Anbudsoversikt for Anskaffelse av elektrikertjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Elektrisk installasjonsarbeid

Sortland Kommune trenger elektrikertjenester for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Avtalen omfatter akutte og planlagte reparasjons-, vedlikeholds-, og oppgraderingsbehov av elektriske anlegg på kommunenes eiendommer i Nordland. Leverandøren skal utføre service, vedlikehold, kontroll, utvidelser av eksisterende anlegg, og sikre forskriftsmessig dokumentasjon, samt ansvar for søknad/varsling mot nettleverandør og oppfølging av tilsynsrapporter. Dokumentasjonen skal utarbeides elektronisk og integreres i kommunenes FDV-system Famac. Leverandøren kan også bli totalleverandør på enkelte prosjekter, inkludert prosjektering og koordinering av gjennomføringen. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av elektrikertjenester
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Jørn Johansen
Kontakt telefon
+47 76109000
Adresse
Vesterålsgata 57, 8400 SORTLAND
Lokasjon
Estimert verdi
20 000 000,00 kr
Beskrivelse
Formålet med anskaffelsen er å dekke akutte og planlagte reparasjons-, vedlikeholds-, og oppgraderingsbehov av elektriske anlegg på kommunenes eiendommer.
Hovedtrekk i prosedyren
Rammeavtalen skal fortrinnsvis benyttes for elektroarbeid ifm. løpende vedlikeholds- og oppgraderingsbehov. Leverandøren skal iht. reglene i rammeavtalen utføre følgende, og beslektede ytelser (listen er ikke uttømmende):Service, vedlikehold og kontroll av eksisterende anleggUtvidelser av eksisterende anleggUtarbeide og sikre forskriftsmessig dokumentasjon på eksisterende og nyanleggAnsvar for søknad/varsling mot nettleverandørOppfølging av tilsynsrapporter fra det lokale eltilsynAll dokumentasjon skal utarbeides elektronisk og legges inn i kommunenes aktuelle FDV-system Famac. Leverandøren kan også påregne å kunne være totalleverandør på enkelte prosjekter (nyanlegg), inkludert prosjektering, dersom oppdragsgiver finner dette hensiktsmessig. Leverandøren må da koordinere gjennomføringen av prosjekter, inkludert nødvendige søknader i tilknytning til oppdrag som er relevant i forhold til denne rammeavtalen.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    1. apr. 2025, 08:30

  2. Frist for spørsmål

    11. apr. 2025, 10:00

  3. Frist for innlevering

    23. apr. 2025, 10:00

  4. Åpningsdato

    24. apr. 2025, 22:00

  5. Startdato for avtale

    9 døgn

    31. mai 2025, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    23. juli 2025, 10:00

  7. Sluttdato for avtale

    1. juni 2029, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner