Anbudsoversikt for A1901020 Kvalitetssytem til FFI
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - Dokumenthåndtering og saksbehandling
FFI har behov for å anskaffe et elektronisk verktøy som støtter kontroll og oppfølging av FFIs styrende dokumenter, verktøy for risikovurderinger og oppfølging av uønskede hendelser på en helhetlig måte. Moduler for dokumentstyring, hendelse og avvikshåndtering og risikovurdering er prioritert. Styrende dokumenter er av Direktoratet for økonomistyring definert slik: Styrende dokumenter omfatter dokumenter som beskriver etablerte standarder og krav. Slike dokumenter beskriver hvem som har ansvar for hva, samt hvordan oppgaver skal gjennomføres for å sørge for at virksomheten når sine mål gjennom målrettet og effektiv drift, pålitelig rapportering og overholdelse av lover og regler.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- A1901020 Kvalitetssytem til FFI
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 1 000 000,00 kr
- Varighet
- 12 måneder