Anbudsoversikt for 23/37415 - Anskaffelse Banktjenster Del I

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bank- og finansformidlingstjenester

Larvik Kommune trenger banktjenester for å levere finansielle tjenester i Vestfold og Telemark over 72 måneder til en verdi av 70 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at tilbyderen må ha erfaring som hovedbankforbindelse for en norsk kommune og erfaring med bankbytte for en norsk kommune, inkludert dokumentasjon på tidligere relevante leveranser.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
23/37415 - Anskaffelse Banktjenster Del I
Estimert verdi
70 000 000,00 kr
Varighet
72 måneder
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Det kreves at tilbyderen har god soliditet slik at en har økonomisk evne til å gjennomføre avtalen. Følgende vil være gjenstand for vurdering: Tilbyderens soliditet, likviditet og finansielle evne til å gjennomføre kontrakten og å bære et eventuelt tap på den aktuelle og andre kontrakter. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente ytterligere informasjon som anses nødvendig for å vurdere tilbyders økonomiske og finansielle stilling. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente ytterligere informasjon som anses nødvendig for å vurdere tilbyders økonomiske og finansielle stilling.
Kvalifikasjonskrav 2
Kvalifikasjonskrav 2: Økonomisk evne til å gjennomføre avtalen
Siste revisorgodkjente årsregnskap som viser tilfredsstillende økonomi DOKUMENTASJONSKRAV: Fremleggelse av foretakets årsregnskap (siste årsberetning til Brønnøysund registeret, inkl. revisors vurdering) eller kredittvurdering eller annen dokumentasjon som viser tilbyders økonomiske stilling. • For nyetablerte firmaer må det leveres en nyere regnskapsutskrift signert av revisor. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Kvalifikasjonskrav 1: Skatteattest
Norske tilbydere skal fremlegge skatteattest for merverdiavgift fra skattefogden og skatteattest for skatt utstedt av kemner/kommunekasserer (skjema RF-1316) der tilbyder har sitt hovedkontor. Skatteattestene skal foreligge innen tilbudsfristens utløp. Skatteattestene skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Tilbyder skal ikke ha vesentlige restanser. Eventuelle restanser må grunngis særskilt. For utenlandske tilbydere gjelder: Bevis for å ha oppfylt sine forpliktelser vedrørende innbetaling av trygdeavgifter, skatter og avgifter i samsvar med lovbestemmelser i den stat hvor leverandøren er etablert, eller i Norge. Det anses tilstrekkelig med attest utstedt av vedkommende myndighet i leverandørens hjemstat. Når leverandørens hjemstat ikke utsteder slike dokumenter eller attester, kan de erstattes av en erklæring avgitt av en retts- eller forvaltningsmyndighet, en notarius publicus eller en annen kompetent myndighet i hjemlandet. DOKUMENTASJONSKRAV: Skatteattest
Kvalifikasjonskrav 4
Kvalifikasjonskrav 3: Erfaring
Tilbyder skal ha god erfaring som hovedbankforbindelse for en norsk kommune. Tilbyder vedlegger en liste over de viktigste relevante leveransene de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt og mottaker (navn telefon og e-post). Oppgitte referanser vil kunne bli kontaktet ved behov. Som relevante leveranser tenker oppdragsgiver på bankavtaler med norske kommune av tilsvarende størrelse og kompleksitet. Dersom en underleverandørs erfaring skal legges til grunn for tilbyders kvalifikasjon, må aktuelle underleverandører legge ved tilsvarende dokumentasjon og bekreftelse på at tilbyder har råderett over disse ressursene. DOKUMENTASJONSKRAV: Kort beskrivelse av leveranse. Vedlegg 3 skal benyttes. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 5
Kvalifikasjonskrav 4 - Gjennomføringsevne og kompetanse
Tilbyder skal ha god erfaring med bankbytte av hovedbankforbindelse for en norsk kommune. Tilbyder vedlegger en liste over de viktigste relevante leveransene de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt og mottaker (navn telefon og e-post). Oppgitte referanser vil kunne bli kontaktet ved behov. Som relevante leveranser tenker oppdragsgiver på bytte av bankavtaler med norske kommune av tilsvarende størrelse og kompleksitet. Dersom en underleverandørs erfaring skal legges til grunn for tilbyders kvalifikasjon, må aktuelle underleverandører legge ved tilsvarende dokumentasjon og bekreftelse på at tilbyder har råderett over disse ressursene. DOKUMENTASJONSKRAV: Kort beskrivelse av oppdragene. Vedlegg 3 skal benyttes. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner