Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Arbeids- Og Velferdsetaten har inngått en rammeavtale med Bano Life AS, Hepro AS, Etac AS, Mediq Norge AS, Invacare AS, Varodd Velferdsteknologi AS, Medema Norge AS, Sunrise Medical AS, Funksjonsutstyr AS, Arjo Norge AS, Handi Aid AS, Schuchmann AS og Hjelpemiddelpartner AS om å levere hygienehjelpemidler og støttestang med tilhørende tilbehør, reservedeler og tjenestene prosjektering, montering, reparasjon, demontering og klargjøring for gjenbruk. Avtalen har en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse i inntil 2 år, til en total verdi på 792,36 millioner kroner. Det deltok 8 leverandører i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Arjo Norge AS
  • Bano Life AS
  • Etac AS
  • Funksjonsutstyr AS
  • Handi Aid AS
  • Hepro AS
  • Hjelpemiddelpartner AS
  • Invacare AS
  • Medema Norge AS
  • Mediq Norge AS
  • Schuchmann AS
  • Sunrise Medical AS
  • Varodd Velferdsteknologi AS
Antall mottatte tilbud
8
Kontraktsverdi
792 363 000 kr
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 990 454 000 kr

Om anbudet

    Anskaffelsen omfatter hygienehjelpemidler og støttestang med tilhørende tilbehør, reservedeler og tjenestene prosjektering, montering, reparasjon, demontering og klargjøring for gjenbruk. Anskaffelsen er inndelt i delkontrakter for best mulig å dekke brukernes behov. Det fremkommer av hver delkontrakt hvilke produkter og tjenesteelementer som inngår i delkontrakten. Det er oppgitt estimert totalverdi for anskaffelsen (samlet verdi av alle delkontrakters estimerte verdi). Maksimalt vil totalverdien per delkontrakt kunne bli opptil 25 % høyere enn den estimerte totalverdien. Avtalen skal ha en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse(r) av hele eller deler av avtalen i en periode på inntil 2 år.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsen omfatter hygienehjelpemidler og støttestang med tilhørende tilbehør, reservedeler og tjenestene prosjektering, montering, reparasjon, demontering og klargjøring for gjenbruk. Anskaffelsen er inndelt i delkontrakter for best mulig å dekke brukernes behov. Det fremkommer av hver delkontrakt hvilke produkter og tjenesteelementer som inngår i delkontrakten. Det er oppgitt estimert totalverdi for anskaffelsen (samlet verdi av alle delkontrakters estimerte verdi). Maksimalt vil totalverdien per delkontrakt kunne bli opptil 25 % høyere enn den estimerte totalverdien. Avtalen skal ha en varighet på 2 år med opsjon på forlengelse(r) av hele eller deler av avtalen i en periode på inntil 2 år.

    Kontakt navn
    Anna Hafenrichter
    Kontakt telefon
    55553333
    Adresse
    Fyrstikkalléen 1, 0661 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak.

    God gjennomføringsevne - for tilbud i delkontrakter med tilknyttede tjenester (delkontrakter 14, 15, 17, 18, 19, 24, 25 og 31).

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Det er vurdert at det er klart at krav i kravspesifikasjonen vil gi bedre klima- og miljøeffekt enn tildelingskriterier med 30 % vekting ved evaluering i delkontrakt 1. Se Del I Vedlegg 2 – Ivaretagelse av klima- og miljøhensyn etter FOA § 7-9 i anskaffelsen.

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner