Mattilsynet
Dynamisk innkjøpsordning for kjøp av bistand til IKT-utvikling
Mattilsynet trenger konsulentbistand for å levere bistand til IKT-utvikling til en verdi av 200 000 000 NOK.
Bedriftsrådgivning
Fredrikstad kommune har til intensjon å inngå avtale med Mashie FoodTech Solutions Norge AS for levering av programvareløsningen «Matilda». Oppdragsgiver har til hensikt å inngå kontrakt uten forutgående konkurranse da det kun anses å eksistere én leverandør i markedet som kan levere en ferdig totalløsning som oppfyller de krav og behov oppdragsgiver har, jf FOA § 21-5.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Mattilsynet trenger konsulentbistand for å levere bistand til IKT-utvikling til en verdi av 200 000 000 NOK.
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for anskaffelse av lokaliseringteknologi for bruk i helse- og omsorgstjenesten, for kommunene Fredrikstad, Hvaler, Råde, Moss, Våler, Frogn og Nesodden. Klikk her https://permalink.mercell.com/123825984.aspx
Mattilsynet trenger konsulenttjenester innen systemutvikling gjennom en dynamisk innkjøpsordning med en maksimal totalverdi på 400 millioner kroner. Ordningen skal gi tilgang til spesialkompetanse innen frontend-, backend-, og fullstack-utvikling, samt arkitektur, og dekker både utvikler- og techlead-roller. Tjenestene skal leveres i Innlandet og Oslo, og vil støtte Mattilsynets digitale transformasjon for å forbedre dialogen med næringene og styrke tilsynsarbeidet. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til kredittverdighet, registrering i handelsregister, og egenerklæring om russisk involvering. Leverandøren må også levere en kort skriftlig presentasjon av firmaet eller ressursen.
Harstad kommune trenger et saksbehandlingssystem for administrasjon av arbeid etter integreringsloven, som dekker både flyktningetjeneste og voksenopplæring. Dette er en tjenesteanskaffelse som innebærer levering av programvare. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover at leverandøren må være registrert i et relevant register i etableringsstaten. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Arendal Kommune trenger dagligvarer i forbrukerpakninger til barnehager og skoler, og vil etablere en rammeavtale for levering av disse varene. Avtalen omfatter varegrupper som kjøtt og fisk, pålegg, brødvarer, bakevarer og nonfood, med en maksimal totalverdi på 28 millioner kroner. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til registrering i et foretaksregister.