Anbudsoversikt for 97-BYM-2024 - Totalentreprenør til rehabilitering av garderober i Manglerud ishall - Andregangs u…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bygg og anlegg - Oppføring og konstruksjon av bygninger

Oslo Kommune Bymiljøetaten trenger en totalentreprenør for rehabilitering av garderober i Manglerud ishall, med en forventet varighet på 2-3 måneder. Prosjektet, som er delt inn i to etapper, omfatter bygging av nye damegarderober og spillerboder, og skal gjennomføres i Oslo. Det er gjort endringer i prosjektet for å holde seg innenfor budsjettet, inkludert reduksjon av antall spillerboder og tekniske rom, samt opsjoner for ventilasjonsaggregater. Leverandøren må ha erfaring med lignende oppdrag, spesielt bygging av våtrom etter våtromsnormen og erfaring fra NS 8407. Det kreves også at leverandøren har et relevant kvalitetssikringssystem og miljøledelsestiltak. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon på erfaring fra lignende oppdrag og implementerte tiltak for ansvarlig næringsliv.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Tittel
97-BYM-2024 - Totalentreprenør til rehabilitering av garderober i Manglerud ishall - Andregangs utlysning
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Magnus Sander
Kontakt telefon
+47 23017792
Adresse
Karvesvingen 3, 0579 OSLO
Lokasjon
Beskrivelse
Manglerud ishall (forvaltet av Bymiljøetaten) har behov for en oppgradering i form av ny damegarderobe og nye spillerboder. Det eksisterer ingen damegarderober i ishallen i dag, hvilket medfører at damene må bruke Manglerud Star Fotball sine garderobefasiliteter. Garderoben som brukes i dag eies privat av fotballklubben. Som følge av økt medlemsutvikling de siste årene, og rehabiliteringsbehovene, er det bevilget midler for å gjennomføre et slikt prosjekt. Målsetningen er å anskaffe entreprenør våren 2025 og gjennomføre prosjektet i løpet av sommeren 2025. Forventet varighet på oppdraget er 2-3 måneder. Prosjektet gjennomføres som totalentreprise. Prosjektet skal gjennomføres i følgende to etapper: Etappe 1 – Boder Etappe 2 – Damegarderober Bakgrunnen for etappedelingen er å slippe mellomlagring av sport/hockeyutstyr i eksisterende boder. Denne konkurransen ble først lyst ut høsten 2024. Vi mottok fire tilbud. Tilbudene overskred budsjettet. Prosjektet ble revidert og nedskalert, og det ble åpnet opp for at de fire tilbyderne fikk levere reviderte tilbud. Vi mottok deretter tre reviderte tilbud. Også disse overskred budsjettet. Det er nå bevilget mer penger og prosjektet er ytterligere nedskalert. Det er gjort følgende endringer fra høsten 2024: - Antall spillerboder går fra 6stk til 4stk. Spillerbod 159G og 159H utgår. - Tekniskrom 159B utgår. - Lager 159A utgår. - Innredning i spillerboder utgår. - Ventilasjonsaggregat for spillerboder blir opsjon. - Mekanisk fraluft i spillerboder. - Separat ventilasjonaggregat for garderober og dusj blir opsjon. - Ventilasjon for garderober og dusj skal koplas på eksisterende ventilasjonssystemet som finnes i bygning.
Kvalifikasjonskrav 1
Krav knyttet til Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet
Leverandøren skal ha økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten og være kredittverdig med score på minimum A fra Bisnode’s AAA system.
Kvalifikasjonskrav 2
Krav knyttet til Leverandørens registrering, autorisasjoner mv.
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak
Kvalifikasjonskrav 3
Krav knyttet til Leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Leverandøren skal ha erfaring fra lignende oppdrag. Med lignende oppdrag menes: • Erfaring med å bygge våtrom etter våtromsnormen. Erfaring fra NS 8407. Leverandøren skal tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for kontraktens innhold. Det kreves at Leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak som sikrer at Leverandøren er egnet til å oppfylle kontraktens miljøbestemmelser (se kontraktens punkt 29). Med dette menes at Leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av denne kontrakt. Leverandøren skal være egnet til å oppfylle kontraktskrav til aktsomhetsvurderinger for ansvarlig næringsliv iht. kontraktformularet punkt 27.1. Med dette menes at Leverandøren har implementert tiltak og systemer som brukes i Leverandørens arbeid for å for å ivareta grunnleggende menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold, samt hindre miljøødeleggelser og korrupsjon.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    1. apr. 2025, 11:49

  2. Frist for innlevering

    8. mai 2025, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner