Telemark Fylkeskommune
Sak- og arkivsystem
Telemark Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et saksbehandlingssystem og arkivkjerne. Leverandører inviteres til å gi innspill til hvordan de kan bistå med å løse Telemark Fylkeskommunes behov.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - Dokumenthåndtering og saksbehandling
Fjellinjen AS trenger kompetanse innen dokumentasjonsforvaltning, kundefront og saks- og arkivsystem for å levere en konseptløsning i Oslo. Fjellinjen skal gjennomføre en anskaffelse for å dekke sine behov rundt disse områdene og søker nå dialog med aktuelle leverandører for innspill.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProFjellinjen skal gjennomføre en anskaffelse for å dekke våre behov rundt dokumentasjonsforvaltning, kundefront og saks og arkivsystem. I denne forbindelse gjennomfører vi nå dialog med aktuelle leverandører for å få innspill til valg av konseptløsning. Nærmere informasjon om Fjellinjens behov er beskrevet i vedlagte dokumenter. Vennligst ta kontakt med Terje Lunde Kværhellen innen 16.september 2024 på:Mobil: +47 970 20 067E-post: terje.kvaerhellen@fjellinjen.no
Telemark Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et saksbehandlingssystem og arkivkjerne. Leverandører inviteres til å gi innspill til hvordan de kan bistå med å løse Telemark Fylkeskommunes behov.
IKT Agder Iks planlegger anskaffelsen av et nytt administrativt saksbehandlingssystem for 14 kommuner og Agder Fylkeskommune. Leverandører inviteres til dialog for å legge frem forslag og drøfte muligheter i dagens løsninger for å imøtekomme fremtidige utfordringer og behov.
Innlandet Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av biladministrasjonstjenester og ønsker å undersøke markedets tilbud av løsninger. Leverandører kan gi innspill ved å besvare spørsmålene i kapittel 7 av den vedlagte RFI-en, og det kan bli initiert en-til-en samtaler for ytterligere utdyping av informasjon.
Bkk AS planlegger anskaffelsen av et arkiv for anleggsdokumentasjon og ønsker å kartlegge hvilke løsninger for arkivering, vedlikehold og forvaltning av filer som tilbys i markedet. Leverandører kan gi innspill til denne anskaffelsen gjennom markedsundersøkelsen.
Innlandet Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et felles system for lesing, lagring, analyse og oppfølging av data fra fartsskrivere og sjåførkort, for å sikre at fylkeskommunen følger påleggene i Forskrift om kjøre- og hviletid og fartsskriver for vegtransport i EØS. Formålet er å anskaffe programvarerelaterte tjenester for å håndtere data fra rundt 60 minibusser og 10 tyngre kjøretøy med fartsskriver. Leverandører kan gi tilbakemelding ved å svare på RFI-en.