Anbudsoversikt for Anskaffelse av konsulentbistand knyttet til bruk av arealregnskap i kommuneplanprosesser

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftshelsetjenester

Formålet med denne anskaffelsen er å gjennomføre piloter, utvikle veiledning og få faglige råd knyttet til bruk av arealregnskap i kommuneplanprosesser. Anskaffelsen vil omfatte utredninger som skal styrke det faglige grunnlaget for en bærekraftig arealutvikling i planlegging. Det samlede behovet for bistand er foreløpig ikke avklart. KMD antar det vil være behov for bistand frem til 2024. Aktivitetene vil imidlertid variere i tid og omfang. Det er heller ikke sikkert at det vil være behov for bistand i hele perioden. Oppdraget har en øvre økonomisk ramme på NOK 4.000 000, - eks mva. Dette er et uforpliktende anslag gjort etter oppdragsgivers beste skjønn, og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til kontrakt (Kundens beskrivelse av bistanden).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av konsulentbistand knyttet til bruk av arealregnskap i kommuneplanprosesser
Estimert verdi
4 000 000,00 kr
Varighet
39 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske foretak: Firmaattest eller utskrift fra Enhetsregisteret for ikke registreringspliktige enkeltpersonsforetak Utenlandske selskaper: Bekreftelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Bekreftelsen kan leveres skriftlig eller gjennom BRIS
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Betalte skatter og avgifter. Dokumentasjon: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandør har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Hvis dette ikke er mulig så kan den bestilles hos skatteoppkrever eller skatteetaten. Attesten er elektronisk godkjent og er derfor ikke signert. For ytterligere opplysninger, se skatteetaten.no. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Leverandøren må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens inntil tre mest relevante oppdrag de tre siste årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Med relevante oppdrag menes utredninger og oppdrag som er knyttet til arbeid med kommuneplanprosesser og bruk av analyser og arealregnskap som kunnskapsgrunnlag i slike prosesser. Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt. Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre leveransen innenfor de angitte rammer og frister. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner