Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Reklame og markedsføring
ByKuben skal i 2019 gjennomføre kampanjen «Folkets grønne utfordringer» som en del av markeringen av Oslo som europeisk miljøhovedstad. Målet er å engasjere alle Oslos innbyggere i markeringen ved å inspirere og engasjere befolkningen til å gjøre små eller store endringer i egen hverdag. ByKuben ønsker hjelp av en ekstern leverandør til å utvikle et konsept for kampanjen som når flest mulig av byens innbyggere i alle aldre. Kampanjen skal inneholde en digital løsning og ta utgangspunkt i Miljøhovedstadsårets visuelle profil.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Anne Marit Ringvold
- Kontakt telefon
- +47 21802180
- Kontakt e-post
- anne.ringvold@pbe.oslo.kommune.no
- Adresse
- Vahls gate 1, 0187 OSLO
ByKuben skal i 2019 gjennomføre kampanjen «Folkets grønne utfordringer» som en del av markeringen av Oslo som europeisk miljøhovedstad. Målet er å engasjere alle Oslos innbyggere i markeringen ved å inspirere og engasjere befolkningen til å gjøre små eller store endringer i egen hverdag. ByKuben ønsker hjelp av en ekstern leverandør til å utvikle et konsept for kampanjen som når flest mulig av byens innbyggere i alle aldre. Kampanjen skal inneholde en digital løsning og ta utgangspunkt i Miljøhovedstadsårets visuelle profil.
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av konsept for kampanjen «Folkets grønne utfordringer»
- Hovedkode
- Tilleggskoder
Ingen tilleggskoder fra innkjøper …
