Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Reklame og markedsføring

Integrerings- og Mangfoldsdirektoratet har inngått en rammeavtale med Nucleus AS om levering av reklame- og kommunikasjonstjenester i Oslo, med en varighet på 2 år og en total maksimal verdi på 20 millioner kroner. Det ble lagt vekt på oppdragsforståelse, samt kompetanse og erfaring. Ni leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Nucleus AS
Andre tilbydere
  • Atyp AS
  • Los & Co AS
  • T/a Pol AS
  • Tante Randi Reklamebyrå AS
Kontraktsverdi
20 000 000 kr
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 0 kr

Om anbudet

    Integrerings- og mangfoldsdirektoratet (IMDi) gjennomfører regjeringens integreringspolitikk og er et fagdirektorat og utøvende organ for integrerings- og mangfoldspolitikken. Anskaffelsens formål er å inngå kontrakt om kjøp av reklame- og kommunikasjonstjenester for IMDi. IMDi ønsker å inngå rammeavtale med en totalleverandør innen reklame- og kommunikasjons-tjenester. Vi søker en leverandør som kan levere et bredt spekter av tjenester og som har kapasitet til å håndtere flere parallelle oppdrag.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsen gjennomføres iht. lov om offentlige anskaffelser av (LOA) av 17. juni 2016 nr. 73 og forskrift om offentlige anskaffelser (FOA) av 12. august 2016 nr 974, del III. Anskaffelsen gjennomføres som en begrenset anbudskonkurranse, jf. FOA § 13-1 (1). Denne konkurransen innledes med en kvalifiseringsfase. Alle interessenter kan søke om å få delta i konkurransen ved å sende inn deltagelsesanmodning. Kun de interessentene som oppfyller kvalifikasjonskravene og blir invitert til deltakelse i konkurransen vil få anledning til å levere tilbud. IMDi har besluttet å begrense antall interessenter som vil bli invitert til å levere tilbud. Interessenter som oppfyller IMDis kvalifikasjonskrav, jf. pkt. 3.2 – 3.5 i konkurransegrunnlaget, vil i den forbindelse bli underlagt en utvelgelsesvurdering i henhold til utvelgelseskriteriene som er angitt under pkt. 3.5 i konkurransegrunnlaget. De kvalifiserte interessentene vil rangeres etter utvelgelseskriteriene, og maksimum 5, av disse vil bli invitert til å delta i konkurransen. Etter at tilbud er levert er det ikke anledning til å endre tilbudet. Det vil ikke bli gjennomført forhandlinger, men Leverandøren som leverer tilbud vil bli invitert til å presentere deler av tilbudet (se pkt. 6.3 i konkurransegrunnlaget) i et møte med IMDi etter tilbudsfrist. Det kan imidlertid være aktuelt, etter initiativ fra IMDi, å avklare uklarheter ved tilbudene.

    Kontakt navn
    Zelalem Terfasa Temesgen
    Kontakt telefon
    +47 47467855
    Kontakt e-post
    zett@imdi.no
    Adresse
    Tollbugata 20, 0152 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift.

    Leverandøren skal ha nødvendig kompetanse for å kunne gjennomføre oppdraget.

    Leverandøren skal ha god erfaring fra relevante oppdrag. Det skal leveres 3 referanseoppdrag: 1. En informasjonskampanje rettet mot arbeidsgivere/ næringsdrivende som målgruppe 2. En holdningskampanje tatt ut i ulike flater og kanaler 3. Eksempel på en visuell profil som er utviklet eller videreutviklet for en kunde. Merk: - Oppdragene skal være utført i perioden 2022-2025 - Minst ett av referanseoppdragene skal være utført for offentlig kunde. - Alle referanseoppdragene skal være utviklet av en eller flere av de ressursene som leverandøren tilbyr som IMDis hovedteam.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Prisskjema

    Beskrivelse

    Tildelingskriteriet ‘Kvalitet’ omfattet ; ‘Oppdragsforståelse (49%)’ og ‘Kompetanse og erfaring (21%)’

    Delkriterier

    Beskrivelse

    Oppdragsforståelse

    Beskrivelse

    Kompetanse og erfaring

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner