utstedt av politidistriktene. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner