Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    72230000 Utvikling av kundespesifisert programvare

Viser 1-25 av 1226 resultater

  1. Digitaliseringsdirektoratet

    Kontraktstildeling - UX-designer til Arbeidsflate Altinn – DPS anskaffelse

    Digitaliseringsdirektoratet har inngått en avtale med Aboveit AS for levering av tjenester fra en senior UX-designer til Arbeidsflate Altinn. Tjenesten skal utføres i Digdirs lokaler i Oslo (Økern Portal) over en periode på 1 år med opsjoner på 6+6 måneder, og har en total økonomisk ramme på 4 940 000 kroner ekskl. mva. Det ble stilt krav om minimum 5 års dokumentert erfaring innen konseptutvikling, og kompetanse og erfaring ble vektlagt med 70 % i vurderingen. Det var to tilbydere som deltok i konkurransen.

    Resultat9. juli 20254 940 000 kr
  2. Sykehusinnkjøp Hf

    Markedsundersøkelse: Integrert verktøy for optimal planlegging av poliklinikk: lokasjoner, ansatte, aktiviteter og utstyr, i en felles løsning i Helse Sør-Øst

    Sykehusinnkjøp HF planlegger anskaffelsen av et integrert verktøy for optimal planlegging av poliklinikk, inkludert lokasjoner, ansatte, aktiviteter og utstyr, i en felles løsning for Helse Sør-Øst. Leverandører med erfaring fra lignende prosjekter oppfordres til å gi innspill til markedsundersøkelsen, og mer informasjon om behovet finnes i vedleggene.

    Planlegging1. juli 2025
    1. nov. 2025(106 dager)
  3. Bergen Kommune

    IK-EØS 063-2025 Integrasjonsplattform (iPaas)

    Bergen kommune trenger en integrasjonsplattform som skal leveres som en tjeneste over internett (iPaas) og omfatter etablering, opplæring, konfigurering, tilpasning, integrasjoner, drift/forvaltning og brukerstøtte. Plattformen skal være en konsernløsning primært brukt av forvaltningsressurser i Ansattservice, samt andre fagmiljøer med integrasjonsbehov i kommunen. Avtalen inkluderer også opsjon på konsulentbistand for videre utvikling av prosesser etter Leveringsdag. Tildelingskriteriene er pris (35%), kvalitet i løsningen (50%), og kvalitet i etablering og opplæring (15%).

    Konkurranse1. juli 2025
    3. sep. 2025(47 dager)
  4. Trv Gruppen AS

    Anskaffelse av timeregistreringssystem med opsjon mønstring

    TRV Gruppen AS trenger et timeregistreringssystem med opsjon for mønstring, med en maksimal totalverdi på 2 millioner kroner over 10 år. Systemet skal være en moderne og brukervennlig skyløsning som støtter timeregistrering for både faste ansatte og sesongarbeidere, og skal gi oversikt og kontroll for ansatte, ledere og systemansvarlige. Løsningen skal inkludere en app og mulighet for bruk av adgangskort på stemplingsstasjoner basert på RFID MIFARE standard, og være tilgjengelig på pc, nettbrett, mobil eller terminaler. Prosjektet skal leveres i Trøndelag, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister.

    Konkurranse1. juli 2025
    1. sep. 2025(45 dager)
    2 000 000 kr
  5. Ks-kommunesektorens Organisasjon

    KSD X 2025-01 Markedsundersøkelse om Felles Formidlingsløsning

    KS-kommunesektorens Organisasjon planlegger anskaffelsen av en felles formidlingsløsning for norske folkebibliotek og inviterer leverandører til å delta i en dialog for å bidra med relevant kunnskap og teknisk innsikt. Leverandører oppfordres til å gi innspill som kan belyse potensielle retningsvalg for prosjektet, og svarene vil danne et viktig beslutningsgrunnlag for videre prosess.

    Planlegging1. juli 2025
    15. sep. 2025(59 dager)
  6. Forsvarsmateriell

    Anskaffelse av rammeavtale om kjøp av konsulentbistand innen Forsvarssektorens Investeringsdatabase (FID)

    Forsvarsmateriell trenger konsulentbistand for Forsvarssektorens Investeringsdatabase (FID) gjennom en rammeavtale over 4 år, med levering i Oslo. FID er en Microsoft komponentbasert løsning for prosjekt- og porteføljeledelse av materiellanskaffelser, basert på MetierOEC sin MyProjects og Microsoft SharePoint. Avtalen er ikke-eksklusiv og vil bli inngått med én leverandør. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til registrering i et foretaksregister.

    Konkurranse30. juni 2025
    7. juli 2025(Utgått)
  7. Sykehusinnkjøp Hf

    Utviklingspartner for planlegging og optimering av pasientreiser med rekvisisjon til Pasientreiser HF

    Sykehusinnkjøp HF har inngått en rammeavtale med Bekk Consulting AS for å utvikle et nytt system for bestilling, planlegging og optimering av pasientreiser med rekvisisjon for Pasientreiser HF. Avtalen omfatter tjenester innen interaksjonsdesign, arkitektur, systemutvikling og optimering, og dekker alle faser av livssyklusen til en løsning. Bistanden kan inkludere modernisering av eksisterende systemer og løsninger, og er begrenset til systemer og løsninger som Pasientreiser HF utvikler og drifter. Det var 15 deltakere i konkurransen.

    Resultat26. juni 2025
  8. Lotteries Entertainment Innovation Alliance AS

    Invitasjon til dynamisk innkjøpsordning - innovasjons partnere

    Lotteries Entertainment Innovation Alliance AS (LEIA) inviterer til en dynamisk innkjøpsordning for innovasjonspartnere, hvor det skal leveres tjenester innen spilltjenester i Innlandet. Prosessen gir et ubegrenset antall profesjonelle partnere muligheten til å delta i et nettverk av innovative leverandører som kan delta i minikonkurranser initiert av LEIA for å levere nytt innhold, tjenester eller delvise leveranser i de tidlige fasene av innovasjon. Den maksimale totale kontraktsverdien er 2 millioner euro, fordelt på et ubegrenset antall prosjekter over en periode på 2 år, med mulighet for forlengelse. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens etableringsmedlemsstat.

    Konkurranse26. juni 2025
    30. juli 2027(100+ dager)
    2 000 000 €
  9. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Virksomhets- og porteføljestyring

    Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for bistand til virksomhets- og porteføljestyring, med en maksimal totalverdi på 35 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Nordland, og omfatter konsulentvirksomhet i forbindelse med prosjektstyring. Kvalifikasjonskravene er beskrevet i det vedlagte kvalifikasjonsgrunnlaget.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    35 000 000 kr
  10. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Forretningsutvikling og innovasjon

    Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for forretningsutvikling og innovasjon, med en maksimal totalverdi på 35 millioner kroner. Ordningen omfatter tjenester som bistand til å identifisere, vurdere og utvikle nye forretningsmuligheter eller forbedre eksisterende forretningsmuligheter, og er lokalisert i Nordland. Kvalifikasjonskravene er beskrevet i vedlagte kvalifikasjonsgrunnlag.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    35 000 000 kr
  11. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Arkitektur

    Registerenheten i Brønnøysund trenger bistand til å videreutvikle arkitekturarbeidet i samarbeid med forretningssiden og fagdirektøren for arkitektur, med en maksimal totalverdi på 185 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Nordland og omfatter å bidra med beslutningsgrunnlag som understøtter IT-avdelingens strategi og metodeverk. Kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    185 000 000 kr
  12. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Analyser og utredninger

    Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for tjenester innen bistand, rådgivning og prosjektledelse relatert til analyser og utredninger, med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Nordland, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat, som beskrevet i direktiv 2014/24/EU.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    30 000 000 kr
  13. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Agile metoder

    Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for bistand til agile metoder, med en maksimal totalverdi på 15 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Nordland og omfatter utvikling av kundespesifisert programvare, med en nærmere beskrivelse av rollen som agile coach tilgjengelig i kvalifikasjonsgrunnlaget. Leverandører må være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i medlemsstaten de er etablert i, i henhold til direktiv 2014/24/EU.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    15 000 000 kr
  14. Registerenheten I Brønnøysund

    Dynamisk innkjøpsordning - Forretningsroller

    Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for forretningsroller, inkludert produkteier og forretningsanalytiker, med en maksimal totalverdi på 155 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Nordland og omfatter utvikling av kundespesifisert programvare. Kvalifikasjonskravene er beskrevet i vedlagte kvalifikasjonsgrunnlag.

    Dynamisk innkjøpsordning25. juni 2025
    17. aug. 2029(100+ dager)
    155 000 000 kr
  15. Norges Bank

    AI Spesialiserte konsulenttjenester - Kontraktstildeling

    Norges Bank har inngått parallelle rammeavtaler med inntil 8 leverandører, inkludert Pricewaterhousecoopers AS, Deloitte AS, Sopra Steria AS, Crayon AS, Experis AS, Tietoevry Norway AS, og Crayon Consulting AS, for levering av spesialiserte konsulenttjenester knyttet til kunstig intelligens (AI) i Oslo. Avtalene har en varighet på 4 år og en maksimal total verdi på 90 millioner kroner. Tjenestene omfatter strategisk rådgivning på C-nivå og implementering av AI-løsninger, med vekt på kvalitet (70%) og pris (30%). Totalt deltok 29 leverandører i konkurransen.

    Resultat22. juni 202590 000 000 kr
  16. Atb AS

    Kundebehandlingssystem for AtB sitt kundesenter

    AtB AS trenger et kundebehandlingssystem for sitt kundesenter i Trøndelag, med en kontrakt over 3 år og en ensidig opsjon for forlengelse på 1 år om gangen, med en estimert årlig verdi på 2 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Systemet skal understøtte enkel og effektiv håndtering av kundehenvendelser, forenkle og automatisere arbeidsprosesser for kundebehandlere, og bidra til en positiv kundeopplevelse. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat.

    Konkurranse20. juni 2025
    30. juli 2025(12 dager)
    6 000 000 kr
  17. Lotteries Entertainment Innovation Alliance AS

    Development of iLottery games

    Lotteries Entertainment Innovation Alliance AS (LEIA) trenger studio kapasitet for utvikling av iLottery-spill gjennom en ikke-eksklusiv rammeavtale over 4 år, med en estimert totalverdi mellom 0,5 og 5 millioner euro, og en maksimal totalverdi på 8 millioner euro. Avtalen innebærer levering av spilletjenester i Innlandet, og det er mulighet for forlengelse med 1+1 år. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav angitt i kunngjøringen.

    Konkurranse18. juni 2025
    5. aug. 2025(18 dager)
    8 000 000 €
  18. Bærum Kommune

    Markedsdialog for fagsystem for spesialpedagogisk tjeneste barnehage

    Bærum Kommune planlegger anskaffelsen av en IT-løsning for spesialpedagogisk tjeneste barnehage (SPTB) og inviterer leverandører til én til én dialogmøter for å diskutere tilgjengelige løsninger og deres muligheter. Leverandører oppfordres til å utarbeide en presentasjon som grunnlag for dialogen, og innspill fra møtene vil kunne bli brukt i utarbeidelsen av konkurransegrunnlaget. Møtene vil finne sted i Kommunegården i Sandvika, og påmelding skjer via Mercell.

    Planlegging18. juni 2025
    15. sep. 2025(59 dager)
    2 100 000 kr
  19. Digitaliseringsdirektoratet

    Kontraktstildeling - Dokumentasjonsressurs til Nye Altinn – DPS

    Digitaliseringsdirektoratet har inngått en avtale med Devoteam AS for levering av dokumentasjonsressurs til Nye Altinn. Avtalen gjelder en konsulent med god teknisk forståelse og kommunikasjonsferdigheter, som skal arbeide 100 % i Digdir sine lokaler i Oslo (Økern Portal) over en periode på 1 år, med opsjoner på 6+6 måneder. Den totale økonomiske rammen for avtalen er 4 940 000 kroner ekskl. mva. Det var krav om minimum 4 års dokumentert erfaring, og det ble mottatt 18 tilbud i konkurransen.

    Resultat18. juni 20254 940 000 kr
  20. Oslo Kommune, Byrådsavdeling For Utdanning

    Tjeneste for opptak og plassadministrasjon i barnehager for Oslo kommune

    Oslo Kommune, Byrådsavdeling For Utdanning, har inngått en avtale med Visma Flyt AS for levering av en tjeneste for opptak, plassadministrasjon og kommunikasjon i barnehager i Oslo. Avtalen har en varighet på 3 år og en total verdi på 40 millioner kroner. Tjenesten omfatter datatjenester som rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte, og det ble lagt vekt på kvalitet, etablering og opplæring, samt tjenestenivå i vurderingen av tilbudene. Det var ingen krav til miljøhensyn på grunn av anskaffelsens uvesentlige klimaavtrykk. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat11. juni 202570 000 000 kr