Anbudsoversikt for Anskaffelse av audiovisuelt utstyr

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Audiovisuelt utstyr og tjenester

Sandnes kommune utlyser konkurranse for anskaffelse av en AV-utstyr avtale. Denne avtalen skal dekke kommunens behov for utstyr til både eksisterende og nye bygg, inkludert til nytt rådhus i kommunen. Avtalen gjelder blant annet kjøp av møteromsutstyr (lyd, bilde, videoutstyr, etc.), samt montering, support, overvåkningstjenester og opplæring.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse av audiovisuelt utstyr
Estimert verdi
11 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Konkurransegrunnlaget (KG) inneholder de følgende kvalifikasjonskravene (med henvisning til kapittel i KG): 4.3 Skatteattest Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Norske firma: Attest for skatt og merverdiavgift, ikke eldre enn 6 måneder. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn. Hvis dette ikke er mulig kan den bestilles hos skatteoppkrever eller Skatteetaten. Utenlandsk firma: Attest utstedt av vedkommende myndighet i leverandørs hjemstat som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser vedrørende skatter og avgifter i samsvar med lovbestemmelser i den stat leverandøren er etablert. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder 4.4 Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske firma: Attester for registrering i faglige register som bestemt ved lovgivning i det land hvor leverandøren er etablert. 4.5 Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet Krav og dokumentasjonskrav oppgis i punkt III. 1.2. 4.6 Leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner Krav og dokumentasjonskrav oppgis i punkt III. 1.3.
Kvalifikasjonskrav 2

4.5 Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Leverandør må minimum oppnå vurderingen god kredittverdighet. Dokumentasjonskrav: Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente kredittvurdering fra Experian (Oppdragsgiver abonnerer på tjenester fra Experian). Leverandør forutsettes å ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket og samtykker ved sin innlevering av tilbudet til at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurderingen av leverandørens økonomiske forhold. Leverandør kan ved innlevering av tilbud selv legge ved kredittvurdering fra anerkjent kredittvurderingsselskap som viser at leverandøren oppfyller kravet. Kredittvurderingen skal basere seg på siste tilgjengelige regnskap. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. Utenlandske foretak: Bes selv legge ved kredittvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap som viser at leverandøren oppfyller kravet. Kredittvurderingen skal basere seg på siste tilgjengelige regnskap.
Kvalifikasjonskrav 3

4.6 Leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner Krav: Leverandør skal ha erfaring fra minst to leveranser av AV-utstyr som har involvert salg, montering/innstallering, og support, der kontraktsverdien var mer enn 1.5 MNOK. Dokumentasjonskrav: Leverandøren bes legge ved en liste over de viktigste relevante oppdragene de siste tre årene. Listen skal bestå av inntil fem oppdrag. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt, mottaker (navn, telefon og e-post.), samt gi en kort beskrivelse av innholdet Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner