Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79342000 Markedsføringstjenester

Viser 1-25 av 339 resultater

  1. Halden Kommune

    Destinasjonstjenester 2026

    Halden Kommune trenger destinasjonstjenester for å styrke og utvikle Halden som en attraktiv destinasjon for nasjonale og internasjonale besøkende, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner over 5 år. Tjenesten skal bidra til nasjonal og internasjonal oppmerksomhet, sikre næringslivets deltakelse og engasjement i Haldens utvikling, og øke antall arbeidsplasser innen besøksnæringen i Halden.

    Konkurranse10. sep. 2025
    13. okt. 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  2. Høgskolen I Molde

    Rammeavtale for kjøp av kommunikasjons- og grafiske tjenester

    Høgskolen i Molde trenger rådgivnings- og kommunikasjonstjenester gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 2,4 millioner kroner. Avtalen omfatter tjenester innen grafisk design, markedsføring, kampanjer, film- og fotoproduksjon, sosiale medier og strategisk kommunikasjonsrådgivning. Tildelingskriteriene er pris (33,3333%) og kvalitet (66,6667%), hvor kvalitet vurderes ut fra prosessforståelse og leveranse. Konkurransen gjennomføres som en begrenset tilbudskonkurranse med kvalifisering av leverandører før innlevering av tilbud.

    Konkurranse1. sep. 2025
    1. okt. 2025(Utgått)
    2 400 000 kr
  3. Bankenes Sikringsfond

    Kommunikasjonstjenester knyttet til kjennskapen til innskuddsgarantien

    Bankenes Sikringsfond trenger kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 4 år, med en estimert verdi på 4-5 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 7 millioner kroner. Tjenestene skal bidra til å øke kjennskapen til innskuddsgarantien, inkludert utvikling av kommunikasjonsstrategi og implementering av denne med kostnadseffektive virkemidler. Arbeidet omfatter vurdering av målgrupper, utvikling av virkemidler og kanalvalg, samt en vurdering av avsenderidentitet. Tjenestene skal leveres i Oslo.

    Konkurranse11. aug. 2025
    17. sep. 2025(Utgått)
    7 000 000 kr
  4. Statens Vegvesen

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp m.m.

    Statens Vegvesen har inngått en rammeavtale med Try AS og Atyp AS for levering av reklame- og mediebyråtjenester for kortsiktige kampanjer, sesongaktiviteter og mediekjøp. Avtalen har en varighet på 2 år og en maksimal totalverdi på 16 millioner kroner. Tjenestene skal bidra til at Statens Vegvesen fremstår som en profesjonell og attraktiv aktør med tydelig profil i relevante kanaler. Det var krav om dokumentasjon av tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring, samt forståelse av oppdraget og case. Konkurransen mottok totalt 9 tilbud.

    Resultat8. juli 202516 000 000 kr
  5. Sykehusinnkjøp Hf

    Kommunikasjons- og innholdstjenester ifm. eBehandling til Sykehuset i Vestfold HF

    Sykehusinnkjøp HF trenger kommunikasjons- og innholdstjenester i forbindelse med eBehandling til Sykehuset i Vestfold HF, og ønsker å inngå en rammeavtale over 2 år med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. eBehandling er en kunnskapsbasert behandling via digital plattform rettet mot pasienter og pårørende i spesialisthelsetjenesten. Tjenestene som skal leveres inkluderer forretningstjenester innen lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens etableringsland. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse30. juni 2025
    18. aug. 2025(Utgått)
    8 000 000 kr
  6. Statens Vegvesen

    Rammeavtale - Kjøp av mediebyråtjenester

    Statens Vegvesen har inngått en rammeavtale med Wavemaker AS for levering av mediebyråtjenester knyttet til gjennomføring og evaluering av langsiktige nasjonale trafikksikkerhetskampanjer. Avtalen har en maksimal totalverdi på 120 millioner kroner og fokuserer på å støtte nullvisjonen for trafikksikkerhet i Norge. Det ble lagt vekt på tilbudte ressursers relevante formelle kompetanse og erfaring, samt oppdragsforståelse, hvor leverandøren måtte dokumentere kompetanse gjennom CV-er og casebesvarelse. Fem leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat25. juni 2025120 000 000 kr
  7. Innovasjon Norge

    Rammeavtale for kjøp av mediebyråtjenester

    Innovasjon Norge har inngått en rammeavtale med Dentsu Norge AS for levering av mediebyråtjenester til Merkevaren Norge, med en total maksimal verdi på 300 millioner kroner. Tjenestene inkluderer medierådgivning og -kjøp rettet mot B2B- og B2C-målgrupper, samt analyse, kampanjehåndtering og innholdsproduksjon tilpasset sosiale og digitale kanaler. Avtalen dekker også strategisk rådgivning ved behov for ekstern observasjon og diskusjonspartner innen informasjons- og kommunikasjonsaktiviteter. Leveransen skjer i Oslo, og det var fire deltakere i konkurransen.

    Resultat17. juni 2025300 000 000 kr
  8. Samediggi / Sametinget

    Holdningskampanje mot seksuelle overgrep - 2.gangs utlysning

    Sametinget trenger en leverandør til å gjennomføre en holdningskampanje mot seksuelle overgrep, med en kontrakt over 1 år og en maksimal totalverdi på 1,2 millioner kroner. Kampanjen skal leveres som reklamekampanjetjenester. Konkurransen innledes med en kvalifiseringsfase, hvor kun tre leverandører vil bli invitert til å gi tilbud basert på utvelgelseskriteriene. Det er ingen forventet dialog med leverandørene, og kontrakt kan tildeles uten forhandlinger, med mindre oppdragsgiver finner det hensiktsmessig. Kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse17. juni 2025
    15. aug. 2025(Utgått)
    1 200 000 kr
  9. Sykehusinnkjøp Hf

    Kvalifisering: Oppstart og drift av nettsiden Kvinnehelseportalen til Oslo Universitetssykehus HF

    Sykehusinnkjøp HF trenger tjenester for oppstart og drift av nettsiden Kvinnehelseportalen for Oslo Universitetssykehus HF, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Portalen skal være en digital plattform for kunnskap om forskning på kvinners helse, med mål om å gjøre forskningen tilgjengelig for allmennheten og fagpersoner, samt å sikre bedre helsetjenester for kvinner. Den skal være reklamefri, kvalitetssikret, og formidle oppdatert forskning på en forståelig måte, samt gi oversikt over forskningsmiljøer, arrangementer og utlysninger. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er krav om registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat.

    Konkurranse16. juni 2025
    6. aug. 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  10. Oslo Kommune Bymiljøetaten

    82-BYM-2024 Rammeavtale for kommunikasjons- og arrangementstjenester for Rusken

    Oslo kommune ved Bymiljøetaten har inngått en rammeavtale med Snakk Kommunikasjon AS for levering av kommunikasjons- og arrangementstjenester for Rusken, med en varighet på 2 år og en total kontraktsverdi på 12 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Oslo, og avtalen fokuserer på å engasjere byens innbyggere i arbeidet for en ren og miljøvennlig by. Konkurransen ble gjennomført som en begrenset anbudskonkurranse, og det var krav om oppdragsforståelse dokumentert gjennom besvarelse av caser. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat13. juni 202512 000 000 kr
  11. Bergen Kommune

    IK-EØS 041-2025 Tjeneste for formidling og publisering av stillingsannonser

    Bergen Kommune har avlyst konkurransen om å inngå en rammeavtale for formidling og publisering av stillingsannonser i elektroniske medier, med en estimert totalverdi på 28 millioner kroner. Tjenesten skulle leveres i Vestland, og leverandørens oppgave ville vært å publisere stillingsannonser utarbeidet av kommunen på nettportalen. Konkurransen ble avlyst fordi alle tilbud ble trukket tilbake eller funnet inadmissible, og det var mottatt to tilbud.

    Resultat12. juni 202528 000 000 kr
  12. Suldal Kommune

    Reiselivtenester Ryfylke

    Suldal Kommune, sammen med Hjelmeland, Sauda, Sandnes, og Strand kommuner, søker en leverandør for en rammeavtale over 4 år med en maksimal totalverdi på 9 millioner kroner for reiselivstjenester i Ryfylke. Leverandøren skal profilere og promotere Ryfylke som reiselivsdestinasjon gjennom digital markedsføring, annonsering, deltakelse på messer, og presseturer, samt videreutvikle Ryfylke og Preikestolen som merkevare. Det kreves innovasjon og bruk av nye digitale løsninger, samt utvikling av en felles reiselivsstrategi med fokus på bærekraft. Tildelingskriteriene vektlegger pris (40%), erfaring og kompetanse (30%), og oppgaveforståelse (30%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tidligere erfaring og referanseprosjekter, samt CV for ansatte som skal utføre oppdraget.

    Konkurranse6. juni 2025
    13. aug. 2025(Utgått)
    9 000 000 kr
  13. Norsk Helsenett Sf

    Rammeavtale mediebyråtjenester

    Norsk Helsenett SF har inngått en rammeavtale med Mindshare Norway AS for levering av mediebyråtjenester, inkludert strategisk rådgivning, medieplanlegging, kjøp og plassering av annonser på tvers av relevante kanaler, samt innsikt og analyse før, under og etter kommunikasjonssatsninger. Avtalen har en total verdi på 300 millioner kroner og skal sikre målrettet og kostnadseffektiv kommunikasjon for helseforvaltningen. Konkurransen mottok fem tilbud, og kvalitet var det viktigste evalueringskriteriet med en vekt på 75%.

    Resultat5. juni 2025
  14. Høgskolen I Østfold

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester

    Høgskolen i Østfold trenger reklame- og mediebyråtjenester for en rammeavtale over 3 år. Avtalen skal bistå høgskolen både operativt og rådgivende for å styrke studentrekruttering, employer-branding og høgskolens omdømme, inkludert utarbeidelse av konsept og forslag til markedsaktiviteter og relevante plattformer for synlighet mot forskjellige målgrupper. Tildelingskriteriene er kreativitet, kvalitet og kompetanse (50%), fleksibilitet, service og responstid (20%), og pris (30%).

    Konkurranse4. juni 2025
    4. juli 2025(Utgått)
  15. Høgskolen I Østfold

    Rammeavtale for kjøp av reklame-/ og mediebyråtjenester

    Høgskolen i Østfold har avlyst konkurransen om å inngå en rammeavtale for kjøp av reklame- og mediebyråtjenester, som skulle bistå med å styrke studentrekruttering, employer-branding og høgskolens omdømme. Avlysningen skyldes tekniske eller prosessfeil, og ikke klage fra en tilbyder eller leverandør. Avtalen skulle inkludere utarbeidelse av konsept samt forslag til markedsaktiviteter og relevante plattformer for synlighet mot forskjellige målgrupper. Konkurransen ble vurdert etter kriterier som pris, kreativitet, kvalitet og kompetanse, samt fleksibilitet, service og responstid.

    Resultat3. juni 2025
  16. Vygruppen AS

    Mediebyråtjenester

    Vygruppen AS trenger mediebyråtjenester for en avtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 300 millioner kroner. Avtalen omfatter strategisk medierådgivning, mediekjøp og planlegging, samt evaluering og analyse av medieinvesteringer. Leverandøren vil ha ansvar for anskaffelse, forhandlinger og kontraktsinngåelse for medieplass, og må ha god forretningsforståelse og innsikt i relasjonen mellom merkevare og målgruppe. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse20. mai 2025
    19. juni 2025(Utgått)
    300 000 000 kr
  17. Gjøvik Kommune

    Intensjonskunngjøring – 223201 avtale om rekrutteringsplattform tilknyttet prosjektet «T10»

    Gjøvik Kommune har til hensikt å inngå en avtale med MindDig AB for levering av en rekrutteringsplattform tilknyttet prosjektet «T10», som er et regionalt samarbeidsprosjekt i Innlandet. Prosjektet fokuserer på å tiltrekke internasjonale talenter til regionen gjennom koordinerte markedsføringstiltak og kompetanseutveksling. MindDig AB, etablert i Luleå, Nord-Sverige, er valgt for sin unike digitale rekrutteringsplattform som kombinerer flere verktøy for markedsføring av regioner. Avtalen har en maksimal verdi på 717 000 kroner og dekker tjenester innen reklame og markedsføring.

    Resultat13. mai 2025717 000 kr