Anbudsoversikt for Analyse av prioriteringer av ressursbruk/tiltak som grunnlag for Nasjonal transportplan 2022-2033
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
Som en del av grunnlagsarbeidet til Nasjonal transportplan (NTP) 2022–2033 har transportvirksomhetene (Avinor AS, Jernbanedirektoratet, Kystverket, Nye Veier AS og Statens vegvesen) foreslått prioriteringer av ressursbruk i perioden 2022-2033. Dette er omtalt som oppdrag 9 om prioriteringer. Oppdraget gitt til transportvirksomhetene og virksomhetenes svar på oppdrag 9 er tilgjengelige på www.regjeringen.no/ntpoppdrag, sammen med øvrige oppdrag og leveranser. Virksomhetene har i oppdrag 9 foreslått prioritering av innsatsen innenfor sitt område. Samferdselsdepartementet ønsker bistand til faglig vurderinger av ressursbruken innad og på tvers av virksomhetene/sektorene. Samferdselsdepartementet vil derfor innhente konsulentbistand for å gjennomføre analyser med utgangspunkt i virksomhetenes prioriteringer. Resultatene av oppdraget vil utgjør en del av grunnlaget for Samferdselsdepartementets videre prioriteringsarbeid.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Analyse av prioriteringer av ressursbruk/tiltak som grunnlag for Nasjonal transportplan 2022-2033
- Tilleggskategorier (CPV)
- 71311200 Rådgivning i forbindelse med transportsystemer
- 71311210 Rådgivning i forbindelse med hovedveier
- 71311300 Rådgivning i forbindelse med infrastruktur
- 73000000 Forsknings- og utviklingsvirksomhet og tilhørende konsulenttjenester
- 73210000 Konsulentvirksomhet i forbindelse med forskning
- 73220000 Konsulentvirksomhet i forbindelse med utvikling
- 79412000 Rådgivning i forbindelse med økonomisk forvaltning
- Estimert verdi
- 2 400 000,00 kr
- Varighet
- 8 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Betalte av skatter og avgifter. Dokumentasjon: Norske selskaper: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Utenlandske selskaper skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Leverandør må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen, hvor bl.a. kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt.
Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens tre mest relevante oppdrag de tre siste årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt.