Ofa Iks
Hjullaster
Ofa Iks trenger en hjullaster til Eiendomsdrift, med en maksimal totalverdi på 1,1 millioner kroner.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Anleggsmaskiner og utstyr
Færder Kommune trenger en ny hjullaster til Utedrift-sektoren i Vestfold og Telemark, med en kontraktsvarighet på 1 år. Anskaffelsen inkluderer en spesifikasjon som må fylles ut for vurdering i konkurransen, samt en maskin som ønskes tatt i bytte. Det er også en opsjon på en serviceavtale. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProFærder kommune skal anskaffe en ny hjullaster til Utedrift sektoren.Hovedtrekkene i prosedyrenFærder kommune skal anskaffe en ny hjullaster til Utedrift sektoren. Vi har utarbeidet en spesifikasjon som må fylles ut for å kunne bli vurdert i konkurransen. VI har også en maskin vi ønsker å ta i bytte, som skal være en del av anskaffelsen., og opsjon på serviceavtale.
Ofa Iks trenger en hjullaster til Eiendomsdrift, med en maksimal totalverdi på 1,1 millioner kroner.
Trondheim kommune trenger en elektrisk kompaktlaster til bruk ved kommunale bygg- og boenheter og til ulike løfteoppgaver både innendørs og utendørs i Trøndelag, med en maksimal totalverdi på 1,2 millioner kroner.
Færder kommune trenger en ny kran med vinsj til Skjærgårdstjenestens arbeidskatamaran, som skal erstatte en eksisterende Fassi F155FM.0.24 kran. Kontrakten har en maksimal totalverdi på 1 million kroner og en varighet på 3 måneder. Det oppfordres til befaring av båten før tilbud leveres.
Molde Kommune trenger en ny lastebil med tippeplan for Rauma kommune, som skal fungere operativt i et stort geografisk område under norske forhold hele året. Kontrakten har en varighet på 1 år.
Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten trenger hjullastere til Oslo kommunes virksomheter, med en maksimal totalverdi på 156 millioner kroner. Kvalifikasjonskrav inkluderer en beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak, hvor attester fra uavhengige organer som EMAS, Miljøfyrtårn, ISO 14001 eller tilsvarende kan benyttes som dokumentasjon, samt en beskrivelse av leverandørens systemer for å arbeide med aktsomhetsvurderinger i henhold til FNs veiledende prinsipper for næringsliv og menneskerettigheter og OECDs retningslinjer for flernasjonale selskaper.