Anbudsoversikt for Anskaffelse av makulering
Brief
Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for konsernservice (heretter kalt oppdragsgiver), skal etablere en dynamisk innkjøpsordning (Dynamic Purchasing system – DPS) for kjøp av makulering til Oslo kommunes virksomhet. Anskaffelsen er reservert for virksomheter eller program som har som hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte i arbeidslivet. Dette gjelder bare når minst 30 % av de ansatte, alternativt de som leverer hovedytelsen, har en funksjonshemning eller er vanskeligstilte, jf FOA § 8-8. Dette gjelder også eventuelle underleverandører.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av makulering
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 24 000 000,00 kr
- Varighet
- 96 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav til Leverandørene: Det skal leverer skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om opptak i innkjøpsordningen. Krav knyttet til leverandørens registrering, autorisasjoner mv: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten Dokumentasjonskrav: Foretakets siste årsregnskap inklusiv noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering fra Experian på eget iniativ.
Kvalifikasjonskrav: Minst 30% av de ansatte, alternativt de som leverer hovedytelsen, har en funksjonshemming eller er vanskeligstilte, og virksomheten eller programmet har som hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte i arbeidslivet, jf FOA § 8-8. Dette gjelder også eventuelle underleverandører. Dokumentasjonskrav: • Egenerklæringsskjema, jf vedlegg 3 Innlevering av dokumentasjon på at virksomhetene eller programmet har som vedtekt festet hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte personer (gjelder de som leverer hovedytelsen) i arbeidslivet. Dokumentasjonen kan være firmaattest, signert og datert samarbeidsavtale med NAV der varighet fremkommer. • Forpliktelseserklæring dersom bruk av underleverandør, jf vedlegg 4.