Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Brief
Byggeteknisk konsulentvirksomhet
Statens Vegvesen har inngått en avtale med Novaform AS for levering av kontrollingeniørtjenester innen elektro og automasjon for E39 Rogfast-prosjektet, som er verdens lengste og dypeste undersjøiske tunnel. Tjenestene skal leveres i Vestland over en periode på 8 måneder, med en total kontraktsverdi på 1 612 500 kroner. Konkurransen hadde fire deltakere, og det ble lagt vekt på både pris og kvalitet, hvor tilbudt personells relevante formelle kompetanse og erfaring var avgjørende.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prosjektet E39 Rogfast blir verdens lengste og djupaste undersjøiske tunnel. Når Rogfast er på plass vil reisetida mellom Stavanger og Bergen bli redusert med om lag 40 minutt. Arbeidet med å bygge tunnel fra Kvitsøy ned til hovedløpene er ferdig. Entreprenøren Implenia/Stangeland driver tunnelen fra Randaberg i sør mot Kvitsøy, og entreprenør Skanska driver fra Bokn mot Kvitsøy. Dersom alt går etter planen, vil ein då kunne opna i 2033. Der er p.t. mangel på kontroll ingeniør elektro for utbygging av tunnel elektro og automasjon i prosjektet.Hovedtrekkene i prosedyrenÅpen anbudskonkurranse.