Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79341400 Reklamekampanjetjenester

Viser 1-25 av 150 resultater

  1. Statens Vegvesen

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp m.m.

    Statens Vegvesen har inngått en rammeavtale med Try AS og Atyp AS for levering av reklame- og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp. Avtalen har en varighet på 2 år og en maksimal totalverdi på 16 millioner kroner. Tjenestene skal bidra til at Statens Vegvesen fremstår som en profesjonell og attraktiv aktør med tydelig profil i relevante kanaler. Det var krav om dokumentasjon av tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring, samt forståelse av oppdraget og case. Konkurransen mottok totalt 9 tilbud.

    Resultat8. juli 202516 000 000 kr
  2. Innovasjon Norge

    Rammeavtale for kjøp av mediebyråtjenester

    Innovasjon Norge har inngått en rammeavtale med Dentsu Norge AS for levering av mediebyråtjenester til Merkevaren Norge, med en total maksimal verdi på 300 millioner kroner. Tjenestene inkluderer medierådgivning og -kjøp rettet mot B2B- og B2C-målgrupper, samt analyse, kampanjehåndtering og innholdsproduksjon tilpasset sosiale og digitale kanaler. Avtalen dekker også strategisk rådgivning ved behov for ekstern observasjon og diskusjonspartner innen informasjons- og kommunikasjonsaktiviteter. Leveransen skjer i Oslo, og det var fire deltakere i konkurransen.

    Resultat17. juni 2025300 000 000 kr
  3. Samediggi / Sametinget

    Holdningskampanje mot seksuelle overgrep - 2.gangs utlysning

    Sametinget trenger en leverandør til å gjennomføre en holdningskampanje mot seksuelle overgrep, med en kontrakt over 1 år og en maksimal totalverdi på 1,2 millioner kroner. Kampanjen skal leveres som reklamekampanjetjenester. Konkurransen innledes med en kvalifiseringsfase, hvor kun tre leverandører vil bli invitert til å gi tilbud basert på utvelgelseskriteriene. Det er ingen forventet dialog med leverandørene, og kontrakt kan tildeles uten forhandlinger, med mindre oppdragsgiver finner det hensiktsmessig. Kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse17. juni 2025
    15. aug. 2025(32 dager)
    1 200 000 kr
  4. Oslo Kommune Bymiljøetaten

    82-BYM-2024 Rammeavtale for kommunikasjons- og arrangementstjenester for Rusken

    Oslo kommune ved Bymiljøetaten har inngått en rammeavtale med Snakk Kommunikasjon AS for levering av kommunikasjons- og arrangementstjenester for Rusken, med en varighet på 2 år og en total kontraktsverdi på 12 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo, og avtalen fokuserer på å engasjere byens innbyggere i arbeidet for en ren og miljøvennlig by. Konkurransen ble gjennomført som en begrenset anbudskonkurranse, og det var krav om oppdragsforståelse dokumentert gjennom besvarelse av caser. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat13. juni 202512 000 000 kr
  5. Statsforvalterens Fellestjenester

    Rammeavtale for annonseringstjenester

    Statsforvalterens Fellestjenester trenger konsulentbistand for annonseringstjenester i en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Tjenestene skal bidra til å øke synligheten av stillingsannonser ved bruk av sosiale medier og redaksjonelle medier, i tillegg til publisering på jobbnorge.no, Finn.no og nav.no, for å tiltrekke kandidater med riktig kompetanse og erfaring. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse10. juni 2025
    18. aug. 2025(35 dager)
    8 000 000 kr
  6. Nordland Fylkeskommune

    Tildeling av rett til salg og drift av reklameflater i kollektivtransporten

    Nordland Fylkeskommune trenger tjenester for kommersielt salg og drift av reklameflater i kollektivtransporten, med en avtale som gir leverandøren rett til å selge reklameplasser på bybusser i Bodø, Mo i Rana og Narvik, samt digitale skjermer om bord på hurtigbåter. Formålet med avtalen er å generere inntekter for både leverandøren og Nordland fylkeskommune. Detaljer om oppdraget finnes i Vedlegg 1 - Oppdragsgivers beskrivelse av oppdraget. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens etableringsland.

    Konkurranse5. juni 2025
    30. juni 2025(Utgått)
  7. Norsk Helsenett Sf

    Rammeavtale mediebyråtjenester

    Norsk Helsenett SF har inngått en rammeavtale med Mindshare Norway AS for levering av mediebyråtjenester, inkludert strategisk rådgivning, medieplanlegging, kjøp og plassering av annonser på tvers av relevante kanaler, samt innsikt og analyse før, under og etter kommunikasjonssatsninger. Avtalen har en total verdi på 300 millioner kroner og skal sikre målrettet og kostnadseffektiv kommunikasjon for helseforvaltningen. Konkurransen mottok fem tilbud, og kvalitet var det viktigste evalueringskriteriet med en vekt på 75%.

    Resultat5. juni 2025
  8. Høgskolen I Østfold

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester

    Høgskolen i Østfold trenger reklame- og mediebyråtjenester for en rammeavtale over 3 år. Avtalen skal bistå høgskolen både operativt og rådgivende for å styrke studentrekruttering, employer-branding og høgskolens omdømme, inkludert utarbeidelse av konsept og forslag til markedsaktiviteter og relevante plattformer for synlighet mot forskjellige målgrupper. Tildelingskriteriene er kreativitet, kvalitet og kompetanse (50%), fleksibilitet, service og responstid (20%), og pris (30%).

    Konkurranse4. juni 2025
    4. juli 2025(Utgått)
  9. Høgskolen I Østfold

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester

    Høgskolen i Østfold har avlyst konkurransen om å inngå en rammeavtale for kjøp av reklame- og mediebyråtjenester, som skulle bistå med å styrke studentrekruttering, employer-branding og høgskolens omdømme. Avlysningen skyldes tekniske eller prosessfeil, og ikke klage fra en tilbyder eller leverandør. Avtalen skulle inkludere utarbeidelse av konsept samt forslag til markedsaktiviteter og relevante plattformer for synlighet mot forskjellige målgrupper. Konkurransen ble vurdert etter kriterier som pris, kreativitet, kvalitet og kompetanse, samt fleksibilitet, service og responstid.

    Resultat3. juni 2025
  10. Vygruppen AS

    Mediebyråtjenester

    Vygruppen AS trenger mediebyråtjenester for en avtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 300 millioner kroner. Avtalen omfatter strategisk medierådgivning, mediekjøp og planlegging, samt evaluering og analyse av medieinvesteringer. Leverandøren vil ha ansvar for anskaffelse, forhandlinger og kontraktsinngåelse for medieplass, og må ha god forretningsforståelse og innsikt i relasjonen mellom merkevare og målgruppe. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse20. mai 2025
    19. juni 2025(Utgått)
    300 000 000 kr
  11. Oslo Kommune Klimaetaten

    Kommunikasjonstjenester og mediekjøp

    Oslo kommune ved Klimaetaten trenger kommunikasjonstjenester og mediekjøp for en kontrakt over 2+1+1 år, med en estimert totalverdi mellom 14 og 24 millioner kroner. Anskaffelsen skal støtte Klimaetatens arbeid med å nå klimamålene til Oslo kommune, inkludert oppfølging av «Klimastrategi for Oslo 2020-2030» og forvaltning av Klima- og energifondet. Tjenestene skal leveres i Oslo, og det er ingen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandør knyttet til kontraktens verdi. Klimaetaten samarbeider med ulike aktører for å mobilisere til klimavennlig atferdsendring og utvikle gode klimaløsninger. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse28. apr. 2025
    30. mai 2025(Utgått)
  12. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Anskaffelse av Mediebyråtjenester

    Integrerings- og mangfoldsdirektoratet (IMDi) trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 2+1+1 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter et bredt spekter av mediebyråtjenester, med krav til leverandørens kapasitet til å håndtere flere parallelle oppdrag. Tildelingskriteriene er 70 % kvalitet og 30 % pris. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av to relevante oppdrag, samt systemer for kvalitetssikring og miljøhensyn, hvor sertifikater som ISO 14001 kan benyttes som dokumentasjon.

    Konkurranse16. apr. 2025
    23. mai 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  13. Politiets Fellestjenester

    Kommunikasjonstjenester

    Politiets Fellestjenester trenger kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 18 millioner kroner. Avtalen vil benyttes av Politi- og lensmannsetaten og Politiets sikkerhetstjeneste, og omfatter bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning. Tildelingskriteriene er 40% vekt på pris og 60% på ressurser og arbeidsmetode. Leverandøren må dokumentere relevant erfaring fra sammenlignbare oppdrag.

    Konkurranse1. apr. 2025
    19. mai 2025(Utgått)
    18 000 000 kr
  14. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Anskaffelse av Reklame- og kommunikasjonstjenester

    Integrerings- og mangfoldsdirektoratet (IMDi) trenger reklame- og kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter et bredt spekter av reklame- og kommunikasjonstjenester, med krav om kapasitet til å håndtere flere parallelle oppdrag. Tildelingskriteriene vektlegger kvalitet med 70 % og pris med 30 %. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av 3 referanseoppdrag, hvor minst ett skal være utført for en offentlig kunde, samt opplysninger om leverandørens organisering og bemanning. Leverandøren må ha god erfaring fra relevante oppdrag, og det kreves at referanseoppdragene er utviklet av ressursene som tilbys som IMDis hovedteam.

    Konkurranse21. mars 2025
    29. apr. 2025(Utgått)
    20 000 000 kr
  15. Skatteetaten

    20250006 Rammeavtale Reklamebyråtjenester

    Skatteetaten trenger reklamebyråtjenester gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Avtalen omfatter konsept- og idéutvikling, filmproduksjon, kreativ rådgivning, tekst og grafisk design, samt kunnskap om kanalvalg for å sikre målrettet og effektiv kommunikasjon med ulike målgrupper. Anskaffelsen gjennomføres som en begrenset anbudskonkurranse med en kvalifiseringsfase, hvor maksimalt fem leverandører vil bli invitert til å delta basert på tekniske og faglige kvalifikasjoner, spesielt erfaring fra relevante oppdrag. Leverandørene må dokumentere sin økonomiske kapasitet med en kredittvurdering og oppfylle krav til teknisk og faglig kompetanse.

    Konkurranse19. feb. 2025
    24. mars 2025(Utgått)
    30 000 000 kr
  16. Telemark Fylkeskommune

    Rammeavtale for reklamebyråtjenester

    Telemark fylkeskommune, representert ved Farte, søker å inngå en rammeavtale for reklamebyråtjenester over 2 år, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Vestfold og Telemark, og konkurransen gjennomføres i to trinn, hvor 3-5 kvalifiserte leverandører vil bli invitert til å gi tilbud i fase 2. Tildelingskriteriene er pris (35 %), kompetanse og erfaring hos nøkkelpersonell (35 %), og oppgaveforståelse og oppgaveløsning (30 %). Leverandørene må dokumentere erfaring fra relevante oppdrag, antall års relevant arbeidserfaring, og utdanningsgrad for nøkkelpersonell som strategisk rådgiver, prosjektleder, designer, innholdsprodusent og digital rådgiver.

    Konkurranse18. feb. 2025
    28. mars 2025(Utgått)
    6 000 000 kr
  17. Nordland Fylkeskommune

    Reklameplass på båter og busser

    Nordland Fylkeskommune trenger en leverandør for kommersielt salg av reklameplasser i kollektivtransporten, inkludert bybusser i Bodø, Mo i Rana og Narvik, samt digitale skjermer på hurtigbåter. Formålet med avtalen er å generere inntekter for både leverandøren og Nordland fylkeskommune. Detaljer om oppdraget finnes i Vedlegg 1 - Oppdragsgivers beskrivelse av oppdraget. Anskaffelsen gjelder tjenester innen reklamevirksomhet i Nordland.

    Konkurranse17. jan. 2025
    17. feb. 2025(Utgått)
  18. Oslo Kommune Velferdsetaten

    Rammeavtale om kommunikasjons- og markedsføringstjenester

    Oslo Kommune Velferdsetaten har inngått en rammeavtale med Try Råd for levering av kommunikasjons- og markedsføringstjenester i Oslo. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 6,4 millioner kroner. Konkurransen vektla pris (50%), oppdragsforståelse (30%), og kompetanse og erfaring hos tilbudt personell (20%). Det ble mottatt fem tilbud i konkurransen. Det ble ikke stilt spesifikke krav til klima- og miljøhensyn, da tjenestene vurderes å ha et uvesentlig klimaavtrykk.

    Resultat14. jan. 20256 400 000 kr
  19. Innlandet Fylkeskommune

    Anskaffelse av Strategisk kommunikasjons-, markeds- og rådgivningstjenester for Fagskolen Innlandet

    Innlandet Fylkeskommune trenger strategisk kommunikasjons-, markeds- og rådgivningskompetanse for å levere rådgivningstjenester til Fagskolen Innlandet til en verdi av 16 000 000 NOK. Leverandøren skal bidra til å forsterke skolens rolle som Norges viktigste fagskole og forbedre omdømmet til høyere yrkesfaglig utdanning både lokalt, regionalt og nasjonalt. Et viktig formelt krav er at leverandøren har god erfaring fra sammenlignbare oppdrag/leveranser.

    Konkurranse2. juli 2024
    2. sep. 2024(Utgått)
    16 000 000 kr