Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Telekommunikasjonstjenester

Tolletaten inviterer til konkurranse med forhandling i forbindelse med anskaffelse av kontaktsenterløsning med tilhørende tjenester, herunder Chatbot, til Tolletaten. Tolletaten har etablert en langsiktig visjon om ett kontaktpunkt for Tolletatens brukere, og det er igangsatt et arbeid for å strukturere mottak av henvendelser og styre flest mulig inn til Tolletatens framtidige Veiledningsseksjon. For å realisere visjonen er det behov for å anskaffe en moderne og fleksibel kontaktsenterløsning som kan bistå med effektivt mottak og håndtering av alle typer henvendelser. Da målsetningen er å rute flest mulig av Tolletatens henvendelser inn mot en felles kontaktsenterløsning, vil det være behov for en løsning som kan håndtere både et økende antall brukere og antall henvendelser per år. I tillegg til selve kontaktsenterløsningen ønsker Tolletaten også å innføre chatbot-teknologi.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Tolletaten inviterer til konkurranse med forhandling i forbindelse med anskaffelse av kontaktsenterløsning med tilhørende tjenester, herunder Chatbot, til Tolletaten. Tolletaten har etablert en langsiktig visjon om ett kontaktpunkt for Tolletatens brukere, og det er igangsatt et arbeid for å strukturere mottak av henvendelser og styre flest mulig inn til Tolletatens framtidige Veiledningsseksjon. For å realisere visjonen er det behov for å anskaffe en moderne og fleksibel kontaktsenterløsning som kan bistå med effektivt mottak og håndtering av alle typer henvendelser. Da målsetningen er å rute flest mulig av Tolletatens henvendelser inn mot en felles kontaktsenterløsning, vil det være behov for en løsning som kan håndtere både et økende antall brukere og antall henvendelser per år. I tillegg til selve kontaktsenterløsningen ønsker Tolletaten også å innføre chatbot-teknologi.

    Kontakt navn
    Kari Anne Støkken
    Kontakt telefon
    +47 90938172
    Adresse
    Tollbugata 1, 0152 OSLO

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse av kontaktsenterløsning med tilhørende tjenester, herunder Chatbot, til Tolletaten
Estimert verdi
20 000 000,00 kr
Varighet
36 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner