Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    90511400 Innsamling av papir

Viser 1-25 av 40 resultater

  1. Norsk Helsenett Sf

    2025-00666 Rammeavtale sikkerhetsmakulering

    Norsk Helsenett SF trenger en rammeavtale for sikkerhetsmakulering med en maksimal totalverdi på 1 million kroner. Avtalen omfatter levering av en komplett makuleringstjeneste for sletting av graderte og sensitive dokumenter, inkludert levering av lås- og plomberbare beholdere, innhenting av beholdere, ad hoc levering av større containere, transport til makuleringsanlegg, og makulering i henhold til Sikkerhetsloven. Tjenestene skal oppfylle høye krav til sikkerhet, informasjonsvern, oppbevaring, forsendelse/transport og tilintetgjørelse. Tildelingskriteriene er vektet med 35% for kvalitet, 30% for klima og miljø, og 35% for pris. Leverandøren må kunne dokumentere oppfyllelse av kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder gjennom attester fra uavhengige organer.

    NorgeKonkurranse20. feb. 2025
    24. mars 2025(Utgått)
    1 000 000 kr
  2. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Rammeavtale - Forbruksvarer (inkl. cateringprodukt) 2023 (3)

    Ålesund Kommune trenger en leverandør for å levere et bredt spekter av forbruksvarer. Det skal inngås rammeavtale for produkter som renholdsmidler, håndsåpe/desinfeksjon, papir/plastprodukter, cateringartikler, lyskilder, batterier og engangshansker. Et viktig formelt krav er at tilbyderen må ha et godt kvalitetsstyringssystem som ISO 9001 eller tilsvarende og erfaring fra minst to lignende oppdrag de siste tre årene med en verdi på over 5 millioner NOK ekskl. mva. per oppdrag. Anbudets vekting er klima- og miljø: 20%, kvalitet: 40% og pris: 40%.

    NorgeKonkurranse20. sep. 2023
    24. okt. 2023(Utgått)
  3. Ålesund Kommune Under Sletting Fra 01.01.2024

    Anskaffelse - Forbruksvarer (inkl. cateringprodukt)

    Denne rammeavtalen har tidligere vært utlyst som "19/7297: Anskaffelse - Renholdsrekvisita, catering, lyskilder, batterier, papir og plast (3)". Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med én leverandør. Valgt leverandør skal levere alle produkter som er forespurt i prisskjema, samt har et tilfredsstillende sortiment på andre produkter som inngår i dette produktspekteret. For denne anskaffelsen skal det inngås rammeavtale for kjøp av følgende produktgrupper: - renholdsmidler og utstyr - håndsåpe/desinfeksjon - papir/plast - catering - lyskilder - batterier - ulike typer engangshansker

    NorgeResultat3. juni 2023
  4. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Avtale om avhenting og makulering av graderte dokumenter etter beskyttelsesinstruksen

    DSS ønsker å anskaffe en avtale om avhenting og makulering av graderte dokumenter etter beskyttelsesinstruksen, og dokumenter som er unntatt offentlighet i henhold til offentleglova. Formålet med anskaffelsen er å sikre at departementsfellesskapet har tilgang på en sikkerhetsmakuleringstjeneste for behandling av graderte dokumenter. Tjenesten består av levering av beholdere, innsamling, transport, håndtering og sluttbehandling av graderte dokumenter etter beskyttelsesinstruksen og dokumenter unntatt offentlighet etter offentleglova. Det skal også være mulighet for avhenting av større mengder makulatur, etter avtale med den enkelte behovshaver.

    NorgeKonkurranse18. aug. 2022
    12. sep. 2022(Utgått)
    1 000 000 kr
  5. Bodø Kommune

    2021/216 - Renovasjon kommunale bygg

    Bodø kommune ønsker tilbud på rammeavtale på renovasjon, sortering, innsamling, transport og behandling av husholdning og næringsavfall. Rammeavtalen er delt i to delkontrakter, herunder renovasjon matavfall og renovasjon øvrige avfallsfraksjoner. Mottak og behandling av avfall levert av Oppdragsgiver er ikke omfattet av anskaffelsen. Bodø kommune har vedtatt ambisiøse klima- og miljømål, inkludert mål om 70 % utslippsreduksjon innen 2030, og målsetning om 70 % materialgjenvinningsgrad på husholdningsavfall og næringsavfall samme år. Oppdragsgiver ønsker løsningsforslag som legger opp til at renovasjon i offentlige bygg kan gjennomføres med lavest mulig klimafotavtrykk, og som bidrar til at kommunen når sine klima- og miljømål. For utfyllende informasjon, se vedlagt Klima- og energiplan (2019 - 2031). Estimert verdi og maksimalverdi for delkontraktene er angitt under beskrivelsen for den enkelte delkontrakt. For nærmere beskrivelse av anskaffelsen se konkurransegrunnlag med vedlegg.

    NorgeKonkurranse11. feb. 2022
    8. apr. 2022(Utgått)
    7 000 000 kr
  6. Oslo Kommune Gravplassetaten

    Containerleie/tømming avfall ved Oslos gravplasser og krematorium 2021-2023

    Oslo kommune v/ Gravferdsetaten, heretter kalt oppdragsgiver, inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av Containerleie og tømming av avfall 2021-2023. Gravferdsetatens hovedoppdrag er å sikre at Oslos innbyggere begraves med verdighet og respekt, ut fra deres tros- eller livssyn. Etaten skal bygge opp under kommunens visjon om å være en grønn, varm og skapende by med plass til alle. Etaten forvalter Oslos 20 gravplasser etter avtale med Kirkelig Fellesråd. Oslo kommune Gravferdsetaten skal kjøpe tjeneste på tømming av forskjellig typer avfall og leie av containere på gravplassene samt krematoriet i Oslo.

    NorgeResultat17. des. 2021
  7. Oslo Kommune Gravplassetaten

    Containerleie/tømming avfall ved Oslos gravplasser og krematorium 2021-2023

    Oslo kommune v/ Gravferdsetaten, heretter kalt oppdragsgiver, inviterer til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av Containerleie og tømming av avfall 2021-2023. Gravferdsetatens hovedoppdrag er å sikre at Oslos innbyggere begraves med verdighet og respekt, ut fra deres tros- eller livssyn. Etaten skal bygge opp under kommunens visjon om å være en grønn, varm og skapende by med plass til alle. Etaten forvalter Oslos 20 gravplasser etter avtale med Kirkelig Fellesråd. Oslo kommune Gravferdsetaten skal kjøpe tjeneste på tømming av forskjellig typer avfall og leie av containere på gravplassene samt krematoriet i Oslo.

    NorgeKonkurranse5. okt. 2021
    8. nov. 2021(Utgått)
    3 300 000 kr
  8. Bergen Kommune

    EØS 004-2020 Rammeavtale renovasjon næringsavfall

    Formål med anskaffelsen er å etablere en avtale for å dekke oppdragsgivernes behov for renovasjonstjenester for næringsavfall. Anskaffelsen gjelder ca 300 anleggsandresser, jf. bilag 1A. Alle fraksjoner som er oppført i kontraktens bilag 4 Prisskjema skal omfattes av avtalen. Dersom det i kontraktsperioden skulle oppstå behov for renovasjonstjenester knyttet til andre fraksjoner enn de som fremgår av prisskjemaet, vil disse kunne bli inntatt i prisskjemaet senere. Anskaffelsen gjelder alle renovasjonstjenester, både periodisk tømming og henting, og bestillingsoppdrag, f. eks. leie av containere inkludert henting og tømming. Alle oppdrag omfatter leie av beholdere, tømming av beholderne, transport av avfallet og kostnader for behandling av avfallet.

    NorgeResultat29. juli 2020