Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    92111210 Produksjon av reklamefilm

Viser 1-25 av 38 resultater

  1. Oslo Kommune Klimaetaten

    Kommunikasjonstjenester og mediekjøp

    Oslo kommune ved Klimaetaten trenger kommunikasjonstjenester og mediekjøp for en kontrakt over 2+1+1 år, med en estimert totalverdi mellom 14 og 24 millioner kroner. Anskaffelsen skal støtte Klimaetatens arbeid med å nå klimamålene til Oslo kommune, inkludert oppfølging av «Klimastrategi for Oslo 2020-2030» og forvaltning av Klima- og energifondet. Tjenestene skal leveres i Oslo, og det er ingen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandør knyttet til kontraktens verdi. Klimaetaten samarbeider med ulike aktører for å mobilisere til klimavennlig atferdsendring og utvikle gode klimaløsninger. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse28. apr. 2025
    30. mai 2025(7 dager)
  2. Nye Veier AS

    Rammeavtale Film- og fototjenester

    Nye Veier AS har inngått en rammeavtale med Screen Story AS for levering av film- og fototjenester, inkludert redigering av filmer for bruk på internett og sosiale medier, med en varighet på 2 år og en total kontraktsverdi på 4 millioner kroner. Tjenestene skal primært brukes til å dokumentere og kommunisere prosjektene i plan- og byggefase, samt til andre formål. Det var krav om beskrivelse av leverandørens håndtering av oppdrag med fokus på å sikre kapasitet og geografisk tilstedeværelse i Nye Veiers regioner. Konkurransen mottok 16 tilbud.

    NorgeResultat31. mars 20254 000 000 kr
  3. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Anskaffelse av Reklame- og kommunikasjonstjenester

    Integrerings- og mangfoldsdirektoratet (IMDi) trenger reklame- og kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter et bredt spekter av reklame- og kommunikasjonstjenester, med krav om kapasitet til å håndtere flere parallelle oppdrag. Tildelingskriteriene vektlegger kvalitet med 70 % og pris med 30 %. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av 3 referanseoppdrag, hvor minst ett skal være utført for en offentlig kunde, samt opplysninger om leverandørens organisering og bemanning. Leverandøren må ha god erfaring fra relevante oppdrag, og det kreves at referanseoppdragene er utviklet av ressursene som tilbys som IMDis hovedteam.

    NorgeKonkurranse21. mars 2025
    29. apr. 2025(Utgått)
    20 000 000 kr
  4. Skatteetaten

    20250006 Rammeavtale Reklamebyråtjenester

    Skatteetaten trenger reklamebyråtjenester gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Avtalen omfatter konsept- og idéutvikling, filmproduksjon, kreativ rådgivning, tekst og grafisk design, samt kunnskap om kanalvalg for å sikre målrettet og effektiv kommunikasjon med ulike målgrupper. Anskaffelsen gjennomføres som en begrenset anbudskonkurranse med en kvalifiseringsfase, hvor maksimalt fem leverandører vil bli invitert til å delta basert på tekniske og faglige kvalifikasjoner, spesielt erfaring fra relevante oppdrag. Leverandørene må dokumentere sin økonomiske kapasitet med en kredittvurdering og oppfylle krav til teknisk og faglig kompetanse.

    NorgeKonkurranse19. feb. 2025
    24. mars 2025(Utgått)
    30 000 000 kr
  5. Avfall Sør AS

    Rammeavtale - Kommunikasjonstjenester for Avfall Sør

    Avfall Sør AS trenger kommunikasjonstjenester for å levere strategisk og praktisk kommunikasjonsrådgivning, PR- og merkevarebygging, omdømmebygging og medie-/krisehåndtering til en verdi av 12 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at tilbyderen må være kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse og ha et velfungerende kvalitetssikringssystem samt miljøledelsessystem. Anbudets vekting er 30% på timepris for dedikert team og 70% på kompetanse og erfaring for dedikert team.

    NorgeKonkurranse1. des. 2023
    3. jan. 2024(Utgått)
    12 000 000 kr
  6. Direktoratet For Høyere Utdanning Og Kompetanse

    22 korte filmer til Utdanning.no og Finn lærebedrift

    Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse trenger produksjon av videoer for å levere informasjonsmateriale. Det skal produseres 22 korte filmer som skal brukes på sosiale medier og Utdanning.no, spesielt rettet mot yrkesfagelever i alderen 16-18 år. Anbudets vekting er kvalitet eksempler fra lignende oppdrag: 25%, kvalitet arbeids- og samarbeidsform: 25%, kvalitet kompetanse: 25%, pris: 0%.

    NorgeResultat3. nov. 2023
  7. Direktoratet For Høyere Utdanning Og Kompetanse

    22 korte filmer til Utdanning.no og Finn lærebedrift

    Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse trenger videoproduksjonstjenester for å levere 22 korte filmer over 3 måneder til en verdi av 2 200 000 NOK. Filmene skal brukes på sosiale medier og Utdanning.no for å informere yrkesfagelever i alderen 16-18 år, spesielt knyttet til ressursen Finn lærebedrift og støtteressurser for yrkesfag.

    NorgeKonkurranse11. juli 2023
    1. sep. 2023(Utgått)
    2 200 000 kr
  8. Norges Miljø- Og Biovitenskapelige Universitet (nmbu)

    Film- og videotjenester

    Anskaffelsens formål og omfang Tjenester innen profesjonell film- og videoproduksjon som øker universitetets synlighet og aktivitet på nettsider og i sosiale medier, og som kan bidra til økt synlighet, undervisningsformål og forskningsformidling. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Historiske tall indikerer en mulig omsetning på ca 1 million eksl mva pr år, totalt ca 4 millioner eksl mva på en fireårs periode. Tallene er kun estimater, og er på ingen måte forpliktende for NMBU. Anskaffelsen vil ha en øvre ramme på 5 millioner eksl mva over en 4 års periode.Vi anser Anskaffelsesforskriften § 28-1 som anvendelig. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeResultat17. nov. 2022
  9. Direktoratet For Høyere Utdanning Og Kompetanse

    Filmer Karriereveiledning.no og Utdanning.no

    HK-dir drifter Karriereveiledning.no, en nasjonal nettside for karriereveiledning, og Utdanning.no, som er en nasjonal nettside for utdannings- og karriereinformasjon. HK-dir ønsker å få produsert flere korte filmer som skal brukes på disse nettstedene i løpet av høsten 2022. Det er behov for korte filmer med mennesker og enkle animasjonsfilmer. Målet med filmene er at ungdom skal ta informerte og bevisste jobb- og utdanningsvalg. Målgruppen er ungdom i alderen 14 til 18 år som skal velge videregående utdanning eller er i et yrkesfaglig utdanningsløp. For en nærmere beskrivelse av oppdraget se Bilag 1 Kundens beskrivelse av oppdraget.

    NorgeKonkurranse10. aug. 2022
    25. aug. 2022(Utgått)
    1 290 000 kr
  10. Norges Miljø- Og Biovitenskapelige Universitet (nmbu)

    Film- og videotjenester

    Anskaffelsens formål og omfang Tjenester innen profesjonell film- og videoproduksjon som øker universitetets synlighet og aktivitet på nettsider og i sosiale medier, og som kan bidra til økt synlighet, undervisningsformål og forskningsformidling. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Historiske tall indikerer en mulig omsetning på ca 1 million eksl mva pr år, totalt ca 4 millioner eksl mva på en fireårs periode. Tallene er kun estimater, og er på ingen måte forpliktende for NMBU. Anskaffelsen vil ha en øvre ramme på 5 millioner eksl mva over en 4 års periode.Vi anser Anskaffelsesforskriften § 28-1 som anvendelig. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeKonkurranse20. juni 2022
    22. aug. 2022(Utgått)
  11. Nærings- Og Fiskeridepartementet

    Blue Justice Awareness raising material

    Konkurransen er kunngjort som en frivillig kunngjøring i Doffin og TED. Nærings- og fiskeridepartementet inviterer til anbudskonkurranse. Målet med anskaffelsen er å øke bevisstheten om utfordringene som presenteres i den internasjonale ministererklæringen mot fiskerikriminalitet (Københavnerklæringen) ved visualisering i ulike typer medier. Sluttproduktet skal brukes til å øke bevisstheten rundt utfordringene med fiskerikriminalitet internasjonalt og bidra til å vise hvordan Blue Justice Initiativet og Københavnerklæringen bidrar til å løse utfordringene. En viktig del av leveransen er en filmproduksjon av høy kvalitet om fiskerikriminalitet for et internasjonalt publikum, på minst 45 minutter.

    NorgeKonkurranse3. mai 2022
    24. mai 2022(Utgått)
    1 285 000 kr
  12. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Anskaffelse av konsulenttjenester for kommunikasjons-, informasjons- og designtjenester

    Integrerings- og mangfoldsdirektoratet (IMDi) trenger konsulenttjenester for å levere kommunikasjons-, informasjons- og designtjenester over 24 måneder til en verdi av 18 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må oppfylle egnethetskrav, økonomisk og finansiell kapasitet samt tekniske og faglige egenskaper som beskrevet i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse24. feb. 2022
    23. mars 2022(Utgått)
    18 000 000 kr
  13. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Kampanje og filmer som løfter frem sivilsamfunnets rolle i integreringsarbeidet

    Formålet med oppdraget er å engasjere og mobilisere sivilsamfunnet, samt å inspirere kommuner og fylkeskommuner til samarbeid med sivilsamfunn i integreringsarbeidet. Det er viktig at kommunene utvikler gode virkemidler for å sikre at alle inkluderes i skole, arbeids- og samfunnsliv. God inkludering på sentrale livsarenaer bidrar til å opprettholde et samfunn med små forskjeller, høy tillit og god livskvalitet. Kulturlivet og andre former for fritidsaktiviteter er viktige arenaer for hverdagsintegrering og fellesskap basert på mangfold, likestilling, ytringsfrihet og toleranse.

    NorgeKonkurranse8. des. 2021
    14. jan. 2022(Utgått)
    1 500 000 kr
  14. Oslo Kommune Klimaetaten

    Kommunikasjonstjenester og mediekjøp

    Oslo Kommune Klimaetaten har inngått en rammeavtale med Dinamo AS, HyperRedink, Manus AS og Mediabrands for levering av kommunikasjonstjenester og mediekjøp. Avtalen skal støtte Klimaetaten i å utføre sitt kommunikasjonsoppdrag for å endre atferd hos befolkning og næringsliv på en effektiv måte. Tjenestene inkluderer strategisk medieplanlegging og mediekjøp for å optimalisere kanalene som når de aktuelle målgruppene. Konkurransen vektla kvalitet, med 30% på kompetanse og 30% på oppdragsforståelse, samt 40% på pris. Det ble mottatt 14 tilbud i konkurransen.

    NorgeResultat11. okt. 2021
  15. Oslo Kommune Klimaetaten

    Kommunikasjonstjenester og mediekjøp

    Anskaffelsen skal gi Klimaetaten den støtten etaten trenger for å kunne utøve kommunikasjonsoppdraget om å endre atferd på en mest mulig effektiv måte. Anskaffelsen skal gi spisskompetanse der Klimaetaten ikke selv har kompetanse eller tilstrekkelig ressurser i perioden den aktuelle oppgaven skal løses. Målet er å få en tjeneste som bidrar til å gjennomføre treffsikre kommunikasjonstiltak for å oppnå adferdsendring hos befolkning og næringsliv. For at kommunikasjonstiltakene skal ha best mulig effekt er Klimaetaten avhengig av strategisk medieplanlegging og mediekjøp slik at vi får effektivisert og optimalisert de kanalene og flatene som når de aktuelle gruppene i befolkningen og næringslivet. For mer informasjon og nærmere beskrivelser, se dokumentene i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse15. mai 2021
    23. juni 2021(Utgått)
    37 000 000 kr
  16. Nye Veier AS

    Film- og fototjenester

    Anskaffelsen omfatter film og fotografitjenester for Nye Veier AS, særlig dokumentasjon og kommunikasjon rundt prosjekter. Det vil også være behov for redigering og klipping av filmer, slik at Nye Veier kan bruke materiale for opplastning på internett og sosiale medier. Formålet er i film og bilder å vise hva Nye Veier står for. Dette brukes i vår kommunikasjon. Leverandøren må kunne levere film og fotografitjenester i hele landet.

    NorgeResultat6. nov. 2020