Larvik Kommune
2025/11309 - Innsamling og transport av husholdningsavfall Fase 1
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Avfallshåndtering
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall for en kontrakt over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner. Tjenestene skal leveres som en del av kommunens avfallshåndtering, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til økonomisk soliditet og finansielle evner. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOppdragsgiver skal gå til anskaffelse av Innsamling og transport av husholdningsavfall.Hovedtrekkene i prosedyrenOppdragsgiver skal gå til anskaffelse av Innsamling og transport av husholdningsavfall.
Det kreves at tilbyderen har god soliditet slik at en har økonomisk evne til å gjennomføre avtalen. Følgende vil være gjenstand for vurdering: Tilbyderens soliditet, likviditet og finansielle evne til å gjennomføre kontrakten og å bære et eventuelt tap på den aktuelle og andre kontrakter.
Larvik Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall over 8 år, med en maksimal totalverdi på 170 millioner kroner.
NGIR Drift AS trenger transport og behandling av restavfall fra Kjevikdalen, Lindåsvegen 1260, 5956 Hundvin, med en årlig mengde på ca. 15 000 tonn. Kontrakten har en varighet på 2+1+1+1 år, med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Tjenesten innebærer avfallshåndtering, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover dokumentasjon på registrering i relevant bransjeregister for utenlandske selskaper.
Fjellregionen Interkommunale Avfallsselskap AS (FIAS) trenger avfallstransporttjenester for en driftsavtale med en varighet på 2 år, med mulighet for årlig forlengelse opptil totalt 10 år. Tjenestene skal leveres i Innlandet og skal sikre effektiv drift og avfallshåndtering i henhold til kravspesifikasjonen. Leverandøren må bruke sin fagkunnskap og kompetanse for å oppfylle kontraktens formål. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens etableringsland. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Bir AS trenger transport av matavfall fra Lønningshaugen 6-12 (Bergen kommune) til Bjørkemoen 44 (Voss kommune), samt transport av diverse avfall fra Bjørkemoen 44 og 60 til diverse mottaksanlegg i Bergen og omegn, gjennom en rammeavtale over 7 år med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Tildelingskriteriene vektes med årlig totalkostnad (60%) og 0-utslippsbiler (40%). Kvalifikasjonskrav inkluderer at tilbydere skal ha utført ett oppdrag med sammenlignbart innhold (transport av diverse avfallstyper med krokbil og henger eller tilsvarende utstyr) i løpet av de siste 2 år, dokumentert med ett referanseprosjekt som inneholder navn på oppdragsgiver, kontaktperson med e-post, verdi på leveransen, tidsrom for leveransen, og en detaljert beskrivelse av leverte ytelser (maksimalt 1 A4-side med skriftstørrelse 12).
Ålesund Kommune ønsker å etablere en dynamisk innkjøpsordning for langtransport av glass- og metallemballasje, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Tjenestene skal dekke kundens behov for transport av avfall, i henhold til kravspesifikasjonen. Det kreves at leverandøren har et godt kvalitetsstyringssystem og erfaring fra minst 3 tilsvarende oppdrag de siste 3 årene, som innebærer opphenting og levering av glass- og metallemballasje. Kvalifikasjonskravene kan dokumenteres gjennom ESPD-egenerklæringsskjema.