Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Kontormøbler og -utstyr
Denne anskaffelsen gjelder et felles innkjøp av møbler i regi av Framsenteret AS. Anskaffelsen gjelder kjøp, levering, montering og fjerning av emballasje. Framsenteret as skal kjøpe inn møbler til alle fellesarealene, egne kontorer og de møterom som driftes av Framsenteret AS. De øvrige oppdragsgiverne kjøper møbler og løst inventar til sine egne lokaler. Denne anskaffelsen gjelder både kjøp der oppdragsgiver har estimert kvantum, samt opsjon på kjøp som er definert og generell innkjøp av møbler ut over dette.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Frode Kjersem
- Kontakt e-post
- frode.kjersem@framsenteret.no
- Adresse
- Framsenteret Hjalmar Johansens gate 14, 9007 TROMSØ
Denne anskaffelsen gjelder et felles innkjøp av møbler i regi av Framsenteret AS. Anskaffelsen gjelder kjøp, levering, montering og fjerning av emballasje. Framsenteret as skal kjøpe inn møbler til alle fellesarealene, egne kontorer og de møterom som driftes av Framsenteret AS. De øvrige oppdragsgiverne kjøper møbler og løst inventar til sine egne lokaler. Denne anskaffelsen gjelder både kjøp der oppdragsgiver har estimert kvantum, samt opsjon på kjøp som er definert og generell innkjøp av møbler ut over dette.
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av inventar
- Tilleggskoder
- Estimert verdi
- 5 984 000,00 kr
- Varighet
- 60 måneder
Ingen tilleggskoder fra innkjøper …
