Anbudsoversikt for Anskaffelse - Arbeidstøy, tilbehør og fottøy til ansatte i barnehage, 1. klasse og SFO, 2022

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Yrkes- og arbeidsklær

Formålet med avtalen er å dekke kundes behov for arbeidstøy, tilbehør og fottøy, hovedsakelig til ansatte i barnehage, 1. klasse og SFO. Det skal likevel være mulig for kundes øvrige enheter å benytte denne avtalen ved behov. Hovedsortimentet i denne avtalen består av varmedresser, allværstøy, regntøy, støvler, tursko, hansker og votter. Produktene i hovedsortimentet fremkommer av, og er nærmere spesifisert i, pris- og produktskjema. Det er viktig for oppdragsgiver at produktene i hovedsortimentet i størst mulig grad er: av god kvalitet, velegnet og funksjonelle for det tiltenkte bruksområde, komfortable å ha på og bevege seg i, brukervennlige, av god design og passform/fasong. Kunde vil ha behov for å kunne kjøpe andre typer eller andre modeller enn hovedsortimentet, og det skal derfor også tilbys rabatter på øvrig sortiment innenfor kategoriene arbeidstøy, tilbehør og fottøy i pris- og produktskjema.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse - Arbeidstøy, tilbehør og fottøy til ansatte i barnehage, 1. klasse og SFO, 2022
Estimert verdi
3 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

Produkt
Tildelingskriterium 2

Miljø
Tildelingskriterium 3

Kvalifikasjonskrav 1

Betaling av skatt, mva. og andre offentlige avgifter: For norske leverandører: Leverandør må i etterkant av tilbudsinnleveringen gi samtykke til at TendSign innhenter og at oppdragsgiver får opplysninger om det ovennevnte via TendSign. Etter at leverandør har sendt inn tilbudet i TendSign vil leverandør få en forespørsel fra Altinn om samtykke til å dele skatteinformasjon. Samtykket er gyldig på organisasjonsnivå og er gyldig i 3 (tre) måneder. Dersom leverandør ikke samtykker til dette, må leverandør fremlegge attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 (seks) måneder regnet fra tilbudfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes. (Leverandør kan selv hente ut elektronisk skatte- og MVA-attest, og umiddelbart få den tilsendt på e-post.) For utenlandske leverandører: Leverandør som ikke er etablert i Norge skal levere tilsvarende dokumentasjon utstedt av myndighetene i det landet leverandøren er etablert. Attest skal fortrinnsvis være oversatt til norsk, men det aksepteres også svensk, dansk og engelsk språk. Kredittvurdering: Oppdragsgiver vil selv gjennomføre en vurdering av økonomien til leverandør gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode AS (www.soliditet.no/creditcontrol) med tjenesten CreditPro. Oppdragsgiver godtar ikke kredittvurderinger fra andre firma- og regnskapsinformasjonssystem enn Bisnode AS med tjenesten CreditPro på grunn av likebehandling av leverandørene. Leverandør kan i tilbudet vedlegge annen nødvendig informasjon dersom leverandør mener at Bisnode/CreditPro ikke gir riktig bilde av den økonomiske situasjonen. Nyetablerte selskap: Nyetablerte selskap som ikke har opparbeidet seg grunnlag for kredittvurdering må vedlegge erklæring fra bank eller lignende finansieringsinstitusjoner vedrørende firmaets finansielle og økonomiske stilling. Dette gjelder også utenlandske leverandører.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner