Sykehusinnkjøp Hf
Markedsdialog - Rammeavtale for Autodesk lisenser
Sykehusinnkjøp Hf planlegger anskaffelsen av en rammeavtale for Autodesk-lisenser for Helse Vest, og inviterer leverandører til markedsdialog for å gi innspill til anskaffelsen.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
IT-konsulent og rådgivning
Statens Vegvesen har inngått avtale med Nti AS for Autodesk-forhandlerkompetanse til å levere lisenser til Autodesk produkter.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProFormålet med anskaffelsen er å inngå avtale med en Autodesk-forhandler for tilgang til en mest mulig fleksibel, kostnadsoptimal og fremtidsrettet DAK-portefølje som ivaretar Kundens behov, og sikre at løsningen tilrettelegges for stabil og forutsigbar oppetid.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Sykehusinnkjøp Hf planlegger anskaffelsen av en rammeavtale for Autodesk-lisenser for Helse Vest, og inviterer leverandører til markedsdialog for å gi innspill til anskaffelsen.
Statens Vegvesen trenger tilgang til bruksrett til FME-produkter med vedlikehold, med en maksimal totalverdi på 5,5 millioner kroner. Tildelingskriteriene er totalpris (80%) og oppfyllelse av krav (20%).
Avinor AS har etablert en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av lisenser innen IT Management og analyseverktøy samt BIM-verktøy, med en maksimal totalverdi på 50 millioner kroner. Ordningen omfatter lisenser som Snow, Citrix, ServiceNow, MagiCAD, Autodesk, Solibri, NVIDIA, SimpleBIM, Quadri, BimCollab, og NTI TOOLS, men listen kan variere. Leverandører som tilbyr disse eller tilsvarende lisenser inviteres til å delta. Avtaler som inngås vil ha varierende varighet, og omfanget av lisensuttak vil kunne endres over tid. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt.
TET Digital AS trenger programvarekompetanse for å levere programvare og lisenser, inkludert vedlikehold. Et viktig formelt krav er beste forhold mellom pris og kvalitet.
Statens Vegvesen inviterer leverandører til å søke om opptak i en dynamisk innkjøpsordning for tjenester innen byggeledelse og kontroll av byggearbeider, med en varighet på 4 år. Ordningen er delt inn i tre delkontrakter basert på fagområder: veg, tunnel, og elektro og automasjon. Leverandører kan søke om opptak på en eller flere delkontrakter, og det er ingen begrensning på antall leverandører som kan tas opp. Anskaffelsen omfatter oppgaver knyttet til rollen som byggeleder og kontrollingeniør. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.