Oslo Kommune Bymiljøetaten trenger en rammeavtale for kjøp og service av idrettsutstyr i Oslo over 4 år, med en maksimal totalverdi på 11,7 millioner kroner. Tildelingskriteriene vektes med pris (30%), tekniske løsninger for returer og bredde i varesortiment (30%), leveringstid på lagerført utstyr i Oslo utover minimumskrav (20%), og sannsynliggjort responstid ved akutte behov (20%). Leverandøren må ha erfaring fra tilsvarende oppdrag, dokumentert med en kort beskrivelse av de viktigste leveransene de siste tre år, inkludert kontraktens verdi, leveringstidspunkt, oppdragsgiver og oppdragets innhold.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.
Leverandøren skal ha økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten.
Leverandøren skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes oppdrag der levering og service av idrettsutstyr har vært hovedytelsen.
Tildelingskriterier
Beskrivelse
Samlet evalueringspris
Beskrivelse
1. Tekniske løsninger for ivaretakelse av returer 2. Bredde i varesortiment. Med “bredde” i varesortiment menes antall ulike modeller av en vare
Beskrivelse
Leveringstid på lagerført utstyr i Oslo utover minimumskrav (7 dager)
Beskrivelse
Oppgitt sannsynliggjort responstid ved akutte behov
Beskrivelse
Som det fremgår av pkt. 5.1 ovenfor, har oppdragsgiver valgt å vekte “tekniske løsninger for ivaretakelse av returer” med 15%. Videre vil det i kravspesifikasjonen stilles krav til nullutslippskjøretøy varetransport og transport ifm. Tjenesteyting. For det tilfelle at dette er praktisk umulig å gjennomføre ved bruk av nullutslippskjøretøy, forplikter leverandøren seg til å benytte kjøretøy som minimum benytter HVO100 som drivstoff. Oppdragsgiver er følgelig av den oppfatning at dette klart gir en bedre klima- og miljøeffekt enn om dette skulle blitt vektet 15%, jf. FOA § 7-9 fjerde ledd, jf. andre ledd.