Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontormøbler og -utstyr

Denne anskaffelsen gjelder et felles innkjøp av møbler i regi av Framsenteret AS. Anskaffelsen gjelder kjøp, levering, montering og fjerning av emballasje. Framsenteret as skal kjøpe inn møbler til alle fellesarealene, egne kontorer og de møterom som driftes av Framsenteret AS. De øvrige oppdragsgiverne kjøper møbler og løst inventar til sine egne lokaler. Denne anskaffelsen gjelder både kjøp der oppdragsgiver har estimert kvantum, samt opsjon på kjøp som er definert og generell innkjøp av møbler ut over dette.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Denne anskaffelsen gjelder et felles innkjøp av møbler i regi av Framsenteret AS. Anskaffelsen gjelder kjøp, levering, montering og fjerning av emballasje. Framsenteret as skal kjøpe inn møbler til alle fellesarealene, egne kontorer og de møterom som driftes av Framsenteret AS. De øvrige oppdragsgiverne kjøper møbler og løst inventar til sine egne lokaler. Denne anskaffelsen gjelder både kjøp der oppdragsgiver har estimert kvantum, samt opsjon på kjøp som er definert og generell innkjøp av møbler ut over dette.

    Kontakt navn
    Frode Kjersem
    Adresse
    Framsenteret Hjalmar Johansens gate 14, 9007 TROMSØ

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.

    Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag.

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av inventar
Tilleggskoder

Ingen tilleggskoder fra innkjøper …

Estimert verdi
5 984 000,00 kr
Varighet
60 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner