Aurskog-høland Kommune
Drivstoff
Aurskog-Høland kommune trenger drivstoff til ca. 50 kjøretøy og maskiner gjennom en rammeavtale over 4 år. Avtalen omfatter levering av diesel, bensin og eventuelt biodrivstoff, og skal dekke hele kommunen.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Føremålet med utlysinga er å inngå rammeavtalar på kjøp av drivstoff og oljeprodukt til kjøretøy til Sogn og Fjordane fylkeskommune og deltakarar i SFFI, jf. deltakarliste vedlegg 1. I tillegg ønskjer vi opsjon for levering av fyringsolje til bygg og diesel til tank.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProFøremålet med utlysinga er å inngå rammeavtalar på kjøp av drivstoff og oljeprodukt til kjøretøy til Sogn og Fjordane fylkeskommune og deltakarar i SFFI, jf. deltakarliste vedlegg 1. I tillegg ønskjer vi opsjon for levering av fyringsolje til bygg og diesel til tank.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Aurskog-Høland kommune trenger drivstoff til ca. 50 kjøretøy og maskiner gjennom en rammeavtale over 4 år. Avtalen omfatter levering av diesel, bensin og eventuelt biodrivstoff, og skal dekke hele kommunen.
Tromsø Kommune trenger en rammeavtale for levering av drivstoff. Circle K Norge AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Movar Iks trenger levering av diesel via en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 16 millioner kroner. Anskaffelsen er delt inn i to delkontrakter: leveranse av diesel på bulk og leveranse av diesel via pumpe. Tilbud vil bli evaluert basert på pris (70%) og klima og miljø (30%).
Ullensaker Kommune, på vegne av kommunene Eidsvoll, Gjerdrum, Hurdal, Nannestad, Nes og Ullensaker, trenger drivstoff og bilrelaterte varer og tjenester for en rammeavtale over 2 år, med opsjon på lading av elbil. St1 Norge AS, Uno-x Mobility Norge AS og Circle K Norge AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Vestland Fylkeskommune ønsker å etablere en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og/eller leasing av biler, med fokus på nullutslippsbiler som elektriske eller hydrogendrevne kjøretøy, så fremt disse kan tilfredsstille behovet. Ordningen vil også inkludere konkurranser for fossildrevne biler der ladeinfrastruktur eller fyllestasjoner mangler, eller der nullutslippsbiler ikke dekker behovet. Dette er en dynamisk innkjøpsordning, og kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.