Anbudsoversikt for A24SU Rammeavtale Feietjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Anleggs- og veibygging

Sola Kommune trenger feietjenester for å levere feiing på kommunale veier, gang- og sykkelstier, fortau samt andre kommunale arealer som parkeringsplasser i Rogaland til en verdi av 3 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at tilbyder må ha erfaring med lignende oppdrag og et kvalitetssikringssystem og miljøledelsessystem som møter anerkjente standarder. Anbudets vekting er ukjent.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
A24SU Rammeavtale Feietjenester
Lokasjon
Estimert verdi
3 750 000,00 kr
Tildelingskriterium 1

Tildelingskriterium 2
Miljø
Tildelingskriterium 3
Miljø
Miljø
Tildelingskriterium 4
Pris
Pris
Kvalifikasjonskrav 1
Tilbyders økonomiske og finansielle soliditet
Entreprenør skal ha ordnede økonomiske forhold og økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten. Oppdragsgiver vil innhente kredittvurdering fra kreditt- og analyseselskapet Experian. Tilbyder må minimum oppnå som kredittverdig eller tilsvarene. Alternativt kan tilbyder ved innlevering av tilbud selv legge ved oppdatert kredittvurdering fra anerkjent kredittvurderingsselskap som viser at tilbyder oppnår tilsvarende kredittnivå. Kredittvurderingen skal vise til den gjeldende økonomiske situasjonen til selskapet.  Foretak registrert i andre land enn Norge må vedlegge egen kredittvurdering.
Kvalifikasjonskrav 2
Tilbyders organisatoriske og juridiske stilling
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske foretak: Firmaattest Utenlandske foretak: Dokumentasjon som viser at foretaket er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land der tilbyder er etablert. Attesten/dokumentasjonen skal ikke være eldre enn 1 måned regnet fra tilbudsfristen. Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetalinger.  Dokumentasjonskrav:  Norske foretak: Skatte- og merverdiavgiftsattest, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp (https://www.altinn.no/no/Skjema-og-tjenester/Etater/Skatteetaten/Attestbestilling/) Utenlandske foretak: Attest utstedt av vedkommende myndighet i det landet hvor selskapet er registrert som foretak som bekrefter at foretaket har oppfylt sine forpliktelser vedrørende skatte- og merverdiavgiftinnbetalinger. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 3
Tilbyders tekniske og faglige kapasitet
Tilbyder må ha erfaring fra oppdrag av relevant art, omfang og kompleksitet. Dokumentasjonskrav: En liste over de viktigste relevante oppdragene i løpet av de siste tre årene. Listen skal inneholde opplysninger om: Oppdraget (kort beskrivelse av oppdaget og leverandørens rolle) Kontraktsverdi for oppdraget ekskl. mva. Tidspunkt (årstall) for oppdraget Navn på kunde. På bakgrunn av listen skal leverandør oppgi navn og e-postadresse til kontaktperson for de to mest relevante oppdragene. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov. Tilbyder skal ha et velfungerende kvalitetssikringssystem for ytelsene som skal leveres. Dokumentasjonskrav: Attest for tilbyders kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at tilbyder oppfyller anerkjente kvalitetssikringsstandarder (ISO 9001:2015 eller tilsvarende), jf. anskaffelsesforskriften § 16-7. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at tilbyder har et kvalitetssikringssystem som tilsvarer anerkjente kvalitetssikringsstandarder som nevnt. Tilbyder skal ha et miljøledelsessystem som sikrer oppfyllelse av miljøkrav stilt i konkurransegrunnlaget, Dokumentasjonskrav: Attest for tilbyders miljøsertifisering utstedt av uavhengige organer som bekrefter at tilbyder oppfyller miljøledelsesstandarder som ISO 14001:2015 eller EMAS; Miljøfyrtårn eller tilsvarende, jf. anskaffelsesforskriften § 16-7. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at tilbyder har et miljøledelsessystem som tilsvarer anerkjente miljøledelsesstandarder som nevnt.
Kvalifikasjonskrav 4
Tilbyders tekniske og faglige kapatsitet
Tilbyder må ha erfaring fra oppdrag av relevant art, omfang og kompleksitet. Dokumentasjonskrav: En liste over de viktigste relevante oppdragene i løpet av de siste tre årene. Listen skal inneholde opplysninger om: Oppdraget (kort beskrivelse av oppdaget og leverandørens rolle) Kontraktsverdi for oppdraget ekskl. mva. Tidspunkt (årstall) for oppdraget Navn på kunde. På bakgrunn av listen skal leverandør oppgi navn og e-postadresse til kontaktperson for de to mest relevante oppdragene. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov. Tilbyder skal ha et velfungerende kvalitetssikringssystem for ytelsene som skal leveres. Dokumentasjonskrav: Attest for tilbyders kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at tilbyder oppfyller anerkjente kvalitetssikringsstandarder (ISO 9001:2015 eller tilsvarende), jf. anskaffelsesforskriften § 16-7. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at tilbyder har et kvalitetssikringssystem som tilsvarer anerkjente kvalitetssikringsstandarder som nevnt. Tilbyder skal ha et miljøledelsessystem som sikrer oppfyllelse av miljøkrav stilt i konkurransegrunnlaget, Dokumentasjonskrav: Attest for tilbyders miljøsertifisering utstedt av uavhengige organer som bekrefter at tilbyder oppfyller miljøledelsesstandarder som ISO 14001:2015 eller EMAS; Miljøfyrtårn eller tilsvarende, jf. anskaffelsesforskriften § 16-7. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at tilbyder har et miljøledelsessystem som tilsvarer anerkjente miljøledelsesstandarder som nevnt.
Kvalifikasjonskrav 5

Kvalifikasjonskrav 6

Kvalifikasjonskrav 7

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner