Anbudsoversikt for Anskaffelse av makulering

Brief

Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for konsernservice (heretter kalt oppdragsgiver), skal etablere en dynamisk innkjøpsordning (Dynamic Purchasing system – DPS) for kjøp av makulering til Oslo kommunes virksomhet. Anskaffelsen er reservert for virksomheter eller program som har som hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte i arbeidslivet. Dette gjelder bare når minst 30 % av de ansatte, alternativt de som leverer hovedytelsen, har en funksjonshemning eller er vanskeligstilte, jf FOA § 8-8. Dette gjelder også eventuelle underleverandører.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse av makulering
Estimert verdi
24 000 000,00 kr
Varighet
96 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav til Leverandørene: Det skal leverer skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om opptak i innkjøpsordningen. Krav knyttet til leverandørens registrering, autorisasjoner mv: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten Dokumentasjonskrav: Foretakets siste årsregnskap inklusiv noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering fra Experian på eget iniativ.
Kvalifikasjonskrav 3

Kvalifikasjonskrav: Minst 30% av de ansatte, alternativt de som leverer hovedytelsen, har en funksjonshemming eller er vanskeligstilte, og virksomheten eller programmet har som hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte i arbeidslivet, jf FOA § 8-8. Dette gjelder også eventuelle underleverandører. Dokumentasjonskrav: • Egenerklæringsskjema, jf vedlegg 3 Innlevering av dokumentasjon på at virksomhetene eller programmet har som vedtekt festet hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte personer (gjelder de som leverer hovedytelsen) i arbeidslivet. Dokumentasjonen kan være firmaattest, signert og datert samarbeidsavtale med NAV der varighet fremkommer. • Forpliktelseserklæring dersom bruk av underleverandør, jf vedlegg 4.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner