Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Design
Fjellinjen AS trenger grafisk design og digital kommunikasjon for å levere økt kjennskap om selskapet og bruk av bompenger i Oslo over 48 måneder til en verdi av mellom 1,5 og 2 millioner NOK ekskl. mva. Det skal inngås en rammeavtale for markedsledende digitale løsninger som sikrer at informasjonen er oppdatert, korrekt og lettforståelig. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra opptil 3 sammenlignbare oppdrag de siste 3 årene med dokumentasjon på relevans. Anbudets vekting er kunde- og oppdragsforståelse (besvart caseoppgave) 40%, kompetanse og erfaring på tilbudt team 20%, pris (utfylt prisskjema) 40%.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Fjellinjen ønsker å inngå en rammeavtale med en leverandør innen grafisk design og digital kommunikasjon. Vår kommunikasjon skal bidra til å øke kjennskapen om selskapet, samfunnsoppdraget vårt og hvordan bompengene brukes. Informasjonen vi bidrar med skal oppdatert, korrekt og enkel å forstå.Hovedtrekkene i prosedyrenFjellinjen ønsker å inngå en rammeavtale med en leverandør innen grafisk design og digital kommunikasjon. Vår kommunikasjon skal bidra til å øke kjennskapen om selskapet, samfunnsoppdraget vårt og hvordan bompengene brukes. Informasjonen vi bidrar med skal oppdatert, korrekt og enkel å forstå. Fjellinjen er en teknologidrevet virksomhet som forventer at leverandøren vi inngår en rammeavtale med har forutsetning til å bistå Fjellinjen med markedsledende digitale løsninger.
Anslått verdi i avtaleperioden er mellom NOK, - 1.500.000, - og NOK 2.000.000, - (eks. mva.)Oppdragsgiver vil ikke være forpliktet til å kjøpe noen bestemt mengde tjenester i avtaleperioden.