Anbudsoversikt for Anskaffelse av adgangskontroll - og betalingssystem

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Movar Iks trenger et adgangskontroll- og betalingssystem for en tjenestekontrakt med en maksimal totalverdi på 5,5 millioner kroner over 5 år. Systemet skal identifisere brukere i ulike kundegrupper og fungere som inngangsporten for tjenestetilbudet til både innbyggere og næringskunder. Tildelingskriteriene er pris (60%) og kvalitet (40%), hvor kvaliteten vurderes basert på kravspesifikasjon, opplæring og informasjonssikkerhet. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tre relevante leveranser til offentlige kunder de siste tre årene, samt et godt og velfungerende miljøstyringssystem, hvor ISO-sertifisering kan benyttes som dokumentasjon.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse av adgangskontroll - og betalingssystem
Estimert verdi
5 500 000,00 kr
Varighet
5 år
Tildelingskriterium 1
Pris
«Utfylt vedlegg 2 Prisskjema»
Tildelingskriterium 2
Kvalitet
Besvarelse av «Vedlegg 1 SSA-L med kravspesifikasjon» punkt 1.13 kvalitetskrav, punkt 1.14 opplæring og punkt 1.15 informasjonssikkerhet
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten
Kredittvurdering ikke eldre enn 6 måneder, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Kredittvurderingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon for slik virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 2
Det kreves at leverandøren har et lovlig etablert foretak
• Norske foretak: Firmaattest • Utenlandske foretak: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregisteret eller foretaksregisteret som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal ha erfaring med gjennomføring av tilsvarende leveranser til offentlige kunder
Leverandøren må selv vurdere, velge ut og vise til det han mener er sine 3 mest relevante leveranser i de siste tre årene Referanser vil kunne bli kontaktet ved behov for å kontrollere det tidligere oppdragets relevans og gjennomføring. Det er likevel slik at det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Oppdragsgivers egen erfaring med leverandøren kan bli vektlagt i vurderingen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen arbeidsgiver/virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 4
Det kreves at leverandøren har et godt og velfungerende miljøstyringssystem
Dersom rutinene som er omtalt i leverandørens miljøstyringssystem er i samsvar med ISO-standard eller tilsvarende 3. partsverifiserte system, er det nok å legge frem et gyldig sertifikat med opplysning om hvor dette er omtalt. Alternativt kan det gjøres rede for leverandørens eksisterende miljøstyringssystem og rutiner som dokumenterer at kravet er oppfylt

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner