Anbudsoversikt for Dynamisk innkjøpsordning (DPS) for kjøp av vektertjenester

Brief

Vakttjenester

Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten trenger vektertjenester for å levere sikkerhetstjenester til en verdi av 510 000 000 NOK. En dynamisk innkjøpsordning er en fullstendig elektronisk prosess som gir rask og enkel tilgang på tilbud fra et stort leverandørmarked. Et viktig formelt krav er at leverandøren skal ha god erfaring fra utførelse av vektertjenester i større skala.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Dynamisk innkjøpsordning (DPS) for kjøp av vektertjenester
Estimert verdi
510 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten.
Dokumentasjonskrav: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering fra Experian på eget initiativ.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak
Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal ha nødvendig tillatelse til å drive vaktvirksomhet
Dokumentasjonskrav: Tillatelse utstedt av tillatelses- og kontrollmyndighet (jf. LOV-2001-01-05-1, Lov om vaktvirksomhet med forskrift).
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandøren skal ha god erfaring fra utførelse av vektertjenester i større scala.
Dokumentasjonskrav: Kort beskrivelse av de viktigste leveranser de siste tre år, herunder opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for levering, antall leveringspunkter samt navn på Oppdragsgiver samt en beskrivelse av oppdragets innhold.
Kvalifikasjonskrav 5
Det kreves at leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak som sikrer at leverandøren er egnet til å oppfylle kontraktens miljøbestemmelser (se kontraktens punkt 12).     Med dette menes at leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av denne kontrakt.
Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet, kan disse fremlegges som dokumentasjon.  Det vises i denne forbindelse til EU-ordningen for Miljøstyring og miljørevisjon (EMAS), andre anerkjente miljøledelsessystemer i forordning (EF) nr. 1221/2009 artikkel 45 som Miljøfyrtårn eller tilsvarende, og andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder fra akkrediterte organer som ISO 14001 eller tilsvarende.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner