Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Regnskaps- og rådgivningstjenester

Kongsbergregionens Kommunale Oppgavefellesskap For Tjenesteutvikling trenger konsulentbistand innen selvkost for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 3 millioner kroner. Avtalen omfatter både faste og variable oppdrag, hovedsakelig knyttet til selvkostregnskap, og skal leveres i Viken. Tildelingskriteriene er basert på pris (30%) og kvalitet (70%). Leverandøren må dokumentere erfaring fra inntil 3 lignende oppdrag utenfor Kongsbergregionen de siste 3 årene, inkludert oppdragenes verdi, tidspunkt og mottaker. Klima og miljø er ikke inkludert som tildelingskriterium.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Formålet med avtalen er å dekke Kundens behov for konsulentbistand knyttet til selvkost. Avtalen vil gjelde konsulentbistand innenfor området selvkost generelt, men hovedmengden av oppdragene vil være knyttet til selvkostregnskap. Behovet omfatter faste oppdrag og frister gjennom året og i tillegg oppdrag som vil variere over tid og kommunene imellom. Gjennom denne anskaffelsen ønsker Kunden å inngå rammeavtale for faste og variable oppdrag med én leverandør.

    Kontakt navn
    Miriam Undebakke
    Kontakt telefon
    +47 46505180
    Adresse
    Dyrmyrgata 48, 3611 KONGSBERG

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller registrert i et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten.

    Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Totale kostnader

    Beskrivelse

    Kvalitetskriteriet er delt i to underkriterier:

    Beskrivelse

    Etter en vurdering har oppdragsgiver kommet til at det i denne konkurransen ikke vil bli benyttet klima og miljø som et tildelingskriterium eller som krav i kravspesifikasjonen. Bakgrunnen for dette er at anskaffelsens art typisk er kontorarbeid med begrenset reisevirksomhet. Det er oppdragsgivers vurdering at klimaavtrykk og miljøbelastning ved gjennomføring av denne avtalen vil være tilnærmet lik som fra en fast ansatt. Oppdragsgiver mener derfor at vi i dette tilfellet befinner oss i unntaksbestemmelsen i anskaffelsesforskriftens § 7-9 femte ledd, da anskaffelsen etter sin art begrunnes å ha et klimaavtrykk og en miljøbelastning som er uvesentlig.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner