Fredrikstad Kommune
Biogass lastebil med kran
Fredrikstad kommune trenger én biogass (CNG) lastebil med kran, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner, for å tømme nedgravde containere. Kontrakten har en varighet på 6 måneder.
Bil- og motorvognstjenester
Ullensaker Kommune trenger to krok-biler, hvorav én med kran. Fullstendig beskrivelse av kravspesifikasjonen følger av vedlagte dokumenter.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProØvre Romerike Avfallsselskap IKS har behov for 2 krok-biler, hvorav en med kran. Fullstendig beskrivelse av følger av vedlagte kravspesifikasjon.
Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Fredrikstad kommune trenger én biogass (CNG) lastebil med kran, med en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner, for å tømme nedgravde containere. Kontrakten har en varighet på 6 måneder.
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx
Ullensaker Kommune trenger transporttjenester for skyss til og fra dagsenter i Eidsvoll kommune og Nes kommune, samt kjøring til og fra Kanmer i Nes kommune, gjennom en rammeavtale. Leverandøren må være registrert i et faglig register i medlemsstaten der leverandøren er etablert.
Oslo Kommune Renovasjons- og gjenvinningsetaten trenger en rammeavtale for service, reparasjoner og periodisk kjøretøykontroll av etatens personbiler, med en maksimal totalverdi på 1,2 millioner kroner. Avtalen omfatter reparasjon og vedlikeholdstjenester av biler, og leverandøren må være et lovlig etablert foretak. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Ullensvang Kommune trenger nye og brukte kjøretøy under 3.5t gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 19 millioner kroner. Anskaffelsen har som mål å inkludere en størst mulig andel nullutslippskjøretøy og minimere driftskostnader, samtidig som den fremtidige bilflåten skal bli mer miljøvennlig. Det vil også være etterspørsel etter kjøretøy med fossilfritt drivstoff, men der ladeinfrastruktur eller fyllestasjoner mangler, vil fossilt drivstoff være nødvendig. Kvalifikasjonskravene er nærmere angitt i konkurransegrunnlaget.