Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79342000 Markedsføringstjenester

Viser 1-25 av 324 resultater

  1. Gjøvik Kommune

    Intensjonskunngjøring – 223201 avtale om rekrutteringsplattform tilknyttet prosjektet «T10»

    Gjøvik Kommune har til hensikt å inngå en avtale med MindDig AB for levering av en rekrutteringsplattform tilknyttet prosjektet «T10», som er et regionalt samarbeidsprosjekt i Innlandet. Prosjektet fokuserer på å tiltrekke internasjonale talenter til regionen gjennom koordinerte markedsføringstiltak og kompetanseutveksling. MindDig AB, etablert i Luleå, Nord-Sverige, er valgt for sin unike digitale rekrutteringsplattform som kombinerer flere verktøy for markedsføring av regioner. Avtalen har en maksimal verdi på 717 000 kroner og dekker tjenester innen reklame og markedsføring.

    NorgeResultat13. mai 2025717 000 kr
  2. Den Norske Kirke

    Anskaffelse av rammeavtale med mediebyrå

    Den Norske Kirke trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 22 millioner kroner. Avtalen omfatter rådgivning ved utarbeidelse og gjennomføring av medieplaner, valg av annonsekanaler, mediekjøp, effektmåling, optimalisering, logistikk og rapportering/evaluering. Tjenestene skal leveres i Oslo, og leverandøren må samarbeide med andre kommunikasjonsleverandører som Den Norske Kirke har avtale med. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest.

    NorgeKonkurranse9. mai 2025
    12. juni 2025(20 dager)
    22 000 000 kr
  3. Oslo Kommune Klimaetaten

    Kommunikasjonstjenester og mediekjøp

    Oslo kommune ved Klimaetaten trenger kommunikasjonstjenester og mediekjøp for en kontrakt over 2+1+1 år, med en estimert totalverdi mellom 14 og 24 millioner kroner. Anskaffelsen skal støtte Klimaetatens arbeid med å nå klimamålene til Oslo kommune, inkludert oppfølging av «Klimastrategi for Oslo 2020-2030» og forvaltning av Klima- og energifondet. Tjenestene skal leveres i Oslo, og det er ingen forpliktelser for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandør knyttet til kontraktens verdi. Klimaetaten samarbeider med ulike aktører for å mobilisere til klimavennlig atferdsendring og utvikle gode klimaløsninger. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse28. apr. 2025
    30. mai 2025(7 dager)
  4. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Anskaffelse av Mediebyråtjenester

    Integrerings- og mangfoldsdirektoratet (IMDi) trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 2+1+1 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter et bredt spekter av mediebyråtjenester, med krav til leverandørens kapasitet til å håndtere flere parallelle oppdrag. Tildelingskriteriene er 70 % kvalitet og 30 % pris. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av to relevante oppdrag, samt systemer for kvalitetssikring og miljøhensyn, hvor sertifikater som ISO 14001 kan benyttes som dokumentasjon.

    NorgeKonkurranse16. apr. 2025
    23. mai 2025(0 dager)
    8 000 000 kr
  5. Bergen Kommune

    IK-EØS 041-2025 Tjeneste for formidling og publisering av stillingsannonser

    Bergen Kommune trenger en tjeneste for formidling og publisering av stillingsannonser i elektroniske medier, og vil inngå en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 28 millioner kroner. Leverandøren skal publisere stillingsannonser som Bergen kommune selv utarbeider, og tjenesten skal leveres i Vestland. Det kreves at leverandøren har erfaring med store arbeidsgivere, både private og offentlige, spesielt med store offentlige arbeidsgivere de siste 3 årene. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og kvalifikasjonskrav inkluderer registrering i et foretaksregister eller handelsregister.

    NorgeKonkurranse8. apr. 2025
    12. mai 2025(Utgått)
    28 000 000 kr
  6. Den Norske Kirke

    Rammeavtale med mediebyrå

    Den Norske Kirke trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 22 millioner kroner. Avtalen omfatter rådgivning ved utarbeidelse og gjennomføring av medieplaner, valg av annonsekanaler, mediekjøp, effektmåling, optimalisering, logistikk og rapportering/evaluering, og leverandøren skal samarbeide med andre kommunikasjonsleverandører som kirken har avtale med. Tjenestene skal leveres i Oslo, og oppdragsgiver investerer anslagsvis 4-5 millioner kroner eks. mva. per år i betalt markedsføring, med høyere mediekjøp i kirkevalgår. Kvalifikasjonskrav inkluderer beskrivelse av leverandørens 2 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 5 årene.

    NorgeKonkurranse4. apr. 2025
    7. mai 2025(Utgått)
    22 000 000 kr
  7. Politiets Fellestjenester

    Kommunikasjonstjenester

    Politiets Fellestjenester trenger kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 18 millioner kroner. Avtalen vil benyttes av Politi- og lensmannsetaten og Politiets sikkerhetstjeneste, og omfatter bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning. Tildelingskriteriene er 40% vekt på pris og 60% på ressurser og arbeidsmetode. Leverandøren må dokumentere relevant erfaring fra sammenlignbare oppdrag.

    NorgeKonkurranse1. apr. 2025
    19. mai 2025(Utgått)
    18 000 000 kr
  8. Statens Vegvesen

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp m.m.

    Statens Vegvesen trenger reklame- og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp, med en rammeavtale over 4 år og en maksimal totalverdi på 16 millioner kroner. Tjenestene skal bidra til at Statens Vegvesen fremstår som en profesjonell og attraktiv aktør med tydelig profil i relevante kanaler, og omfatter konsept- og kampanjeplanlegging, mediekjøp, innholdsproduksjon og arbeidsgiverprofilering. Tildelingskriteriene inkluderer pris (10%), tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring (8.3333%), caseforståelse (8.3333%), og oppdragsforståelse (6.6667%). Leverandøren må dokumentere kompetanse og erfaring ved å legge ved CV-mal og prisskjema.

    NorgeKonkurranse24. mars 2025
    29. apr. 2025(Utgått)
    16 000 000 kr
  9. Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet

    Anskaffelse av Reklame- og kommunikasjonstjenester

    Integrerings- og mangfoldsdirektoratet (IMDi) trenger reklame- og kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo og omfatter et bredt spekter av reklame- og kommunikasjonstjenester, med krav om kapasitet til å håndtere flere parallelle oppdrag. Tildelingskriteriene vektlegger kvalitet med 70 % og pris med 30 %. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av 3 referanseoppdrag, hvor minst ett skal være utført for en offentlig kunde, samt opplysninger om leverandørens organisering og bemanning. Leverandøren må ha god erfaring fra relevante oppdrag, og det kreves at referanseoppdragene er utviklet av ressursene som tilbys som IMDis hovedteam.

    NorgeKonkurranse21. mars 2025
    29. apr. 2025(Utgått)
    20 000 000 kr
  10. Norsk Helsenett Sf

    Rammeavtale mediebyråtjenester

    Norsk Helsenett SF trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 300 millioner kroner. Avtalen omfatter strategisk rådgivning, medieplanlegging, kjøp og plassering av annonser på tvers av relevante kanaler, samt innsikt og analyse før, under og etter kommunikasjonssatsninger. Leverandøren må ha minimum 20 fast ansatte og kunne dokumentere erfaring fra 3 relevante oppdrag de siste 3 årene. Det kreves også ISO 9001 og ISO 14001 sertifiseringer, samt at leverandøren har et miljøledelsessystem. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse17. mars 2025
    23. apr. 2025(Utgått)
    300 000 000 kr
  11. Gran Kommune

    Konkurranse - Filmproduksjon til markedsføringskampanje

    Gran kommune trenger filmproduksjonstjenester for en markedsføringskampanje knyttet til tilflyttingsprosjektet "Gran - Et sted for livet". Oppdraget innebærer produksjon av to filmer som skal brukes i sosiale medier, med fokus på å realisere boligdrømmen i Gran og livet med barn i barnehage. Filmene skal inkludere intervjuer og miljøklipp, og må produseres i flere formater, inkludert 9:16, 4:5, 1:1 og 16:9. Tjenestene skal leveres i Innlandet, og den maksimale totalverdien for kontrakten er 150 000 kroner.

    NorgeKonkurranse24. feb. 2025
    7. mars 2025(Utgått)
    150 000 kr
  12. Innlandet Fylkeskommune

    Verktøy til gjennomføring av spørreundersøkelser

    Innlandet fylkeskommune v/Innlandstrafikk trenger tilgang til et verktøy for elektroniske spørreundersøkelser gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 430 000 kroner. Tjenesten skal leveres i Innlandet, og avtalen vil bli tildelt basert på tildelingskriteriene pris (30%) og kvalitet (70%). Leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, samt teknisk personell eller tekniske enheter for kvalitetskontroll, og kunne anvende miljøledelsestiltak i utførelsen av kontrakten.

    NorgeKonkurranse11. feb. 2025
    14. mars 2025(Utgått)
    430 000 kr
  13. Rogaland Fylkeskommune

    Reklamefinansierte leskur og utstyr

    Rogaland Fylkeskommune har inngått en avtale med Clear Channel Norge AS for anskaffelse, drift og vedlikehold av reklamefinansierte leskur og utstyr i Rogaland. Tjenestekonsesjonen innebærer at leverandøren vil dele inntekter fra reklamesalg med oppdragsgiveren, og det er lagt vekt på både økonomiske og estetiske kriterier i evalueringen. Avtalen fokuserer på å sikre en unik og funksjonell utforming av leskur og stasjonsområder langs Bussveien, med en vektlegging på design som er tiltalende og gjennomtenkt.

    NorgeResultat7. feb. 2025
  14. Hordaland Fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Kommunikasjonstenester

    Hordaland Fylkeskommune har inngått en avtale med Metro Branding for levering av kommunikasjonstjenester til NDLA, med fokus på strategisk kommunikasjon, merkevare- og omdømmebygging samt markedsføring. Tjenestene skal leveres i Vestland, og avtalen har en total verdi på 6 millioner kroner. Konkurransen hadde 10 deltakere, og tildelingskriteriene var basert på kvalitet og pris, med henholdsvis 50% og 25% vektlegging.

    NorgeResultat4. feb. 2025
  15. Oslo Kommune Bymiljøetaten

    82-BYM-2024 Rammeavtale for kommunikasjons- og arrangementstjenester for Rusken

    Oslo kommune ved Bymiljøetaten søker en leverandør for en rammeavtale over 2 år for kommunikasjons- og arrangementstjenester for Rusken, med en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner. Avtalen skal dekke tjenester som bevisstgjøring og engasjement av byens befolkning for en ren og miljøvennlig by, og krever erfaring med bærekraftig tematikk og kjennskap til Oslos miljøutfordringer. Konkurransen gjennomføres i to trinn, hvor fem til seks leverandører vil bli invitert til å gi tilbud. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av fem viktige leveranser de siste tre årene, CV for nøkkelpersonell, kapasitet til å gjennomføre minst seks arrangementer årlig, og miljøledelsestiltak som kan dokumenteres med EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn.

    NorgeKonkurranse23. jan. 2025
    27. feb. 2025(Utgått)
    12 000 000 kr
  16. Oslo Kommune Velferdsetaten

    Rammeavtale om kommunikasjons- og markedsføringstjenester

    Oslo Kommune Velferdsetaten har inngått en rammeavtale med Try Råd for levering av kommunikasjons- og markedsføringstjenester i Oslo. Avtalen har en varighet på 2 år og en total verdi på 6,4 millioner kroner. Konkurransen vektla pris (50%), oppdragsforståelse (30%), og kompetanse og erfaring hos tilbudt personell (20%). Det ble mottatt fem tilbud i konkurransen. Det ble ikke stilt spesifikke krav til klima- og miljøhensyn, da tjenestene vurderes å ha et uvesentlig klimaavtrykk.

    NorgeResultat14. jan. 20256 400 000 kr
  17. Statens Vegvesen

    Rammeavtale - Kjøp av mediebyråtjenester

    Statens Vegvesen trenger mediebyråtjenester for gjennomføring og evaluering av langsiktige nasjonale trafikksikkerhetskampanjer, basert på nullvisjonen for trafikksikkerhet, gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 120 millioner kroner. Avtalen fokuserer på reklame og markedsføringstjenester og krever at leverandøren har relevant erfaring med kampanjer som har holdnings- og adferdsendring som mål, med en varighet på mer enn ett år. Tildelingskriteriene vektlegger oppdragsforståelse (50%), tilbudte ressursers relevante kompetanse og erfaring (20%), og pris (30%). Leverandøren må dokumentere erfaring gjennom en oversikt over tre viktige prosjekter de siste fire årene, samt levere CV-er for tilbudt personell.

    NorgeKonkurranse6. jan. 2025
    12. feb. 2025(Utgått)
    120 000 000 kr
  18. Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

    Kommunikasjonstjenester

    Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO trenger kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 4 år i Viken. Oppdraget omfatter kommunikasjonsrådgivning, støtte og bistand til å utvikle ulike kommunikasjonstiltak eller prosjekter. Leverandøren må ha et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem, som kan dokumenteres med en kvalitetshåndbok eller et gyldig ISO 9001-sertifikat. Videre kreves det at leverandøren har erfaring fra minimum 2 relevante oppdrag de siste 3 årene, med dokumentasjon av oppdragsgiver, verdi og varighet. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse18. des. 2024
    29. jan. 2025(Utgått)
  19. Tolletaten

    Grafiske tjenester til Tolletaten

    Tolletaten trenger grafiske tjenester for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 3 millioner kroner. Tjenestene skal inkludere produksjon av grafiske elementer, illustrasjoner, animasjoner, datavisualiseringer og systemskisser for å avlaste Tolletatens interne designer. Oppdragene skal utføres i tråd med eksisterende design og profil, uten å inkludere nyvinning eller kreativ rådgivning. Målet er å opprettholde god kommunikasjon internt og eksternt, som støtter Tolletatens samfunnsoppdrag. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt utover de generelle kravene til økonomisk og finansiell status samt evne til å utøve profesjonell aktivitet.

    NorgeKonkurranse9. des. 2024
    17. jan. 2025(Utgått)
    3 000 000 kr
  20. Universitetet I Oslo

    Kommunikasjonstjenester

    Universitetet i Oslo (UiO) trenger kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 2 år. Tjenestene skal leveres til alle enheter ved UiO i Oslo. Anskaffelsen omfatter forretningstjenester innen lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet. Leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag og tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet. Det kreves også at leverandøren har ressurser og kapasitet til å levere tjenestene innenfor avtalte tidsfrister, samt beskrive arbeidsprosess og fremgangsmåte. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon på relevant erfaring og gjennomføringsevne.

    NorgeKonkurranse3. des. 2024
    12. jan. 2025(Utgått)
  21. Fiskeridirektoratet

    Tjeneste for stillingsmarkedsføring

    Fiskeridirektoratet har inngått en avtale med Jobtip AS for levering av tjenester innen stillingsmarkedsføring i forbindelse med rekruttering. Avtalen inkluderer bistand til utforming av kampanjer, rådgiving om valg av annonseringskanaler, bistand til publisering i valgte kanaler, samt måling og analyser i kampanjeperiodene. Avtalen har en varighet på 4 år og en total kontraktsverdi på 48 millioner kroner. Det ble mottatt 10 tilbud i konkurransen, og tildelingskriteriene var basert på kvalitet og funksjonalitet (70%) og pris (30%).

    NorgeResultat27. nov. 20245 200 000 kr