Anbudsoversikt for Anskaffelse av interaktivt utstyr til undervisning

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Dette er en anskaffelse av interaktivt utstyr til undervisning.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse av interaktivt utstyr til undervisning
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav 1: Leverandør skal ikke ha vesentlige restanser for skatt og merverdiavgift eller det skal foreligge en godkjent ned¬betalingsplan. Dokumentasjon krav 1: Norske firma: Attest for skatt og merverdiavgift, ikke eldre enn 6 måneder. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn. Hvis dette ikke er mulig kan den bestilles hos skatteoppkrever eller Skatteetaten. Utenlandsk firma: Attest utstedt av vedkommende myndighet i leverandørs hjemstat som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser vedrørende skatter og avgifter i samsvar med lovbestemmelser i den stat leverandøren er etablert. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder. Krav 2: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjon krav 2: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske firma: Attester for registrering i faglige register som bestemt ved lovgivning i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Leverandør må minimum oppnå god kredittverdighet. Krav til dokumentasjon: Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente kredittvurdering fra Experian (Oppdragsgiver abonnerer på tjenester fra Experian). Leverandør forutsettes å ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket og samtykker ved sin innlevering av tilbudet til at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurderingen av leverandørens økonomiske forhold. Leverandør kan ved innlevering av tilbud selv legge ved kredittvurdering fra anerkjent kredittvurderingsselskap som viser at leverandøren oppfyller kravet i kolonne A. Kredittvurderingen skal basere seg på siste tilgjengelige regnskap, og skal være gjennomført av et selskap som har konsesjon til å drive med kredittopplysningsvirksomhet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. Utenlandske foretak: Bes selv legge ved kredittvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap som viser at leverandøren oppfyller kravet i kolonne A. Kredittvurderingen skal basere seg på siste tilgjengelige regnskap.
Kvalifikasjonskrav 3

Rammeavtale 1: Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra salg og vedlikehold av interaktive utstyr til undervisning fra en tilsvarende kompleks kommune som oppdragsgiver. Dokumentasjonskrav: Leverandøren bes legge ved en liste over de viktigste relevante oppdragene de siste tre årene. Listen skal bestå av inntil tre oppdrag. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov. Rammeavtale 2: Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra salg og vedlikehold av interaktive utstyr for undervisning til minimum 5 skoler. Dokumentasjonskrav: Leverandøren bes legge ved en liste over de viktigste relevante oppdragene de siste tre årene. Listen skal bestå av inntil tre oppdrag. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner