Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Bygg og anlegg - Grunnarbeid, vann og kloakk

Oslo Kommune Bymiljøetaten har inngått avtale med Agaia AS for entreprenørtjenester til å levere oppgradering av Akersgata i Oslo over 24 måneder til en verdi av 35 200 000 NOK. Anbudets vekting var pris: 30%, oppdragsforståelse: 40%, kompetanse prosjektorganisasjon: 30%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Agaia AS
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt

Om anbudet

    Anskaffelsen gjelder kjøp av entreprenørtjeneste til opprustning av Akersgata i Oslo. Kontrakten er en bygg- og anleggskontrakt basert på samspill som inngås mellom byggherre og en totalentreprenør. Kontrakten er basert på NS 8407 standarden, dog tilpasset samspill. I en slik samspillskontrakt får entreprenør hovedansvar for prosjektering, søknadsarbeid og utførelse men med en samspillsfase med byggherre. Strekningen som skal oppgraderes ligger i Akersgata mellom Grensen og Prinsens gate, og er ca. 240 meter lang. Formålet med oppgraderingen er å gjøre forholdene for gående og syklende bedre. Prosjektet omfatter en omdisponering av gatetverrsnittet mellom fasadene og en forbedring av overvannsnettet, etablering av trær og grøntfelt med lokal overvannshåndtering.Hovedtrekkene i prosedyrenÅpen tilbudskonkurranse, jf. anskaffelsesforskriften §8-3.

    Kontakt navn
    John Christian Høidal Strøm
    Kontakt telefon
    +47 23 48 20 30
    Adresse
    Karvesvingen 3, 0579 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Fase 1: •Timepriser Fase 2: •Timepriser maskiner, prosjektledelse og påslagsprosenter (materialer og komponenter) Dokumentert med: Ferdig utfylt prisskjema, vedlegg 03.

    Beskrivelse

    Leverandøren skal redegjøre for hvordan de vil løse oppdraget med angivelse av utfordringer, usikkerheter og suksesskriterier. Oppdragsforståelsen skal som minimum ta for seg: •Trafikkavvikling •Kommunikasjon med naboer /tilstøtende prosjekter •Koordinering mot kabeleiere •Oppfølgning av krav i MP •Gjennomføring av anleggsfasene •Utslippsfri anleggsplass Leverandøren skal levere en detaljert fremdriftsplan for samspill- og prosjekteringsfasen (fase 1) og en overordnet fremdriftsplan for fase 2 (gjennomføringsfasen) som viser planlagte hovedaktiviteter. I fremdriftsplanen for fase 2 vil det legges vekt på om entreprenør har beskrevet de viktigste aktivitetene, som for eksempel søknadsprosesser, arbeidsvarsling m.m. Dokumentert med: 4-5 A4-sider med skrifttype Calibri i størrelse 11 (eksl. bilder/figurer).

    Beskrivelse

    Minimum 3 års relevant erfaring fra tilsvarende prosjekter for tilbudt nøkkelpersonell (prosjektleder, anleggsleder og prosjekteringsleder). Det vil bli lagt spesielt vekt på prosjektleders erfaring fra og kunnskap om samspillsentrepriser. Maksimalt 3 CV’er for nøkkelpersonell. Det skal dokumenteres med CV for tilbudt ressurs for: •Prosjektleder •Anleggsleder •Prosjekteringsleder Leverandøren skal benytte vedlegg 05 «Mal for CV».Det vil bli avholdt intervjuer av tilbudt prosjektleder som en del av evalueringsprosessen.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner