Søkeresultater for Fjellinjen AS

  1. Anbudssøk
  2. /
  3. Fjellinjen AS

Viser 1-25 av 64 resultater

  1. Fjellinjen AS

    Rammeavtale for konsulenttjenester innen anskaffelsesrådgivning

    Fjellinjen AS trenger konsulenttjenester innen anskaffelsesrådgivning for en rammeavtale over 4 år, med en anslått totalverdi på 2-4 millioner kroner. Avtalen skal sikre Fjellinjen tilgang på nødvendig kapasitet og spisskompetanse innen offentlige anskaffelser, og kan også benyttes til juridisk bistand knyttet til anskaffelser ved behov. Tjenestene skal leveres i Oslo. Tildelingskriteriene er kvalitet (70%) og pris (30%). Kvalifikasjonskrav er beskrevet i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse1. okt. 2025
    5. nov. 2025(19 dager)
    4 000 000 kr
  2. Fjellinjen AS

    2025-14 Traffic Counting Services

    Fjellinjen AS needs traffic counting services for a framework agreement over 4 years, with a maximum total value of 2,3 millioner kroner. The solution will be used for traffic counting of vehicles in Oslo, delivering files with vehicle numbers, date, and time for comparison with roadside data, as well as video/still images or ANPR readings for documentation of undetected vehicles at toll stations. Tildelingskriteriene er pris (30%), deteksjon (30%) og funksjonalitet (40%).

    Konkurranse18. aug. 2025
    25. aug. 2025(Utgått)
    2 300 000 kr
  3. Fjellinjen AS

    Kunde- og markedsundersøkelser

    Fjellinjen AS trenger kunde- og markedsundersøkelser for å etablere en innsiktsplattform som gir bedre forståelse av kundenes behov og adferd, med mål om å effektivisere driften, øke bompengekrav som betales, forbedre tjenestekvaliteten og opprettholde tillit til bompengeordningen. Tjenestene skal leveres i Oslo under en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner over 4 år. Leverandøren må dokumentere relevant erfaring med minst tre referanseprosjekter fra de siste tre årene. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse25. apr. 2025
    2. juni 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  4. Fjellinjen AS

    2024-05 Anskaffelse av konsulenttjenester for Fjellinjen AS

    Fjellinjen AS trenger IT-relaterte konsulenttjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Avtalen omfatter både konsulentbistand og konsulentoppdrag innen IT-relaterte prosjekter, hvor leverandøren skal tilby personell med spesialistkompetanse og erfaring. Arbeidet skal hovedsakelig utføres i oppdragsgivers lokaler i Oslo, og det legges vekt på kontinuerlig kompetanseoverføring til interne ressurser. Konsulentene forventes å ha gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet, samt tekniske og faglige kvalifikasjoner, som kan dokumenteres gjennom organisasjonskart og beskrivelse av gjennomsnittlig årlig arbeidsstyrke.

    Konkurranse22. nov. 2024
    15. jan. 2025(Utgått)
    6 000 000 kr
  5. Fjellinjen AS

    2023-13 Design og digitale kommunikasjonstjenester

    Fjellinjen AS trenger grafisk design og digital kommunikasjon for å levere økt kjennskap om selskapet og bruk av bompenger i Oslo over 48 måneder til en verdi av mellom 1,5 og 2 millioner NOK ekskl. mva. Det skal inngås en rammeavtale for markedsledende digitale løsninger som sikrer at informasjonen er oppdatert, korrekt og lettforståelig. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra opptil 3 sammenlignbare oppdrag de siste 3 årene med dokumentasjon på relevans. Anbudets vekting er kunde- og oppdragsforståelse (besvart caseoppgave) 40%, kompetanse og erfaring på tilbudt team 20%, pris (utfylt prisskjema) 40%.

    Konkurranse1. nov. 2023
    16. nov. 2023(Utgått)
    20 000 000 kr
  6. Fjellinjen AS

    2022-22 Fakturadistribusjon, purre- og inkassotjenester

    Fjellinjen AS trenger tjenester knyttet til fakturadistribusjon og inkasso, med en maksimal totalverdi på 141 millioner kroner. Kontrakten innebærer en plikt for leverandøren til å distribuere fakturaer og en rett til å drive inn ubetalte krav fra norske kjøretøy uten gyldig AutoPASS-avtale. Leverandøren må ha norsk inkassobevilling, relevant erfaring med fakturadistribusjon og inkassotjenester av tilsvarende omfang, dokumentert med en liste over de viktigste leveransene de siste tre årene, hvorav minimum to referanseoppdrag skal beskrives nærmere med kontaktperson. Det kreves også et velfungerende system for informasjonssikkerhet, dokumentert med ISO/IEC 27001-attest eller tilsvarende.

    Konkurranse30. mars 2023
    9. mai 2023(Utgått)
    141 000 000 kr
  7. Fjellinjen AS

    Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av juridiske tjenester for Fjellinjen AS

    Oppdragsgiver skal inngå en rammeavtale med en leverandør for levering av juridiske tjenester. Valgt leverandør skal være Fjellinjens hovedsamarbeidspartner innen juridiske tjenester. Rammeavtalen skal imidlertid ikke være eksklusiv og Fjellinjen forbeholder seg retten til å gi oppdrag til andre leverandører dersom vi finner det hensiktsmessig i den enkelte saken.

    Konkurranse23. aug. 2022
    16. sep. 2022(Utgått)
    4 000 000 kr
  8. Fjellinjen AS

    2021-05 2021-05 Innkrevingsutstyr for bompengeinnkreving i Norge

    Statens vegvesen har gitt de regionale bompengeselskapene i Norge (Ferde, Fjellinjen, Vegfinans, Vegamot og Bomselskapet Nord) ansvaret for anskaffelse og drift av innkrevingsutstyr for bompengeinnkreving. De regionale bompengeselskapene har som en del av overføringen av ansvaret, gjort en revisjon av innkjøpsdokumentene for innkrevingsutstyr. De reviderte innkjøpsdokumentene annonsers nå for markedsinnspill for justeringer og forbedringer. Frist for skriftlig tilbakemelding innen 19 mars 2021 kl 12:00 Statens vegvesen har gitt de regionale bompengeselskapene i Norge (Ferde, Fjellinjen, Vegfinans, Vegamot og Bomselskapet Nord) ansvaret for anskaffelse og drift av innkrevingsutstyr for bompengeinnkreving. De regionale bompengeselskapene har som en del av overføringen av ansvaret, gjort en revisjon av innkjøpsdokumentene for innkrevingsutstyr. De reviderte innkjøpsdokumentene annonsers nå for markedsinnspill for justeringer og forbedringer.

    Konkurranse17. mars 2021
    16. mars 2021(Utgått)
  9. Fjellinjen AS

    2021-07 IT- Driftsleverandør (Plattform as a Service) Prekvalifisering

    Oppdragsgivers formål er å anskaffe en IT-plattformtjeneste som omfatter en rekke standard løsninger og tjenester fra leverandøren. I tillegg skal Leverandøren drifte og forvalte et begrenset antall kundespesifikke applikasjoner i samarbeid med Oppdragsgiver og Oppdragsgivers applikasjonsleverandører. Tidsperioden for kontrakten er 4 år fra oppstart. I tillegg ønsker oppdragsgiver å ha muligheten til å kunne forlenge avtalen med inntil 2 år med to opsjonsperioder á 1 + 1 år   Klikk her https://permalink.mercell.com/150830338.aspx

    Konkurranse15. mars 2021
    20. apr. 2021(Utgått)
    14 000 000 kr