Anbudsoversikt for Anskaffelse av eksternt henvendelsessystem til Arkivverket
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IT-konsulent og rådgivning
Arkivverket skal anskaffe et nytt henvendelsessystem. Systemet skal i første omgang håndtere henvendelser fra brukere av arkivverkets tjenester innenfor nærmere bestemte funksjonsområder. Arkivverket ønsker et standardsystem som kan løse de aller fleste av våre behov som er beskrevet i kravspesifikasjonen. I så stor grad som mulig ønsker vi en standardløsning som dekker de beskrevne behovene, men i enkelte tilfeller vil det kreves tilpasninger av systemet. Arkivverket er inne i en digitaliseringsreise hvor vi blant annet satser på å få på plass ett Digitalarkiv for alle arkiver på tvers av hele arkivsektoren i Norge. Dette vil bety at vi i tillegg til våre tradisjonelle brukergrupper i tillegg vil få en sterk økning av en brukergruppe bestående av arkivsektoren i Norge. Systemet må klare balansen mellom å være lite nok til å håndtere våre behov i 2020, men fleksibelt nok til å håndtere også fremtidige, endrede behov: modulbasert og skalerbart.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av eksternt henvendelsessystem til Arkivverket
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 2 000 000,00 kr
- Varighet
- 12 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
a) Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. b) Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet. Redegjørelse for leverandørens gjennomsnittlige arbeidsstyrke de siste 3 år som leverandøren disponerer over til gjennomføring av kontrakten/oppdraget c) Leverandørens egnethet, metodikk og kvalitetssikring Leverandørens beskrivelse mht. metodikk, prosesser Leverandørens beskrivelse av kvalitetssikring i leveransen Dokumentasjon av dette kravet skal maksimalt utgjøre tre -3-A4 sider.