Anbudsoversikt for Papir og plastprodukter – Senja kommune

Brief

Farmasøytisk engroshandel

Senja kommune, gjennom Innkjøpsservice Advokatfirma AS, søker leverandører for en rammeavtale om levering av papir- og plastprodukter med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter medisinsk utstyr, legemidler og utstyr til personlig pleie. Leverandøren må dokumentere erfaring fra inntil 3 relevante oppdrag de siste 3 årene, inkludert oppdragsverdi, tidspunkt og mottaker. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene er spesifisert i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Tittel
Papir og plastprodukter – Senja kommune
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Rolf Willy Berg
Kontakt telefon
99241203
Adresse
Nyveien 19, 8200 FAUSKE
Estimert verdi
5 000 000,00 kr
Beskrivelse
Innkjøpsservice Advokatfirma AS gjennomfører anskaffelsen på oppdrag fra Senja kommune. For ytterligere informasjon om anskaffelsen se konkurransegrunnlag med vedlegg.
Kvalifikasjonskrav 1
Skatter og avgifter
Kvalifikasjonskrav: Skatter og avgifter Tilbyder skal ha ordnede forhold mht. skatteinnbetaling og merverdiinnbetaling. Dokumentasjonskrav: Skatteattest som ikke skal være eldre enn 6 mnd. regnet fra tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 2
Økonomisk soliditet
Kvalifikasjonskrav: Økonomisk soliditet Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:
Alle nødvendige utvalgskriterier spesifisert i innkallingen eller i anskaffelsesdokumentene som er nevnt i innkallingen, er oppfylt.
Kvalifikasjonskrav 4
Denne oppfyller de objektive og ikke-diskriminerende kriterier eller regler som skal anvendes for å velge ut antallet av leverandører på følgende måte: Hvis det anmodes om visse attester eller andre former for dokumentasjon, angis for hver enkelt om leverandøren er i besittelse av dokumentene som etterspørres:
Hvis noen av disse attestene eller andre former for dokumentasjon er tilgjengelige i elektronisk form , angis dette for hver enkelt:
Kvalifikasjonskrav 5
Firmaattest
Kvalifikasjonskrav: Firmaattest Tilbyder skal være et lovlig foretak og registrert i et bransjeregister eller annet foretaksregister, f. eks. Foretaksregisteret i Brønnøysund. Dokumentasjonskrav: Firmaattest; bekreftelse på registrering i Foretaksregisteret Utenlandske firma: Attest for registrering i et bransjeregister eller annet foretaksregister som foreskrevet i lovgivning i den stat hvor entreprenøren og/ eller dennes underleverandør er etablert.
Kvalifikasjonskrav 6
Erfaring og kapasitet
Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    11. apr. 2025, 10:49

  2. Frist for spørsmål

    18. mai 2025, 22:00

  3. Frist for innlevering

    5 døgn

    27. mai 2025, 10:00

  4. Åpningsdato

    27. mai 2025, 10:15

  5. Startdato for avtale

    28. juni 2025, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    24. aug. 2025, 10:00

  7. Sluttdato for avtale

    27. juni 2027, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner