Anbudsoversikt for Anskaffelse av arbeidsmarkedstiltaket avklaring - NAV Møre og Romsdal

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

NAV Møre og Romsdal skal anskaffe rammeavtaler for arbeidsmarkedstiltaket Avklaring. Avklaring skal kartlegge og vurdere tiltaksdeltakerens arbeidsevne og eventuelle spesifikke behov for bistand for å skaffe seg eller beholde arbeid. Avklaringen skal bidra til at deltaker får økt innsikt i sine muligheter på arbeidsmarkedet og i egne ressurser og ferdigheter i jobbsammenheng. Rammeavtalen er geografisk oppdelt i fire tjenesteområder: Tjenesteområde A - Nordmøre: - Omfatter kommunene Kristiansund, Averøy, Smøla, Aure, Gjemnes, Surnadal, Tingvoll og Sunndal. - Krav til leveringssted: Kristiansund.  Tjenesteområde B - Romsdal: - Omfatter kommunene Molde, Rauma, Hustadvika, Aukra og Vestnes. - Krav til leveringssted: Molde - Omfatter kommunene Ålesund, Sula, Giske, Haram, Fjord, Stranda og Sykkylven. - Krav til leveringssted: Ålesund Tjenesteområde D - Søre Sunnmøre: - Omfatter kommunene Ørsta, Volda, Ulstein, Vanylven, Sande, Herøy og Hareid. - Krav til leveringssted: Ørsta/Volda

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av arbeidsmarkedstiltaket avklaring - NAV Møre og Romsdal
Kategori (CPV)
Estimert verdi
112 500 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Det kreves at Leverandøren er et lovlig etablert foretak. Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregisteret Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten
Kvalifikasjonskrav 3

Det kreves god gjennomføringsevne. Det kreves metoder for kvalitetssikring

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner