Anbudsoversikt for Anskaffelse av forretningssystem Fjellinjen
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
I årene 2016-2019 gjennomfører Statens vegvesen sammen med de regionale bompengeselskapene en serie anskaffelser, som skal erstatte dagens sentralsystem. Etter en gjennomført og godkjent konseptfase er prosjektet nå i planleggingsfasen av anskaffelsen av separate forretningssystem for de regionale bompengeselskapene, i bransjen omtalt som operatørløsninger. Oppdragsgiver ønsker å gå til anskaffelse av en operatørløsning som understøtter, forenkler og effektiviserer prosesser basert på standardsystem og beste praksis for innkreving, fakturering, reskontroføring, regnskapsføring, håndtering av innbetalinger, og administrering og rapportering. Operatørløsningen ses på som en variant av et ERP-system (ERP=Enterprise Resource Planning). Klikk her https://permalink.mercell.com/83385590.aspx
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av forretningssystem Fjellinjen
- Tilleggskategorier (CPV)
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Se dokument Invitation to Tender for fullstendig kvalifikasjonskrav.
Tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å levere kontrakten:
1. Erfaring fra tilsvarende leveranser. 2. Kapasitet til å levere kontrakten